Crazee Skrevet 24. november 2003 #1 Del Skrevet 24. november 2003 På http://www.musikkonline.no/ (Etter reklameframstøt frå TONO og FONO) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 25. november 2003 #2 Del Skrevet 25. november 2003 Holder på å laste ned jeg, men er nok ikke alene om det. For her går det tregt. Elise Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
chandler Skrevet 26. november 2003 #3 Del Skrevet 26. november 2003 Den nedlastede musikken kan kun spilles av på den PCen den er lastet ned på. Musikken kan ikke brennes til en musikk-CD. Kvaliteten på musikken er ikke av den beste. Filene virker kun i Windows. Lurer på når plateselskapene skal begynne å jobbe med forbrukerene og ikke mot de. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Crazee Skrevet 27. november 2003 Forfatter #4 Del Skrevet 27. november 2003 Men så var det det med å bryte sperra då, som Dagbladet har fått med seg er lett. Bortsett frå det gav eg opp å prøva sjølv - og så er eg einig med deg. Plateselskapa burde heller selga det folk har lyst å kjøpa - det er jo alltid lett å laga piratkopiar uansett... (Eg for min del har latt vera å kjøpa CDar eg har hatt lyst på, fordi det - vel - eigentleg ikkje er CDar likevel. Det berre liknar...) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 27. november 2003 #5 Del Skrevet 27. november 2003 Jeg er hvist helt idiot, men hvordan laster man ned musikken der fra? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jordbær Skrevet 27. november 2003 #6 Del Skrevet 27. november 2003 Jeg er hvist helt idiot' date=' men hvordan laster man ned musikken der fra?[/quote'] Du må registrere deg. (gratis) Etter på kan du finne sanger du liger og "kjøpe" dem. Når du har klikket på de sangene du ønsker, går du til handelkurven din og velger "last ned" Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå