Gjest Elise3 Skrevet 24. november 2003 #1 Skrevet 24. november 2003 Hei. Jeg er en kvinne på 26 år som lurer på om dere får sprutorgasme? Jeg får nemlig det...
*Lillian* Skrevet 24. november 2003 #2 Skrevet 24. november 2003 Før så fikk jeg det heller sjelden - så sjelden som aldri. Nå får jeg det, ja.... Heftig! Kommer veldig an på mannen, for jeg har aldri fått det alene.. Lillian
Gjest Anonymous Skrevet 25. november 2003 #4 Skrevet 25. november 2003 Aldri fått det nei, heldigvis!!
Gjest Anonymous Skrevet 25. november 2003 #5 Skrevet 25. november 2003 Hvordan klarer dere det? Vil ha....
Andrine22 Skrevet 25. november 2003 #6 Skrevet 25. november 2003 Eh, kanskje jeg er teit her, men...Hva er SPRUT orgasme? Spruter det liksom...? :oops:
*Lillian* Skrevet 25. november 2003 #7 Skrevet 25. november 2003 Eh' date=' kanskje jeg er teit her, men...Hva er SPRUT orgasme? Spruter det liksom...? :oops:[/quote'] Ingen spørsmål er teite Ja, det spruter. Ikke like mye som menn spruter såklart, men det kommer en liten sprut ja. Selv kjenner jeg ikke forskjellen på om jeg spruter eller ikke, orgasmene er like sterke uansett, men jeg har fått vite det av de jeg har ligget med at "wow - du spruter du, jenta mi" Lillian
a_fly_guy Skrevet 25. november 2003 #8 Skrevet 25. november 2003 Har hørt flere jenter som sier at når det går for de så føler de at de må tisse, også stopper de...kanskje hvis de hadde forsatt så hadde de spruta litt?
Gjest Anonymous Skrevet 25. november 2003 #9 Skrevet 25. november 2003 Har man ikke da funnet frem til G-punktet på jenten? Vet at når en jente får "tisse" følelse under orgasme, har han nok sannsynligvis truffet meget bra
Petruska Skrevet 25. november 2003 #10 Skrevet 25. november 2003 Her er en fin link for dem som vil lese mer om dette "fenomenet". Har forresten opplevd det selv noen ganger, men aldri alene. Spruten kommer av at det vevet som g-punktet inneholder kan gi fra seg en sprut (varierende i styrke og mengde) ved g-punkt-orgasme. les mer her: http://www.geocities.com/mygpunkt/ejakulasjon.html Her er en engelsk side om samme tema: http://www.the-clitoris.com/f_html/ejacula.htm
Gjest Anonymous Skrevet 26. november 2003 #11 Skrevet 26. november 2003 For noen kvinner kan det kun være snakk om noen få dråper væske, mens hos andre kan det gjerne være nok væske til å fylle en tekopp.... :o Når det gjelder selve ejakulasjonen så kan også den oppleves forskjellig. Noen vil merke at det renner mer væske enn normalt, og at senga blir ganske våt. Andre igjen kan oppleve ejakulasjonen som en kraftig stråle fra urinrøret. Videre forskning på denne væsken har slått klart fast at det ikke dreier seg om urin.
Gjest gjest,20 år Skrevet 27. november 2003 #12 Skrevet 27. november 2003 Har forstått nå at jo oftere jeg onanerer,jo lettere har jeg får å komme,og i det siste har jeg kjent et slags press i kroppen,at jeg har behov for orgasme ofte.Synes dette er ganske merkelig.Kommer som oftest tre ganger etter hverandre,men i det siste har jeg fått hele 11 orgasmer på rappen.Det verste er at jeg alltid får sprut orgasme,så må alltid planlegge hvor og når,slik at jeg har eksempel en håndduk i nærheten.Skummelt å komme sammen med noen,blir jo så mye søl. Noen andre som opplever slike serie orgasmer?Lurer på om det er vanlig hos andre jenter. :oops:
Gjest M@rit@ Skrevet 27. november 2003 #13 Skrevet 27. november 2003 Gjest skrev: Andre igjen kan oppleve ejakulasjonen som en kraftig stråle fra urinrøret. Videre forskning på denne væsken har slått klart fast at det ikke dreier seg om urin. Mange blir overrasket over å få vite at når en kvinne får en slik sprut-orgasme så kommer spruten ut gjennom urinrøret og ikke ut av skjeden. Det kommer av at dette vevet som produserer væsken munner ut i urinrøret. Akkurat som gutters sprut også kommer ut av urinrøret. Til Gjest, 20 år:Du har rett i at behovet øker jo mer stimulering man får. Vi kvinner har jo den fordelen at vi kan få serieorgasmer, tror ikke menn har det slik. Min erfaring er at antallet orgasmer i en serie kun begrenses av hva jeg orker, og hvor lenge lystfølelsen holder seg. Serier på rundt 20 er det mest vanlige når jeg først setter i gang...Teller jo ikke akkurat, men man har allikevel en noenlunde grei forestilling av hvor mange... Ved et enkelt tilfelle var det faktisk adskillig mer. Men det var en helt spesiell situasjon. Så du er helt normal, bare nyt det du!
a_fly_guy Skrevet 29. november 2003 #14 Skrevet 29. november 2003 Jeg hadde blitt sinnsykt opphisset hvis en jente hadde sprutet:) Håper jeg får oppleve det en gang...
Gjest Anonymous Skrevet 1. desember 2003 #15 Skrevet 1. desember 2003 Andre igjen kan oppleve ejakulasjonen som en kraftig stråle fra urinrøret. Videre forskning på denne væsken har slått klart fast at det ikke dreier seg om urin. Jeg lar meg fortsatt fascinere av hva det går an å forske på. Jeg ser det liksom for meg... (Et par holder på med intens sengeaktivitet) Hun: "Å, nå går det for meg..." (Plutselig spretter en mann med hvit frakk og et reagensrør i hånden, frem fra bak et forheng, og dytter den mannlige delen av paret brutalt ut av sengen) Forsker: "Fort, sprut oppi her!"
Gjest Anonymous Skrevet 1. desember 2003 #16 Skrevet 1. desember 2003 Dere som snakket om serieorgasmer. Hvordan definerer dere det? Antall sammmentrekninger, eller antall orgasmer av 5-10 sekunder (feks) etter hverandre. Eller en laaaang orgasme med mange sammentrekninger i puljer? eller?
Gjest Elise3 Skrevet 10. desember 2003 #17 Skrevet 10. desember 2003 Ja æ veit ikke, d virker ukjent for mange,dette med ejakulasjon,eller sprut-orgasme som det også kalles! Det er utrolig deilig i allefall, og mannen min blir kjempeKÅT når jeg spruter
Ch@rmille Skrevet 10. desember 2003 #18 Skrevet 10. desember 2003 Aldri fått det nei' date=' heldigvis!![/quote'] ???? Da har du gått glipp av noe jeg ikke ville vært foruten..
Gjest Elise3 Skrevet 10. desember 2003 #19 Skrevet 10. desember 2003 Ja det høres kanskje merkelig ut dette,det er nok litt ukjent for mange. Men til alle som ikke har oppnått denne type orgasme; les mer om dette, og øv, så kanskje det lykkes for nettop DEG... :D
Gjest Elise3 Skrevet 17. desember 2003 #20 Skrevet 17. desember 2003 Er det virkelig ingen flere her som får sprutorgasme? Hm...
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå