Gå til innhold

Heldige meg!

Anbefalte innlegg

Gjest Bjørnsdatter
Skrevet

Jeg har FÅTT den nye boka til Ari Behn jeg - signert og med en personlig hilsen som takk for fine blomster til bokkvelden på senteret... :)

HELDIGE MEG!

Noen som har lyst til å ta på meg eller?

Videoannonse
Annonse
Gjest sexysadie
Skrevet
Jeg har FÅTT den nye boka til Ari Behn jeg - signert og med en personlig hilsen som takk for fine blomster til bokkvelden på senteret... :)

HELDIGE MEG!

Nei, tar itj i mainnskitt uten handska... :hoho::sjarmor:

Skrevet

Sikkert kjempe hyggelig for deg!

Personlig ville jeg ikke hatt den om jeg fikk den kasta etter meg......

Skrevet

Hm... nei... :ler:

Skrevet

Åhh så heldig. Den mannen er bare for god til å være sann. Passer så godt på Martha og forguder henne. Og så veltalende, ble fylt til randen når han talte til Martha på bryllupsdagen. Den mannen kan virkelig suge til seg alle kvinnehjerter. Og så har han så utrolig god smak mtp farger. Tenk knallrosa og serise.

Skrevet

Jeg har ikke behov for å ta på deg, men grattis alikevel :blunke:

Skrevet
Åhh så heldig. Den mannen er bare for god til å være sann. Passer så godt på Martha og forguder henne. Og så veltalende' date=' ble fylt til randen når han talte til Martha på bryllupsdagen. Den mannen kan virkelig suge til seg alle kvinnehjerter. Og så har han så utrolig god smak mtp farger. Tenk knallrosa og serise.[/quote']

:ler:

Skrevet
Åhh så heldig. Den mannen er bare for god til å være sann. LES: Er han sann' date= eller en kloning fra planeten Pluto?

Passer så godt på Martha og forguder henne. LES: Sikker på at Ari og Mette minus er elskere(før han kommer ut av skapet), de har en plan om å kuppe tronen, og a Martha og Håkon blir tuppa fra balkonegen.

Den mannen kan virkelig suge til seg alle kvinnehjerter. LES: Den gutten kan sikker suge like godt som han sniffer.

Så Bjørnsdatter, ikke om jeg tar på deg av den grunn.

Skrevet

:ler: Du ble litt redd nå for at noen ikke skulle skjønne ironien i det første innlegget ditt? :wink:

Skrevet

Tror ikke det :hoho: !

Men gratulerer med boka :ler: !

Skrevet

Jeg kan godt ta litt på deg *klappe på ryggen* men ikke pga en signert Ari bok!

Skrevet
.

:ler: Du ble litt redd nå for at noen ikke skulle skjønne ironien i det første innlegget ditt? :wink:

:ler: Ja, faktisk. Må jo prøve å holde et OK rykte på KG

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...