Gå til innhold

Dra til syden i 1 uke uten baby på 11uker

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dere som har barn, kunne dere dratt til syden for kos og fyll, når dere hadde en baby på 11 uker? Og latt babyen være hos moren din, mormoren din og faren til barnet som har sett barnet noen ganger?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Absolutt ikke.

• Liker 8
Skrevet

Aldri i verden!

• Liker 8
Skrevet

Kunne ikke ramlet meg inn i måneskinn.

• Liker 6
Skrevet

Selvfølgelig ikke! De som gjør det,synes jeg er for umoden til å ha barn.Fylleturer gjør en seg ferdig med før en får barn.

• Liker 9
Skrevet

Nei, ikke i det hele tatt. Ikke nå heller, selv om han er fem måneder.

• Liker 4
Skrevet

Er dette liksom enn sånn greie ang bloggen til paradise stine marie?

Selv kunne det aldri fallt meg inn.

Skrevet

Er dette liksom enn sånn greie ang bloggen til paradise stine marie?

Selv kunne det aldri fallt meg inn.

Nå var det en grunn til at jeg ikke nevnte SM i hovedinlegget, nettopp fordi jeg ønsker en diskusjon om selve situasjonen, og ikke dama.

• Liker 3
Gjest white tiger
Skrevet

Nei, det kunne jeg aldri gjort. Uansett om noen hadde bestilt og betalt turen for meg så hadde jeg nektet å bli med. 1 uke er evigheter for en så liten baby.

• Liker 1
Skrevet

Jeg kunne ha latt far til mitt barn ha hovedansvaret i perioder hvis jeg hadde mye jobb/eksamen/familieselskap som bryllup der barn ikke var invitert, men ikke for å reise bort for å slappe av mer enn en natt, en uke er utenkelig! Far er en like god ansvarsperson som mor, så jeg ser ikke problemet der :) Og om noen velger å reise bort, så fint for dem og fint for far som får kvalitetstid med barnet sitt, jeg dømmer ingen!

• Liker 2
Skrevet

Jeg kunne ha latt far til mitt barn ha hovedansvaret i perioder hvis jeg hadde mye jobb/eksamen/familieselskap som bryllup der barn ikke var invitert, men ikke for å reise bort for å slappe av mer enn en natt, en uke er utenkelig! Far er en like god ansvarsperson som mor, så jeg ser ikke problemet der :) Og om noen velger å reise bort, så fint for dem og fint for far som får kvalitetstid med barnet sitt, jeg dømmer ingen!

Dette er jeg i utgangspunktet helt enig med deg i, men i dette tilfelle bor jo barnemor og barnefar fra hverandre, og sistnevnte er kjent for å være glad i andre damer og diverse dop..

• Liker 1
Skrevet

Dette er jeg i utgangspunktet helt enig med deg i, men i dette tilfelle bor jo barnemor og barnefar fra hverandre, og sistnevnte er kjent for å være glad i andre damer og diverse dop..

Men nå trodde jeg TS ikke snakket om en spesiell person, og ville heller ikke diskutere en eller annen kjendis(?) som jeg ikke har peiling på hvem er, kun handlingen :)

Og selv om barnefar og jeg ikke hadde vært sammen ville jeg fortsatt latt ham passe barnet vårt alene flere ganger, hvordan skal de ellers kunne bli kjent? Nå ammet jeg da, så en uke hadde uansett blitt vanskelig, men en natt går jo fint :) Og far til mitt barn er også glad i damer, betyr ikke at han er en dårlig person? Om BF bruker dop så må noen kontakte barnevernet, og da ville jeg heller ikke latt ham passe barnet mitt, men du er en anonym bruker så det virker veldig som hearsay og "fakta" fra useriøse kilder.

• Liker 2
Skrevet

Far er like god omsorgsperson som mor. Kommer jo an på om moren ammer eller ikke også?

Synes allikevel det er en merkelig avgjørelse å reise fra en så liten baby for å dra på fylletur.

Personlig ville jeg ikke vært borte fra barnet mitt en hel uke når det er kun 11 uker.

Skrevet

Jeg kunne aldri gjort noe slikt, og ser vel litt ned på de som gjør sånt... :sjenert:

• Liker 7
Skrevet

Synes det er helt utrolig at en mor kan få seg til å gjøre noe slikt. Stakkars barn.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...