Lykkelitenen Skrevet 14. august 2011 #1 Skrevet 14. august 2011 Til nå har jeg testet ulike typer og funnet flere jeg liker helt greit, men ingen av de er god nok for mine oljete øyenlokk (selv om jeg vet mange elsker dem og jeg selv gladelig anbefaler til dem som ikke har ekstremt oljete øyenlokk). Nå er jeg nesten tom og må kjøpe inn nytt, så tenker å teste noen nye typer. Tips? Til nå ha jeg prøvd: Too faced shadow insurance (denne jeg har nå) Urban decay primer potion gosh eyeshadow primer Nyx HD eyeshadow primer Diverse kremøyenskygger som skal holde lenge, der i blandt paint pots og orginal paint (Mye bedre enn paint pot) fra mac. Tips til andre jeg burde prøve med mine oljete øyenlokk?
AnonymBruker Skrevet 14. august 2011 #2 Skrevet 14. august 2011 Jeg har oppdaget at favorittconcealeren min funker myyye bedre som øyenskyggeprimer enn NOEN primere jeg har prøvd (og jeg har prøvd en del). Så hvis du har en concealer du liker, prøv den.
FantasDick Skrevet 14. august 2011 #3 Skrevet 14. august 2011 Mineralprimeren fra ELF synes jeg er ganske tørr på, kanskje den kan passe? Den popper ikke farger så mye at det gjør noe, men fremhever litt samtidig som den gjør at sminken sitter veldig godt, synes jeg. Den er også utrolig billig, sånn om den ikke funker for deg.
Lurifaksen Skrevet 14. august 2011 #4 Skrevet 14. august 2011 Urban decay gjør susen for meg. Slik jeg har forstått det, er det den beste primeren til øyelokk å få tak i... Har du prøvd med mattende finishing powder oppå urban decays primer?
Djungelvrål Skrevet 14. august 2011 #5 Skrevet 14. august 2011 Jeg bruker blinc sin, er fornøyd. Er den eneste jeg har prøvd da, nettopp begynt å bruke det. Den gjør lokkene matte og øyeskyggen sitter som støpt
Lurifaksen Skrevet 14. august 2011 #6 Skrevet 14. august 2011 Mineralprimeren fra ELF synes jeg er ganske tørr på, kanskje den kan passe? Den popper ikke farger så mye at det gjør noe, men fremhever litt samtidig som den gjør at sminken sitter veldig godt, synes jeg. Den er også utrolig billig, sånn om den ikke funker for deg. Denne funker også bra for meg, men syns den lett gir et kakete inntrykk om man ikke er sparsom med mebgen man bruker.
AnonymBruker Skrevet 14. august 2011 #7 Skrevet 14. august 2011 Sparsom med mengden skal man være uansett merke. Det ække'no concealer det her.
Lykkelitenen Skrevet 14. august 2011 Forfatter #8 Skrevet 14. august 2011 Jeg har oppdaget at favorittconcealeren min funker myyye bedre som øyenskyggeprimer enn NOEN primere jeg har prøvd (og jeg har prøvd en del). Så hvis du har en concealer du liker, prøv den. Prøvd og funker ikke for meg... Blir mye det samme som med paint pots. Fint noen timer, men ikke særlig mye lenger enn det. Mineralprimeren fra ELF synes jeg er ganske tørr på, kanskje den kan passe? Den popper ikke farger så mye at det gjør noe, men fremhever litt samtidig som den gjør at sminken sitter veldig godt, synes jeg. Den er også utrolig billig, sånn om den ikke funker for deg. Ohh, om de er tørr tror jeg nesten jeg må prøve denne! *Slenge inn øverst på ønskelisten* Urban decay gjør susen for meg. Slik jeg har forstått det, er det den beste primeren til øyelokk å få tak i... Har du prøvd med mattende finishing powder oppå urban decays primer? Det kommer nok ann på hudtypen Den er svært god, e av de beste, men for svært oljete øyenlokk, slik som mine, er den rett og slett ikke nok. Irriterende, siden den gir god fargeuttelling og er lett å jobbe med skygger over denne. Jeg bruker blinc sin, er fornøyd. Er den eneste jeg har prøvd da, nettopp begynt å bruke det. Den gjør lokkene matte og øyeskyggen sitter som støpt Hvor har du kjøpt denne og prisen?
Lykkelitenen Skrevet 14. august 2011 Forfatter #9 Skrevet 14. august 2011 Noen som har prøvd makeup mekka sin foresten?
Fanteria Skrevet 14. august 2011 #10 Skrevet 14. august 2011 Jeg har selv Macs painter pot. Og er som deg ikke helt fornøyd. Skyggen striper seg i løpet av dagen. Men før denne hadde jeg ArtDeco sin primer. Og den husker jeg at jeg var veldig fornøyd med. Etter at jeg har lest lista di vet jeg hva jeg ikke skal kjøpe
Lykkelitenen Skrevet 14. august 2011 Forfatter #11 Skrevet 14. august 2011 Fikk de faktisk anbefalt av en macansatt sist jeg var på primerleiting. Hun mente at på oljete lokk var et supertynt lag med paint pot bedre enn primer. Jeg skulle bare påføre ekstremt lite, puddre lett og så påføre øyenskyggene, men må si at det blir det samme på meg uansett mengde og med og uten primer Men har du ikke svært oljete øyenlokk anbefaler jeg UDPP eller NYX sin, begge de er gode, de holder bare ikke lenge nok på meg Art deco har jeg snust litt på før, kanskje jeg skal snuse litt på denne igjen?
kanelsnurr Skrevet 14. august 2011 #12 Skrevet 14. august 2011 ArtDeco sin er helt super for meg også, annbefales!
Djungelvrål Skrevet 15. august 2011 #13 Skrevet 15. august 2011 Hvor har du kjøpt denne og prisen? Her: http://www.shopping4net.com/no/Skjoennhet/For-henne/Kosmetikk/Oeyne/Oeyeskygge/Blinc-Eye-Shadow-Phase-One.htm Har den lyseste. Når du bestiller produkter til under 200 kr er frakta bare 6 kr pr produkt selv om du bestiller mange produkter under 200 kr. Bare synd de ikke har bedre utvalg....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå