Gjest Bjørnsdatter Skrevet 24. november 2003 #1 Skrevet 24. november 2003 Jeg har FÅTT den nye boka til Ari Behn jeg - signert og med en personlig hilsen som takk for fine blomster til bokkvelden på senteret... HELDIGE MEG! Noen som har lyst til å ta på meg eller?
Gjest sexysadie Skrevet 24. november 2003 #3 Skrevet 24. november 2003 Jeg har FÅTT den nye boka til Ari Behn jeg - signert og med en personlig hilsen som takk for fine blomster til bokkvelden på senteret... HELDIGE MEG! Noen som har lyst til å ta på meg eller? Nei, tar itj i mainnskitt uten handska...
MarianneE Skrevet 25. november 2003 #4 Skrevet 25. november 2003 Sikkert kjempe hyggelig for deg! Personlig ville jeg ikke hatt den om jeg fikk den kasta etter meg......
Suzy Skrevet 25. november 2003 #5 Skrevet 25. november 2003 Noen som har lyst til å ta på meg eller? Hm... nei...
*Shira* Skrevet 25. november 2003 #6 Skrevet 25. november 2003 Åhh så heldig. Den mannen er bare for god til å være sann. Passer så godt på Martha og forguder henne. Og så veltalende, ble fylt til randen når han talte til Martha på bryllupsdagen. Den mannen kan virkelig suge til seg alle kvinnehjerter. Og så har han så utrolig god smak mtp farger. Tenk knallrosa og serise.
Gjest care Skrevet 25. november 2003 #7 Skrevet 25. november 2003 Jeg har ikke behov for å ta på deg, men grattis alikevel :blunke:
Arwen Skrevet 25. november 2003 #8 Skrevet 25. november 2003 Åhh så heldig. Den mannen er bare for god til å være sann. Passer så godt på Martha og forguder henne. Og så veltalende' date=' ble fylt til randen når han talte til Martha på bryllupsdagen. Den mannen kan virkelig suge til seg alle kvinnehjerter. Og så har han så utrolig god smak mtp farger. Tenk knallrosa og serise.[/quote']
*Shira* Skrevet 25. november 2003 #9 Skrevet 25. november 2003 Åhh så heldig. Den mannen er bare for god til å være sann. LES: Er han sann' date= eller en kloning fra planeten Pluto? Passer så godt på Martha og forguder henne. LES: Sikker på at Ari og Mette minus er elskere(før han kommer ut av skapet), de har en plan om å kuppe tronen, og a Martha og Håkon blir tuppa fra balkonegen. Den mannen kan virkelig suge til seg alle kvinnehjerter. LES: Den gutten kan sikker suge like godt som han sniffer. Så Bjørnsdatter, ikke om jeg tar på deg av den grunn.
Gjest care Skrevet 25. november 2003 #10 Skrevet 25. november 2003 Du ble litt redd nå for at noen ikke skulle skjønne ironien i det første innlegget ditt?
Redhead Skrevet 25. november 2003 #11 Skrevet 25. november 2003 Noen som har lyst til å ta på meg eller? Tror ikke det ! Men gratulerer med boka !
Gjest Embla s Skrevet 25. november 2003 #12 Skrevet 25. november 2003 Jeg kan godt ta litt på deg *klappe på ryggen* men ikke pga en signert Ari bok!
*Shira* Skrevet 25. november 2003 #13 Skrevet 25. november 2003 . Du ble litt redd nå for at noen ikke skulle skjønne ironien i det første innlegget ditt? Ja, faktisk. Må jo prøve å holde et OK rykte på KG
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå