sofie777 Skrevet 14. august 2011 #1 Skrevet 14. august 2011 For en stund siden kjøpte jeg et fotbad (et sånt med knotter nedi og nesten avdelt plass til hver fot. Men skal jeg ta bad, bør jeg jo gå hele linjen. Hvilke produkter anbefaler dere? Jeg har litt tørr hud på hælene og får lett vannblemmer under fotballene. Er det noen som selger et sett nå for tiden som jeg kan spare litt penger med og få mange produkter på en gang? Jeg bor i en stor by, så anbefal helst en butikk, men nettet går vel også...
sofie777 Skrevet 15. august 2011 Forfatter #2 Skrevet 15. august 2011 Noen som har forslag i dag. Jeg vil helst kjøpe i ettermiddag...
Gjest Spinell Skrevet 15. august 2011 #4 Skrevet 15. august 2011 Grønnsåpe. ... skal man i alle fall unngå. I følge den fotterapeuten jeg har brukt, virker grønnsåpe svært uttørkende på huden, og resultatet kan bli tørrere, hardere og mer flassete hud. Denne fotterapeuten anbefalte rett og slett mykgjøring med vanlig, mild dusjsåpe. Var jeg deg, ville jeg tatt en tur på apoteket eller i helsekostforretning. Der er det som regel et helt greit utvalg av fotprodukter. "Badesalt" for føttene, en olje og en god fotkrem er kjekke produkter. Jeg liker av en eller annen grunn Saltrates' produkter bedre enn Scholl, som er de to vanligste apotekmerkene.
sofie777 Skrevet 15. august 2011 Forfatter #5 Skrevet 15. august 2011 God idé, Spinell. Er skeptisk til grønnsåpe til annet enn gulvvask og selv der bruker jeg andre produkter. Det er en god helseprodukt-butikk i gangavstand fra jobben og jeg ser at de har Scholl-produkter der ihvertfall. Kan høre med dem hva de anbefaler. Men mottar gjerne flere svar
Pria Skrevet 15. august 2011 #6 Skrevet 15. august 2011 Scholl er supert, jeg har babymyke føtter uten tegn til hard hud. Steller føttene hver uke og smører de hver kveld. 1
pandabear Skrevet 17. september 2011 #7 Skrevet 17. september 2011 På body shop har de endel produkter til føttene. Lush også vil jeg tro.
Wildy Skrevet 17. september 2011 #8 Skrevet 17. september 2011 Jeg jogger mye, i all slags vær, og mye i skog. Noe som medfører mye fuktighet og gjørme på bena, for å si det slik. Og selv med gode sko blir det til tider heftig slitasje på bena. Jeg bruker sjelden fotbad, det er mest sånn for kos. Men jeg smører hver kveld med noe så enkelt som Apobase. Billg og grei, og gjør så absolutt nytten. Har ikke antydning til hard hud, husker ikke sist jeg brukte fotfil. Problemet til meg er gnagsår ( våte sokker som knøvler seg litt i skoen, spring med det ett par mil så blir det sår....Comped er min venn, for å si det slik..hehe...). Tror det egentlig ikke spiller så stor rolle hva man smører med, så lenge man gjør det jevnlig. Klart det er hyggelig med produkter som lukter litt godt også. Men som sagt, enkelt er helt greit det også...
Casall Skrevet 18. september 2011 #9 Skrevet 18. september 2011 Låner tråden litt... Jeg har veldig tørre og harde føtter, og står mye på jobb (i høye hæler) så får veldig fort vondt i beina (hælen). Har en kjempegod krem jeg bruker, men trenger en god olje til fotbadene, noe som virkelig mykgjør. Brukte en fra Scholl før, men den holdt max 4 ganger. Den var igrunn grei nok, men vil prøve om det er noen som er bedre. Forslag? Noen som mykgjør skikkelig!
pandabear Skrevet 18. september 2011 #10 Skrevet 18. september 2011 Hvis du vil ha skikkelig myek føtter kan du jo prøve det som heter baby feet. En slags fot maske som piler av all den døde og harde huden. Finnes på apoteket og vita hvertfall Ps. Har ikke prøvd den selv, bare hørt at den skal være bra!
Gjest Nanette Skrevet 18. september 2011 #11 Skrevet 18. september 2011 Lavendelkremen fra Yves Rocher er et godt og billig alternativ. Ellers vil jeg anbefale produktene fra creative nail design, bedre produkter til hender og føtter har ikke jeg vært borti.
Casall Skrevet 18. september 2011 #12 Skrevet 18. september 2011 (endret) Hvis du vil ha skikkelig myek føtter kan du jo prøve det som heter baby feet. En slags fot maske som piler av all den døde og harde huden. Finnes på apoteket og vita hvertfall Ps. Har ikke prøvd den selv, bare hørt at den skal være bra! Takk, den skal testes. Endret 18. september 2011 av Casall
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå