Gå til innhold

Plastseter på fly

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvem er det som har fått den geniale ide å lage flyseter som er er laget av hard plast med skarpe, harde kanter på baksiden? Havnet i ett av disse moderne setene nylig, og skjønner rett og slett ikke hva produsentene har tenkt med. Det er ikke direkte behagelig å sitte med knærne skvist inn i tøyseter heller, men hvis man sitter med kneet inn i disse skarpe plastkantene og passasjeren foran legger ned setet, så kan det fort ende med ødelagte knær. Jeg satt krampaktig hele flyturen for å prøve å holde et par cm klaring tilfelle setet skulle bli lagt ned. Må man rett og slett begynne med knebeskyttere som fast utstyr på flyreiser heretter?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Eh, forbrukerne vil ha billige flybilletter? Sier seg sjøl at produktet blir dårligere.

Skrevet

Eh, forbrukerne vil ha billige flybilletter? Sier seg sjøl at produktet blir dårligere.

Men dette er jo de nye, moderne flytypene som liksom skulle være mer fancy og finere. Men jeg vil jo heller skvise knærne mine et et slitt gammelt tøysete, enn i et flott og moderne ett av hard plast.

Skrevet

Når flybilletter er billigere enn bussbilletter, så kan vi ikke regne med å fly i brudesuiten lengre.

Skrevet

Når flybilletter er billigere enn bussbilletter, så kan vi ikke regne med å fly i brudesuiten lengre.

Men som sagt, dette skal jo være de nye luksusflyene som det er skrytt mye av. Men det er jo mer komfort i et gammelt loslitt ett. Akkurat det samme med tog, de gamle togsettene er mer komfortable selv om de er nedslitt og sikkert har et mer tidsriktig design.

Skrevet

Men som sagt, dette skal jo være de nye luksusflyene som det er skrytt mye av. Men det er jo mer komfort i et gammelt loslitt ett. Akkurat det samme med tog, de gamle togsettene er mer komfortable selv om de er nedslitt og sikkert har et mer tidsriktig design.

Luksusfly defineres av flyselskap, ikke av flytype. En Airbus A380 blir ikke spesielt eksklusiv dersom den er innredet av Ryanair.

• Liker 2
Skrevet

Har du reist med Norwegians nye fly? Beskrivelsen din stemmer med min opplevelse. Men jeg har forstått det sånn at disse setene er lette, dermed går drivstofforbruket ned, og flyturen blir billigere for oss reisende. Men behagelig er det ikke :gjeiper:

Skrevet

Jeg har ingen problemer med de nye setene NAS har satt i de nye 737-800 sine. Men det skyldes nok at jeg ikke er har så lange ben.

Har du lange ben bør du prøve å sitte på første rad eller nødutgang. Bare å bestille sete på forhånd med Norwegian.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...