Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det flere av dere her inne som har en sånn dårlig magefølelse eller liten tillit til kjæresten deres at dere overvåker mobil og data så godt det lar seg gjøre?

Jeg har det slik, og forventer å finne noe før eller senere og tenker også at det da blir en lettelse. Ja, jeg er hekta på han...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ikke jeg, i hvert fall. Jeg hadde en periode tidlig i forholdet vårt hvor jeg var usikker (på meg selv, for det meste), noe som ledet meg til å sjekke mobilen hans og dataen hans. Da jeg aldri fant noe galt og til slutt skjønte at problemet mitt var meg selv, fikk både jeg og kjæresten min det mye bedre!

Skrevet

Gjorde det før, nå har han passord på ting...

• Liker 1
Skrevet

Nei, jeg gjør ikke det og jeg forestiller meg at en slik tilværelse må være ufattelig slitsom.

• Liker 3
Skrevet

Nei, hadde jeg ikke stolt på han, hadde jeg ikke vært sammen med han...

• Liker 3
Skrevet

Er det flere av dere her inne som har en sånn dårlig magefølelse eller liten tillit til kjæresten deres at dere overvåker mobil og data så godt det lar seg gjøre?

Jeg har det slik, og forventer å finne noe før eller senere og tenker også at det da blir en lettelse. Ja, jeg er hekta på han...

Gud, så slitsomt det må være å alltid være mistenksom! Min mann er mye ute og reiser og hadde jeg vært mistenksom hele tiden hadde jeg blitt grønn i ansiktet tror jeg. Men jeg holder øyene åpne og har ikke tenkte å være godtroende og blåøyd heller. Hvis jeg oppdager noe mistenksomt, blir det bråk :gjeiper:

Skrevet

Nei, hadde jeg ikke stolt på han, hadde jeg ikke vært sammen med han...

Men for oss som ikke har evnen til å stole på folk da, hva skal vi gjøre? Holde oss single? Kan det være at starten er vanskelig men at tillit vil komme senere? Jeg for min del klarer ikke å stole på kjæresten min. Det er utrolig slitsomt og nesten uutholdelig, men jeg klamrer meg til håpet om at en dag skal jeg slappe av og stole på han. Er det egentlig slik at jeg burde ha dumpet denne mannen som jeg er så glad i fordi jeg ikke stoler 100 % på han?

Skrevet

Gud, så slitsomt det må være å alltid være mistenksom! Min mann er mye ute og reiser og hadde jeg vært mistenksom hele tiden hadde jeg blitt grønn i ansiktet tror jeg. Men jeg holder øyene åpne og har ikke tenkte å være godtroende og blåøyd heller. Hvis jeg oppdager noe mistenksomt, blir det bråk :gjeiper:

Og hvordan holder du øynene åpne da?

Skrevet

Har gjort det før da jeg slet veldig med tilliten min til andre mennesker. Tror ikke jeg har sett på tlf til kjæresten på et halvt år eller noe og har ikke behov for det. Tror ikke han ser på min heller. Begge telefonene våre ligger i stuen e.l dersom den andre er i dusjen og jeg har passordet hans på mail, msn osv, men jeg sjekker ALDRI der med mindre han ringer meg og spør om jeg kan sjekke om han har fått noen nye mail angående bedriften hans.

Skrevet

Men for oss som ikke har evnen til å stole på folk da, hva skal vi gjøre? Holde oss single? Kan det være at starten er vanskelig men at tillit vil komme senere? Jeg for min del klarer ikke å stole på kjæresten min. Det er utrolig slitsomt og nesten uutholdelig, men jeg klamrer meg til håpet om at en dag skal jeg slappe av og stole på han. Er det egentlig slik at jeg burde ha dumpet denne mannen som jeg er så glad i fordi jeg ikke stoler 100 % på han?

Evt du kan jobbe ut problemene du har UTEN å oppføre deg slik som du gjør. Det du gjør er å bastant vise at mannen din ikke er verdt tilliten din. Det må jo være sårende...

Hadde mannen min ikke stolt på meg, så hadde jeg lurt på hvorfor han gadd å være med meg i det hele tatt når ikke engang grunnlaget i ett forhold er tilstede.

• Liker 2
Skrevet

Ja, jeg følger med så godt jeg kan, og har funnet mye snusk siste tiden, så nå over helga er det over og ut!

Skrevet

Men for oss som ikke har evnen til å stole på folk da, hva skal vi gjøre? Holde oss single?

Nei, men det kan være lurt å ikke la mistilliten skinne gjennom. Det kan faktisk være lurt å undergrave den. Altså at du ikke lar fristelsen til å overvåke partneren din ta over, og at du rett og slett lar være å gjøre det. Dette måtte jeg gjøre, og jeg gjør det ennå. Rett og slett fordi hvis jeg ikke gjør det, så er jeg redd for at han forlater meg. Da velger jeg heller å "pines" litt med uroen min.

• Liker 1
Skrevet

Jeg er i et avstandsforhold noe som i seg selv er en prøvelse, og selvfølgelig blir det verre jo lengre vi er sammen. Når vi er vekke fra hverandre kommuniserer vi heftig med hverandre på msn og mobil, så og si døgnet rundt. Og de få timene i blant han er sosial tenker jeg tanker at han kanskje er andre steder enn det han har sagt. Jeg er i grunn ikke mest redd for fysisk utroskap fordi vi er begge mye på nett og møttes selv via nett. Jeg er mest redd for de han har kontakt med på internett og om han gjør noe mer.. Om han glemmer å logge seg ut av fb for eksempel greier jeg ikke å holde nysgjerrigheten tilbake og sjekker meldingene hans. Har i grunn ikke oppdaget noe ekstremt, men ser han har kontakt med andre jenter. Ukjente og tidligere bekjentskaper. Jenter som han aldri nevner for meg. Og det er nok for meg for å bli usikker... Gruer meg til å være borte fra han igjen... :( Er det mulig å stole på en mann med godt utseende er mitt spørsmål...

Skrevet

Er det mulig å stole på en mann med godt utseende er mitt spørsmål...

.....ja, utseende avgjør ikke om man er en dritt eller ikke.

• Liker 2
Skrevet

Jeg er i et avstandsforhold noe som i seg selv er en prøvelse, og selvfølgelig blir det verre jo lengre vi er sammen. Når vi er vekke fra hverandre kommuniserer vi heftig med hverandre på msn og mobil, så og si døgnet rundt. Og de få timene i blant han er sosial tenker jeg tanker at han kanskje er andre steder enn det han har sagt. Jeg er i grunn ikke mest redd for fysisk utroskap fordi vi er begge mye på nett og møttes selv via nett. Jeg er mest redd for de han har kontakt med på internett og om han gjør noe mer.. Om han glemmer å logge seg ut av fb for eksempel greier jeg ikke å holde nysgjerrigheten tilbake og sjekker meldingene hans. Har i grunn ikke oppdaget noe ekstremt, men ser han har kontakt med andre jenter. Ukjente og tidligere bekjentskaper. Jenter som han aldri nevner for meg. Og det er nok for meg for å bli usikker... Gruer meg til å være borte fra han igjen... :( Er det mulig å stole på en mann med godt utseende er mitt spørsmål...

Litt det samme som uroer meg, at han skal gå over grenser psykisk. Jeg tror han faktisk når han sier at han aldri har vært utro, men sliter mer med meldinger og slikt med damer som han sender på FB og sms. Og for meg er dette også utroskap. Jeg kan ikke leve med en mann som stadig sender mld som han føler han må forklare om jeg ser dem. Skal jeg godta dette bare fordi han ikke er fysisk utro? Om jeg aldri sjekker tlf eller FB ser jeg jo heller ikke hva som foregår, skal jeg bare lukke øynene for noe jeg vet foregår? Så kan det godt hende at han ikke føler han trår over grenser med desse mld, men at jeg synes det.

Skrevet

Ja, jeg gjorde det da jeg hadde en dårlig magefølelse med eksen min ganske lenge. Og joda, jeg hadde rett. Og mere og mere ble bare avdekket hele tiden. Så det tok slutt, ja.

Skrevet

Ja, jeg gjorde det da jeg hadde en dårlig magefølelse med eksen min ganske lenge. Og joda, jeg hadde rett. Og mere og mere ble bare avdekket hele tiden. Så det tok slutt, ja.

Hva oppdaget du da? Hadde han hatt sex med noen? Eller var det mld som "tenker på deg", "du er så fin" etc etc....?

Gjest Survival
Skrevet

Jeg hadde aldri giddet å være sammen med en person som jeg må overvåke. Turn off!

Skrevet

Dere som ikke overvåker og som stoler på kjæresten deres, hva skal til for at dere gjør det? Kommer dette bare automatisk hver gang dere får en ny kjæreste? Eller gjør personen seg "fortjent" til deres tillit på et vis?

Skrevet

Hvis jeg hadde oppdaget at kjæresten overvåket meg på den måten du beskriver hadde han ikke forblitt kjæresten min for å si det sånn.

Helt utilgivelig!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...