Shoes Skrevet 14. august 2011 #1 Skrevet 14. august 2011 Noen som har lyst til å dele sine tips og triks? Skal snart ut på en lang flytur til USA. Skal jo være greit med underholdning på flyet i form av filmer og serier osv... Men det er jo noe begrenset hvor lenge sånt hjelper på rastløshet og å være lei av å befinne seg på flyet. Så, hvordan få tiden til å gå fortere på flyet??
The Kitten Skrevet 14. august 2011 #2 Skrevet 14. august 2011 Jeg sover på fly. Da går tiden kjempefort. Ellers kan du jo ha med reisespill, en god bok, magasiner, musikk etc. 1
Tøydokke Anna Skrevet 15. august 2011 #3 Skrevet 15. august 2011 Kryssord Håndarbeid Musikk Bøker Ukeblad
Gjest Doh Skrevet 15. august 2011 #4 Skrevet 15. august 2011 Var nettopp i USA selv, direktefly fra London til LA. Sov kanskje en time, får virkelig ikke sove på fly. Jeg hadde med litt blader, så på film og serier(stor forskjell på flyselskapene, hvem flyr du med?) og så hadde vi lasta ned litt serier og filmer på ipaden. Ellers er det greit å løse litt sudoku hvis du er glad i det. Og ta med en god bok. Jeg glemmer hvertfall tida når jeg leser en bra bok(leste Gjenferd og Huset ved moskeen), plutselig har jeg lest i tre timer liksom
Shoes Skrevet 15. august 2011 Forfatter #5 Skrevet 15. august 2011 Jeg sover på fly. Da går tiden kjempefort. Ellers kan du jo ha med reisespill, en god bok, magasiner, musikk etc. Kryssord Håndarbeid Musikk Bøker Ukeblad Soving kan gå an. Varierer fra gang til gang om jeg i det hele tatt får til, men det er gunstige tidspunkter så mulig det går bra Og så skal jeg prøve å finne noe å lese på! Var nettopp i USA selv, direktefly fra London til LA. Sov kanskje en time, får virkelig ikke sove på fly. Jeg hadde med litt blader, så på film og serier(stor forskjell på flyselskapene, hvem flyr du med?) og så hadde vi lasta ned litt serier og filmer på ipaden. Ellers er det greit å løse litt sudoku hvis du er glad i det. Og ta med en god bok. Jeg glemmer hvertfall tida når jeg leser en bra bok(leste Gjenferd og Huset ved moskeen), plutselig har jeg lest i tre timer liksom Smart å ha litt film/serie på paden da...vi har ikke noen pad nå, og vurderer å kjøpe en der borte kanskje. Men da er det jo litt sent Flyr forøvrig med Delta Airlines. Ser ut på nettsidene dems som det er greit utvalg med ting å se på iallefall
Gjest Consensio Skrevet 15. august 2011 #6 Skrevet 15. august 2011 Ser på serier på iPoden. Family Guy og slikt Tar pauser mellom episodene og löser litt kryssord, mens jeg hörer på musikk eller småprater med andre
Gjest Blondie65 Skrevet 15. august 2011 #7 Skrevet 15. august 2011 Jeg sitter alltid ved vinduet. Da får jeg fred. Jeg sovner fort. Når jeg ikke sover leser jeg mens jeg har musikk på øret. Når det gjelder underholdning på flyet så er du jo avhengig av at øretelefoner og skjerm virker. Det ville jeg ikke gjort meg avhengig av (har alt for ofte opplevd grønn skjerm eller høretelefontilkobling som ikke funker).
Mynona Skrevet 16. august 2011 #9 Skrevet 16. august 2011 Ta med en fagbok hvis du studerer - da sovner jeg på et knips Ellers leser jeg bok og blader og ser på film/serier som andre har nevnt. Og har alltid med meg reiseguide om stedet jeg skal til så jeg leser i den på vei bort. Trasking i gangene hjelper på rastløshet. 1
Titti72 Skrevet 16. august 2011 #10 Skrevet 16. august 2011 Husk øreplugger, og et sjal til å ha over deg. Det er så lunt og godt, og gjør det lettere å sove/slappe av. Øyemaske er også helt konge. Jeg sovnet med en sånn på.
Wonders Skrevet 22. august 2011 #11 Skrevet 22. august 2011 Ørepropper for å dempe støy fra andre og motoren. Og en nakkepute du kan blåse opp som støtter deg. Man kan som regel høre på radio på flyet, man får utdelt høretelefoner som settes i armlenet. Jeg laster ned podcast, så på Zumba-fitness og humorprogrammer. Jeg har lastet ned lydbøker fra iTunes, som Twilight osv Jeg elsker Ordsupper, som ser slik ut. http://www.google.no/imgres?q=ordsupper&um=1&hl=no&client=firefox-a&sa=N&rls=org.mozilla:nb-NO:official&biw=1039&bih=790&tbm=isch&tbnid=aLHeVVhflE179M:&imgrefurl=http://www.flickr.com/photos/26386671%2540N04/&docid=enmZhKJlec45VM&w=500&h=344&ei=wx9STq3kCor3sgbdx4y6Aw&zoom=1&iact=hc&vpx=363&vpy=333&dur=2238&hovh=186&hovw=271&tx=147&ty=20&page=2&tbnh=137&tbnw=199&start=16&ndsp=18&ved=1t:429,r:1,s:16 iPadden kommer jeg også til å bruke nå som vi har skaffa oss det. 1
Golde Skrevet 22. august 2011 #12 Skrevet 22. august 2011 Kryssord Håndarbeid Musikk Bøker Ukeblad Hva slags type håndarbeid er det tillatt å ha med seg ombord på flyet?
Evelyne Skrevet 22. august 2011 #13 Skrevet 22. august 2011 Jag gjorde en långresa runtom i sydostasien och det jag saknade mest när jag skulle flyga långt var pute och öronproppar! Jag skulle vilja ha en sådan nackpute som omringar nacken så att du kan sitta och sova. Annars är iPod eller någon annan leksak ovärdelig! En tidning med korsord och sudoku är också bra, fast jag brukar bara orka göra det i en timme eller så. En bra bok är ju ett måste. Om du har en reskamrat så anbefaler jag att ta med rese-yatzy/backgammon/kortspel eller något annat ni kan leka med. Glöm inte anteckningsblock!
Fluffe Skrevet 22. august 2011 #14 Skrevet 22. august 2011 Hadde overført en serie til laptopen og sett på det jeg.
Mynona Skrevet 22. august 2011 #15 Skrevet 22. august 2011 Ørepropper for å dempe støy fra andre og motoren. Og en nakkepute du kan blåse opp som støtter deg. Man kan som regel høre på radio på flyet, man får utdelt høretelefoner som settes i armlenet. Jeg laster ned podcast, så på Zumba-fitness og humorprogrammer. Jeg har lastet ned lydbøker fra iTunes, som Twilight osv Jeg elsker Ordsupper, som ser slik ut. http://www.google.no/imgres?q=ordsupper&um=1&hl=no&client=firefox-a&sa=N&rls=org.mozilla:nb-NO:official&biw=1039&bih=790&tbm=isch&tbnid=aLHeVVhflE179M:&imgrefurl=http://www.flickr.com/photos/26386671%2540N04/&docid=enmZhKJlec45VM&w=500&h=344&ei=wx9STq3kCor3sgbdx4y6Aw&zoom=1&iact=hc&vpx=363&vpy=333&dur=2238&hovh=186&hovw=271&tx=147&ty=20&page=2&tbnh=137&tbnw=199&start=16&ndsp=18&ved=1t:429,r:1,s:16 iPadden kommer jeg også til å bruke nå som vi har skaffa oss det. Sitter du å ser på treningsvideoer?? 1
Knitcat Skrevet 22. august 2011 #16 Skrevet 22. august 2011 Hva slags type håndarbeid er det tillatt å ha med seg ombord på flyet? Du kan ha med både heklekrok og strikkepinner, så det er mange muligheter. Saks kan du ikke ha med.
Rainbow Skrevet 22. august 2011 #17 Skrevet 22. august 2011 Når jeg har flydd til Sør-Afrika har jeg sett en del serier, har flytt BA og de har mye både film og serier. Bok, blader, skrive på dataen (flight mode) har jeg også sett folk gjøre. Ellers har det hjulpet meg å ta litt hvitvin så jeg får sove. :-) 1
Aranciata Skrevet 22. august 2011 #18 Skrevet 22. august 2011 TV, film, lesing... Jeg var nettopp i Argentina og da tok jeg faktisk en sovepille, det er veeeeldig langt og det var nattflyving så det var deilig å kunne sove litt (jeg er en av de som aldri for sove på flyet.) Da fikk jeg hvertfall sove halvparten av turen. Hvis jeg har med laptop liker jeg også godt å organisere bildene mine, sortere, leke med PhotoShop osv. På hjemveien hender det jeg skriver noen notater om turen.
AnonymBruker Skrevet 22. august 2011 #19 Skrevet 22. august 2011 Du kan ha med både heklekrok og strikkepinner, så det er mange muligheter. Saks kan du ikke ha med. Heklekrok og strikkepinner på et fly som skal til USA?!? Ville ikke jeg satset på...
Mynona Skrevet 22. august 2011 #20 Skrevet 22. august 2011 Hvis jeg har med laptop liker jeg også godt å organisere bildene mine, sortere, leke med PhotoShop osv. På hjemveien hender det jeg skriver noen notater om turen. Åh.. det skal jeg huske på. Det kan jeg jo gjøre på vei hjem fra den lange ferien jeg skal på. Leke med bildene og skrive "dagbok" fra reisen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå