AnonymBruker Skrevet 14. august 2011 #1 Skrevet 14. august 2011 Jeg hadde en rideulykke for noen år side og fikk noen stygge arr på armen, men i ettertid har folk spurt meg om jeg har problemer, driver med selvskading ol. noe jeg synes er svært skjemmende, finnes det noe plaster eller lignende som ma kan ta på i enkelte situasjoner? De er ikke så store akkuratt..
Gjest Regza Skrevet 14. august 2011 #2 Skrevet 14. august 2011 Youtube ligger det sminketips om hvordan å skjule arr. Kan være verdt en titt? Man kan jo også få fjernet arr skulle jeg mene, men hvordan de gjør det må nok noen andre svare på =)
AnonymBruker Skrevet 14. august 2011 #3 Skrevet 14. august 2011 Fant ikke noe særlig for armen :/ men takk allikevel:)
Gjest Anon Skrevet 14. august 2011 #4 Skrevet 14. august 2011 Hvor mange år er dette siden da? Jeg har selv arr på beinet etter selvskading og et på magen etter en operasjon. Jeg har smørt disse med fuktighetskrem og lignende, fikk også en krem av legen som skulle hjelpe mot arrene slik at de ikke var røde og blå lengre. I dag er alle mine arr nesten ikke synlige lenger, og det er 4 år siden selvskadingen og 10 år siden operasjonen. Men du kan snakke med legen din, og muligens ta en laser operasjon?
Evelyne Skrevet 14. august 2011 #5 Skrevet 14. august 2011 Zinkpasta fick jag rekommenderat till mina ärr medan de fortfarande läkte. Jag vet dock inte hur effektivt det är när ärren är så pass gamla.. Men det finns en massa krämer som marknadsför sig som att de ska hjälpa mot ärr så googla lite och fråga en hudläkare.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå