Gjest bare meg Skrevet 14. august 2011 #1 Skrevet 14. august 2011 Jeg er ei voksen jente som sliter med at jeg er for vid Jeg har født barn, og knipeøvelser har vært endel av hverdagen min i 17 år Men allikevel er jeg for vid Noen ganger er jeg usikker på om penis er inne og jeg tror han strever med å komme. Er singel, og så lenge det er slik forblir jeg nok alene.Noen tips om hva som kan gjøres?
AnonymBruker Skrevet 14. august 2011 #2 Skrevet 14. august 2011 Du kan ta det opp med legen din. Det er ikke alltid alt blir som det skal etter en fødsel (dessverre), men så lenge du ikke tar det opp med legen blir det heller ikke gjort noe med det.
Gjest bare meg Skrevet 14. august 2011 #3 Skrevet 14. august 2011 Jeg har vært hos lege og ble undersøkt på sykehus for event operasjon for noen år siden. Men i gyn stolen spenner hele kroppen seg, der nede også..som gjør at det virker normalt. skal prøve en ny runde,menjeg var hos legen i januar og har enda ikke fått inkallelse til sykehus. Dette tar jo knekken på all selvtilitt. For hva hva føler menn om å ha sex med en kvinne som er så vid, det kan ikke gi mye glede..
Gjest Jonas Skrevet 14. august 2011 #4 Skrevet 14. august 2011 Stakkars deg. Du bør logge deg ut fra dette forumet promte. Ingenting i veien med deg. Ingen er for vid eller for trang.
Moscato Skrevet 14. august 2011 #5 Skrevet 14. august 2011 Stakkars deg. Du bør logge deg ut fra dette forumet promte. Ingenting i veien med deg. Ingen er for vid eller for trang. Det vesentlige her er da egentlig ikke at hun er redd for hva han føler, men at hun føler svært lite selv! Med mindre hun kun har vært med mikropeniser etter fødselen(e) så er det ikke vanlig, og slett ikke noe som er feil å prøve å få gjort noe med. Det fremmer jo ikke akkurat et godt sexliv uansett hvordan man ser på det. 1
Gjest bare meg Skrevet 14. august 2011 #6 Skrevet 14. august 2011 Mitt inntrykk er ikke at menn mener det. Jeg merker jo at de også sliter med at det rett og slett ikke er friksjon når jeg bir litt våt. Tankene mine er sikkert enda verre enn deres. Han jeg var sammen med i mitt siste forhold ville helst ta meg bak ( noe jeg ikke ville) og skiftet stiling konstant, nesten desperat samtidig som han kommenterte hvor våt jeg var ( jeg er helt normal våt)...Det er ikke bra for selvtillit og forhold. Jeg har ikke hatt så mange sexpartnere, og er nok litt innadvent og sjenert. Men er et sårt og ha det slik, og jeg holder meg unna det motsatte kjønn. Men savner jo en mann i livet mitt. 1
Gjest Gjest Skrevet 14. august 2011 #7 Skrevet 14. august 2011 Mitt inntrykk er ikke at menn mener det. Jeg merker jo at de også sliter med at det rett og slett ikke er friksjon når jeg bir litt våt. Tankene mine er sikkert enda verre enn deres. Han jeg var sammen med i mitt siste forhold ville helst ta meg bak ( noe jeg ikke ville) og skiftet stiling konstant, nesten desperat samtidig som han kommenterte hvor våt jeg var ( jeg er helt normal våt)...Det er ikke bra for selvtillit og forhold. Jeg har ikke hatt så mange sexpartnere, og er nok litt innadvent og sjenert. Men er et sårt og ha det slik, og jeg holder meg unna det motsatte kjønn. Men savner jo en mann i livet mitt. Har mennene du har hatt sex med hatt veldig små? Uansett størrelse, så er det to ting man kan ta tak i her: tørke bort litt fuktighet, samt gjøre friksjonen større. Det siste bør begger parter jobbe for. Hun tar knipeøvelser, mens han kan bruke penispumpe og/eller penisring for å øke størrelsen midlertidig.
Antlers Skrevet 14. august 2011 #8 Skrevet 14. august 2011 Du sier at du spenner deg slik at alt virker normalt når du er hos gynekologen, og da høres du jo faktisk ganske normal ut... Kan du ikke bare bruke de samme musklene (i skjeden) når du har samleie, da? Det er ikke nødvendigvis slik at om man gjør knipeøvelser så blir man så trang at man bare kan "ligge på ryggen og slappe av" - man må faktisk bruke de musklene man har trent opp for å få noe ut av det. Du trenger ikke ligge og nispenne deg om det blir slitsomt, du kan f.eks melke penis i rytmiske tak. Tenk også litt på hvordan du kan bøye ryggen for å løfte eller senke underlivet ditt - dette gjør nemlig også noe med hvor trangt det føles.
Gjest bare meg Skrevet 14. august 2011 #9 Skrevet 14. august 2011 Ikke alle har vært små, men han jeg skrev om her inne hadde liten penis. Ellers har de vært normal..barnefaren merket godt forskjell enda 4 år etter fødselen til tross for aktiv trening med knipeøvelser(veiledning og oppfølging hos fysioterapaut) Jeg er ikke så våt at det er noe å tørke av. Har brukt tampong før samleie for å bli itt ekstra tørr der inne. Men det hjelper jo kun med det samme. Det er faktisk slik at når jeg har mensen så faller tampongen ut når den er fuktig siden jeg er så vid. Men å snakke med en parter om sex er ikke lett,og det blir bare vanskelige etterhvert som selvtillitten nermer seg lik null...Derfor setter jeg stor pris på tilbakemeldinger her inne takk!! Jeg har ikke råd til å dra til en privat klinikk å få gjort noe, og det kan virke som det er utrolig lang ventetid bare for å komme til den nødvendige undersøkelsen på sykehuset. Er det noen som vet om apparater eller andre ting man kan trene med.som virker??( knipeegg har jeg brukt) 1
Gjest bare meg Skrevet 14. august 2011 #10 Skrevet 14. august 2011 Jeg kniper og kniper under samleiettil liten nytte musklene er der og jeg har god kontroll på de.. det er rett og slett for vidt. Til gynekologen er det hele kroppen som spenner seg..da har jeg ikke kontroll. Vet ikke hvorfor denne muskelspenningen ikke virker under samleie... men slik er visst normalt ifølge fastlegen min. 2
Gjest Gjest Skrevet 14. august 2011 #11 Skrevet 14. august 2011 Jeg kniper og kniper under samleiettil liten nytte musklene er der og jeg har god kontroll på de.. det er rett og slett for vidt. Til gynekologen er det hele kroppen som spenner seg..da har jeg ikke kontroll. Vet ikke hvorfor denne muskelspenningen ikke virker under samleie... men slik er visst normalt ifølge fastlegen min. Som sagt, syntes dette er begges ansvar, og du står jo hvertfall på for å løse det. Kan han ikke bruke en penisring f. eks?
billcat Skrevet 15. august 2011 #12 Skrevet 15. august 2011 Ett ord: Fisting! Ja, det er seriøst ment, nei, ikke vondt ment.
AnonymBruker Skrevet 15. august 2011 #13 Skrevet 15. august 2011 Det kan virke som det er utrolig lang ventetid bare for å komme til den nødvendige undersøkelsen på sykehuset. Jeg kniper og kniper under samleiettil liten nytte musklene er der og jeg har god kontroll på de.. det er rett og slett for vidt. Til gynekologen er det hele kroppen som spenner seg..da har jeg ikke kontroll. Vet ikke hvorfor denne muskelspenningen ikke virker under samleie... men slik er visst normalt ifølge fastlegen min. Ventelistene ved norske sykehus er enorm...og det brukes 1 time for å si hei, en for å nesten utrede og to til å kanskje gjøre noe. Så blir du sendt videre i systemet. Fastleger kan si mye uklokt. "Er visstnok normalt"? Ikke når det er et så stort problem for deg!
AnonymBruker Skrevet 15. august 2011 #14 Skrevet 15. august 2011 Han jeg var sammen med i mitt siste forhold ville helst ta meg bak og skiftet stiling konstant. Samtidig som han kommenterte hvor våt jeg var (jeg er helt normal våt)... Det er ikke bra for selvtillit og forhold. Nei, dette er ikke bra for selvtilit og forhold! Menn som tar bakfra er menn som har problem med å kjenne friksjon med dama? Misjonæren er en tranghetsgaranti?
AnonymBruker Skrevet 16. august 2011 #15 Skrevet 16. august 2011 Nei, dette er ikke bra for selvtilit og forhold! Menn som tar bakfra er menn som har problem med å kjenne friksjon med dama? Misjonæren er en tranghetsgaranti? Ho mener sikkert analt, ikke vanlig doggy! 1
skuggfaks Skrevet 16. august 2011 #16 Skrevet 16. august 2011 (endret) Jeg så akkurat et annet innlegg om dette, og kommenterer her som jeg gjorde der: KEGELMASTER! Fantastisk apparat. Jeg var vid som en tunnel etter fødselen, men Kegelmaster har hjulpet meg tilbake til sexlivet! Anbefales! Endret 17. august 2011 av skuggfaks
Bina Skrevet 16. august 2011 #17 Skrevet 16. august 2011 Støtter innlegget over, Keglmaster fungerer! Jeg har skrevet om den her på KG før Om musklene dine er skadet tilstrekkelig under fødselen er ikke dette nok, da må operasjon til for å få alt på stell igjen. Men siden du blir stram under undersøkelsen til legen vil jeg tro du har musklene i behold. Om du trenger operasjon skal det nevnes at Volvat tilbyr dette privat. Ellers er de eksperter på dette i statene, der har de også en metode som vissnok er mye bedre enn hva de gjør her hjemme. Søk på laser vaginal rejuvenation i google. Ønsker deg masse lykke til! Dette er et utroig leit problem som heldigvis kan løses
AnonymBruker Skrevet 16. august 2011 #18 Skrevet 16. august 2011 Hvordan funker Kegelmaster? Prøvde å lese forklaring på engelsk, men forstod ikke.... Er det ikke vondt eller kan gjøre at man blir videre?
AnonymBruker Skrevet 16. august 2011 #19 Skrevet 16. august 2011 Om du trenger operasjon skal det nevnes at Volvat tilbyr dette privat. Ellers er de eksperter på dette i statene, der har de også en metode som vissnok er mye bedre enn hva de gjør her hjemme. Søk på laser vaginal rejuvenation i google. Dersom noen har bedre metoder enn hva som praktiseres ved norske sykehus: hvorfor benytter ikke norske sykehus' legepersonell seg av de gode metodene? Hva er det som hindrer de? Hvorfor vil ikke norsk helsepersonell gjøre det som er best?
Gjest Klaveret Skrevet 16. august 2011 #20 Skrevet 16. august 2011 Dersom noen har bedre metoder enn hva som praktiseres ved norske sykehus: hvorfor benytter ikke norske sykehus' legepersonell seg av de gode metodene? Hva er det som hindrer de? Hvorfor vil ikke norsk helsepersonell gjøre det som er best? På helt generelt grunnlag vil jeg si at de kanskje er kommet lengre enn oss? Det kommer kanskje til Norge etter hvert.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå