Gjest Fuglehue Skrevet 17. desember 2003 #21 Del Skrevet 17. desember 2003 Når oppnås dette? I sleikesex? ser ikke for meg jeg kan se min sprut med hans tisslur inni meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Elise3 Skrevet 17. desember 2003 #22 Del Skrevet 17. desember 2003 dette oppnås ved stimulering av det magiske g-punktet Et annet ord er ejakulasjon... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lille larven Skrevet 18. desember 2003 #23 Del Skrevet 18. desember 2003 Jeg oppnår sprutorgasme, og det er som oftes ved munnsex. Det er deilig...og det har gledet de partnerene som jeg har hatt. Det føles som om de orgasmene er sterkere enn de "vanlige". Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest glamourgirl Skrevet 18. desember 2003 #24 Del Skrevet 18. desember 2003 Det er helt sykt fantastisk å få sprutorgamse 8) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 18. desember 2003 #25 Del Skrevet 18. desember 2003 Det er helt sykt fantastisk å få sprutorgamse 8) Hm.. har aldri hatt orgamse engang... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest glamourgirl Skrevet 18. desember 2003 #26 Del Skrevet 18. desember 2003 :o :vise-finger-smiley: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sofia Skrevet 18. desember 2003 #27 Del Skrevet 18. desember 2003 Jeg får, men synes det er et sabla gris. Klarer meg like godt uten... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesteline Skrevet 19. desember 2003 #28 Del Skrevet 19. desember 2003 Jeg har fått mange sprutorgasmer ja. Det tenner mannen min noe enormt. Men det er ikke bestandig at jeg spruter. Føler at de gangene jeg spruter er orgasmen mye sterkere. :o det har ikke noe med stimulering av g-punktet for min del, for jeg ken få det ved en ridetur også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 21. desember 2003 #29 Del Skrevet 21. desember 2003 De gangene jeg har fått sprutorgasme er det stort sett fordi jeg har kost meg med vibratoren min. Da har jeg gnidd den frem og tilbake (hardere og hardere) utenpå klitoris og resten av kjønnsorganet. Trodde det hadde noe med noen kjertler å gjøre?? Uansett så er det veldig, veldig deilig å sprute! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Johannes J. Skrevet 3. januar 2004 #30 Del Skrevet 3. januar 2004 Aldri fått det nei' date=' heldigvis!![/quote'] Heldigvis... Det er nok fordi du ikke har opplevd dette. Ejakulasjon kommer gjerne med stimulering av g-punktet, i allefall i begynnelsen, altså en vaginal orgasme. Denne orgasmen er gjerne MYE sterkere enn den som ved å stimulere klitoris. Jeg har inntrykk av at slike ting kommer gjerne lettere etter en graviditet. Mulig at det bare er noe jeg tror, men det har helt klart gjelt for mine partnere. Sprutene er kraftige, og mengden er stor, men her finnes det sikkert variasjoner over temaet. Skal en få oppleve slike ting så må en være villig til å eksprementere litt. G-punktet er den litt ruglete puten rett på innsiden, i overkant. Rett innenfor der, altså der puten slutter er det enda et punkt. Vet ikke helt hva det heter med det er noe på 3 bokstaver. Det gir enda sterkere orgasmer. for å nå inn til det må du, eller partneren enten ha lange fingre, eller bruke de tre nederste fingrene, da når dere lengre inn. :oops: Når jeg først har sagt dette så kan jeg like gjerne si et par ord om neste steg på listen. ( dette kommer jeg til å få mye kjeft for.... snakke om slike perverse tabu ting gitt...) Akkurat som hos gutter så er forskjellige størrelser og fasonger på det kvinnelige kjønnsorgan. Etter en fødsel blir skjenden mer tøyelig, og dermen blir det plass til mer. Settes dette i sammenheng med at en har oppdaget de "hemmige" punktene inne i skjenden så er det faktisk slik at noen ønsker å ha mer inn enn det som er hverdagskost for de "normale". Med andre ord så er det slik at noen ønsker å bruke store leketøy, eller sågar en hel LITEN hånd inn i skjeden. Noen vil både oppfatte meg som skriver dette og de som gjør dette som svært perverse, men gjør du det så stopp opp litt og tenk deg om... Det kan være at disse menneskene faktisk har funnet et enda høyere nivå for sin sexuelle nytelse. Vel nå har jeg sikker klart å statuere min rolle som er pervers syk mann, men det for heller være slik da, for jeg vet faktsik hva jeg selv er... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ragdoll Skrevet 3. januar 2004 #31 Del Skrevet 3. januar 2004 Jeg har nylig opplevd mine første sprut-orgasmer, og de er mye sterkere enn de vanlige. "Oppdaget" dem i forbindelse med innkjøp av ny vibrator - med g-punktstimulator. Men selve orgasmen får jeg ved stimulering av klitoris med vibratoren, og i tillegg "vrenge skjeden ut" Altså, presse utover istedet for å "stramme til" som jeg nesten automatisk har gjort før. Herlig er det i alle fall, selv om jeg bruker lang tid på å komme i mål og det kreves litt planlegging, væter fort gjennom to-tre håndklær Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kvinnelig Nattgjest Skrevet 3. januar 2004 #32 Del Skrevet 3. januar 2004 Johannes J du er ingen syk mann, du har skjønt det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Elgvira Skrevet 11. januar 2004 #33 Del Skrevet 11. januar 2004 Skal en få oppleve slike ting så må en være villig til å eksprementere litt. reflektert innlegg om et dristig tema! :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
finnslarken Skrevet 11. januar 2004 #34 Del Skrevet 11. januar 2004 Jeg hadde blitt sinnsykt opphisset hvis en jente hadde sprutet:) Håper jeg får oppleve det en gang... Jeg BLIR voldsomt opphisset av det - mest det faktum at jeg har greid å hjelpe til med en sånn spruteorgasme :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Elise3 Skrevet 11. mars 2004 #35 Del Skrevet 11. mars 2004 Er det ingen flere som oppnår sprut-orgasme her? HM Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sofia Skrevet 12. mars 2004 #36 Del Skrevet 12. mars 2004 8) Jeg gjør det. I bøtter og spann... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ??? Skrevet 12. mars 2004 #37 Del Skrevet 12. mars 2004 Hmmmm.... Jeg HAR hatt orgasmer, men aldri sammen med noen mann. Mulig det har en sammenheng med seksuelt misbruk tidlig i tenårene. Sprutorgasme er noe jeg bare har hørt om og ihvertfall aldri kommer til å oppnå. Trodde faktisk det var VELDIG, VEDLIG sjelden.... Så jeg er litt nysgjerrig på HVORDAN dere andre lettest får orgasme sammen med kjærestene/elskerne deres? Min nåværende kjæreste er utrolig oppmerksom og god mot meg, og jeg begynner faktisk å øyne et lite håp om å få oppleve orgasme sammen med ham, med tid og stunder. Men sprut-orgasme,nei det er noe som vil forbli interessant lesestoff. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 12. mars 2004 #38 Del Skrevet 12. mars 2004 8) Jeg gjør det. I bøtter og spann... Samme her..riktignok ikke hver gang.. Apropos dette temaet så må jeg si at det også er deilig når jeg kommer og samtidig spruter på samboeren min. Noen som har prøvd det? Jeg pleier å sitte overskrevs på han slik at han kan hjelpe til - og når det kommer lar jeg det gå utover han. Har tidligere syntes det har vært en sånn litt barnslig gutte-greie med dette "sprute-i-ansiktet" styret, men kan nå skrive under på at det er en utrolig intens opplevelse å sprute sine sater utover dne du er glad i :oops: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sofia Skrevet 12. mars 2004 #39 Del Skrevet 12. mars 2004 Samme her..riktignok ikke hver gang.. Jeg gjør det heller ikke hver gang, og det er helt greitt. Det er liksom prikken over i'en. Som jeg skrev tidligere i denne tråden, blir det mye søl, så det er slett ikke noe jeg "kaver" etter. Kommer det så kommer det :oops: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest seroxata Skrevet 24. mars 2004 #40 Del Skrevet 24. mars 2004 Er det virkelig ingen flere her som får sprutorgasme? Hm... Jeg gjør, jeg gjør:) trodde bare jeg pleide å tisse på meg, så har holdt kjeft om det og undertrykket det når meg og typen har sex.. Men nå skal han få høre Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå