She_Leiva Skrevet 14. august 2011 #1 Skrevet 14. august 2011 (endret) Heisann! Jeg lurer i bunn og grunn på om dere kan se mitt profilbilde eller ikke? Jeg kan ikke se det selv og spekulerer på om man kanskje må øke i "rang" her inne før man kan se det? Kanskje man bare ikke kan se sitt eget profilbilde i tråder, for jeg kan jo se det oppe til venstre der det står "Logg ut" og "hjelp"? -Med det samme kan jeg jo stille dere ett spm. Hvorfor har dere det profilbildet dere har valgt. Hva er bakgrunnen for valget? Merker at dette havnet på feil emne, SORRY. Er ny her inne så det blir litt kluss i børjan... Endret 14. august 2011 av She_Leiva
AnonymBruker Skrevet 14. august 2011 #2 Skrevet 14. august 2011 På KG har man både profilbilder OG avatarer. Profilbilder vises kun når man går inn på profilen til noen (trykker på nicket deres, for eksempel), mens avatarer er de bildene man ser i trådene. Så for at profilbildet ditt skal vises i tråder, må du legge det inn som avatar også (dette gjøres i kontrollpanelet).
She_Leiva Skrevet 14. august 2011 Forfatter #3 Skrevet 14. august 2011 På KG har man både profilbilder OG avatarer. Profilbilder vises kun når man går inn på profilen til noen (trykker på nicket deres, for eksempel), mens avatarer er de bildene man ser i trådene. Så for at profilbildet ditt skal vises i tråder, må du legge det inn som avatar også (dette gjøres i kontrollpanelet). Mange takk! Da skal jeg prøve ut dette!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå