AnonymBruker Skrevet 14. august 2011 #1 Skrevet 14. august 2011 Er 23 år, og hadde sex for første gang siden mars i helga. Han var stor, og han måtte jobbe VELDIG for å få den inn.. Jeg var våt nok, men det virker som jeg er for trang.. Får heller ikke dildoen min inn.. Mine tidligere har vært små, så det har aldri vært noe problem før.. Er det noe jeg kan gjøre?
Pialill Skrevet 14. august 2011 #2 Skrevet 14. august 2011 Bruk laaaaaang tid, blir nok bedre etter litt tid. Gjerne varme opp med noen fingre eller en mindre dildo? Ekstra glid er nok ikke dumt heller
Gjest Gjest Skrevet 14. august 2011 #3 Skrevet 14. august 2011 Er 23 år, og hadde sex for første gang siden mars i helga. Han var stor, og han måtte jobbe VELDIG for å få den inn.. Jeg var våt nok, men det virker som jeg er for trang.. Får heller ikke dildoen min inn.. Mine tidligere har vært små, så det har aldri vært noe problem før.. Er det noe jeg kan gjøre? Hei TS. Er liten du og ikke født barn? Tenker om du blir mor og føder barn blir det litt videre. Ellers finnes glidekremer. Det vil også bli videre etter å ha sex daglig da det tøyer seg der nede for deg. Mannen sa ikke noe til deg om at det var trangt? Jeg som skriver er en mann. Det som er utfordringen med kvinner som er trange å kunne ha gjenntatte penetreringer etter jeg har hatt utløsning da kuken må være knallstiv. Dette kan være en liten brems til å ha sex med kvinner som er trange. De kan kan også få litt vondt når den kommer langt inn. Liker ikke se de har vondt og det er ikke noe positivt for en selv å lure på om den kommer i neste runde uten den er like stiv som før første runde. Er du flink til å suge mannen, være obs på dette blir det veldig bra. Sug den opp skikkelig før ny pentrering så vil det gå bra, for inn går den og inn skal den.
AnonymBruker Skrevet 15. august 2011 #4 Skrevet 15. august 2011 Hei TS. Er liten du og ikke født barn? Tenker om du blir mor og føder barn blir det litt videre. Ellers finnes glidekremer. Det vil også bli videre etter å ha sex daglig da det tøyer seg der nede for deg. Mannen sa ikke noe til deg om at det var trangt? Jeg som skriver er en mann. Det som er utfordringen med kvinner som er trange å kunne ha gjenntatte penetreringer etter jeg har hatt utløsning da kuken må være knallstiv. Dette kan være en liten brems til å ha sex med kvinner som er trange. De kan kan også få litt vondt når den kommer langt inn. Liker ikke se de har vondt og det er ikke noe positivt for en selv å lure på om den kommer i neste runde uten den er like stiv som før første runde. Er du flink til å suge mannen, være obs på dette blir det veldig bra. Sug den opp skikkelig før ny pentrering så vil det gå bra, for inn går den og inn skal den. Ja vil si jeg er liten.. Rundt 50 kg og 160 høy.. Han sa jeg var veldig trang, og jeg tar det ikke som et kompliment siden han også sa det kunne gjøre litt vondt.. Etter en stund ble det bedre, men jeg vil jo ikke han skal få vondt heller.
AnonymBruker Skrevet 15. august 2011 #5 Skrevet 15. august 2011 Kanskje litt av jomfruhinna sitter igjen? Det skjedde meg, var hos gyno og ble undersøkt, og hun sa at det var rester av den på siden som gjorde at penetrering var veldig vondt. Med masse glid og en tålmodig kjæreste fikk jeg den vekk.
AnonymBruker Skrevet 15. august 2011 #6 Skrevet 15. august 2011 Kanskje litt av jomfruhinna sitter igjen? Det skjedde meg, var hos gyno og ble undersøkt, og hun sa at det var rester av den på siden som gjorde at penetrering var veldig vondt. Med masse glid og en tålmodig kjæreste fikk jeg den vekk. Har hatt 11 sexpartnere, 3 av dem var langvarig forhold (altså mye sex),så tror kansje ikke det er det..TS
Gjest Gjest Skrevet 15. august 2011 #7 Skrevet 15. august 2011 Ja vil si jeg er liten.. Rundt 50 kg og 160 høy.. Han sa jeg var veldig trang, og jeg tar det ikke som et kompliment siden han også sa det kunne gjøre litt vondt.. Etter en stund ble det bedre, men jeg vil jo ikke han skal få vondt heller. Det var dårlig sagt, slikt sier man ikke. Men med de fleste menn går det nok bra selv om du er litt trang. Pass på at den er skikkelig stiv før penetrering. Sug den heller litt før den blir ført inn. en mann.
AnonymBruker Skrevet 15. august 2011 #8 Skrevet 15. august 2011 Det var dårlig sagt, slikt sier man ikke. Men med de fleste menn går det nok bra selv om du er litt trang. Pass på at den er skikkelig stiv før penetrering. Sug den heller litt før den blir ført inn. en mann. Den var skikkelig stiv, og vi fikk den inn etter litt jobbing.. Er det virkelig vondt når jenta er for trang? TS
Gjest Gjest Skrevet 15. august 2011 #9 Skrevet 15. august 2011 Jeg har akkurat samme problemet.. Må bare trøste og si at det går over etterhvert som du blir mer komfortabel med han og hans størrelse.. Pass på at du er ordentlig våt og at han tar det rolig de første gangene. Det kan også hjelpe mye om du setter deg oppå å styrer tempo og hvor langt inn den skal selv. Men løsningen er rett og slett å ha masse masse sex med han
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå