Gå til innhold

Orgasme

Fremhevede innlegg

Gjest Anonymous
Skrevet

Jeg er en gutt som har ett problem med at jeg kommer litt fort, bare under samleie, ikke mens vi kozer og sånn... Jeg syntes det er litt flaut.. finner det noe råd??

Hilsen flau gutt

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Temmelig vanlig problem for unge gutter...

Finns noen øvelser, stopp/start metoden. Er ikke helt sikker på hvordan, men noe med at dere begynner, og når du kjenner at utløsningen er rett runt hjørnet, stopper dere og du klemmer fast runt roten eller noe sånt... Husker ikke helt her, men finnes sikkert skikkelige beskrivelser av dette på nettet. Når du har roet deg litt ned, fortsetter dere. Slik trener du deg opp til å "tåle" mere. Skal vistnokk funke veldig bra, og rimelig fort icon_smile.gif

Gjest Anonymous
Skrevet

Katta skriver noe veldig viktig her. "Kjenner at utløsningen er rett rundt hjørnet". De fleste menn som kommer for tidlig klarer som oftest ikke å kjenne igjen de forskjellige fasene i stimuleringen. Det vil si at de kan føle at de skal komme, og deretter få utløsning i samme øyeblikk. Det er derfor viktig at man lærer seg forskjellige gjenkjennelsesteknikker. Start med deg selv. Hvordan fungerer det da? Rekker du å kjenne etter om orgasmen er på vei? Klarer du å holde den igjen? Forsøk på egenhånd når du har god tid for deg selv. Så kan du blande inn partner etterpå. Bruk god tid. Jeg mener å ha lagt inn et "treningsprogram" i en annen tråd på det gamle forumet også engang. Se om du finner det.

Lykke til!

Kevin icon_smile.gif

Gjest Anonymous
Skrevet

Takk for alle svar. Jeg kjener ja at det er like før jeg kommer, og jeg har hatt sex en del ganger. men skal prøve det jeg har lært her

• 15 år senere...
Skrevet
Akkurat nå, kilo skrev:

Du er for ung til å ha sex

Ikke nå lengre... 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Det var tider det, da man kunne skriver "koz og klemz" uten at noen reagerte.

Anonymkode: ffcd2...44f

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...