Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg lurer på når du har hatt en ons med en du kjenner godt, som du føler har flørtet med deg, kom for å bare være med deg, osv. Kan man da som jente sende melding først? For å vise at man er litt interssert uten å virke altfor påtrengende? Eller må man vente til gutten tar kontakt?

tenker bare på en sånn helt plain melding, noe sånt som "heihei :)takk for i går, var hyggelig å treffe deg igjen :) osv "

Eller blir det helt feil? :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ikke at det er noe smart å ha ONS, men når du overlevde det, så antar jeg at du overlever å sende en SMS også.

Skrevet

Jeg har vanskeligheter med å forstå alt det der tøvet som konstant blir spurt om her inne om å være påtrengende osv.

Som mann har jeg ingen problemer med at kvinner sender meldinger eller tar kontakt etter ONS eller hva det måtte være. De kan gjerne sende meg 100 meldinger dagen og det skremmer ikke meg vekk på noen som helst måte. Jeg hadde ikke reagert negativt før en blodig dokke hadde vært teipa på døra min.

Send SMS du. Om han tar det så negativt fordi det er "påtrengende" så er det han som sliter og ikke du.

Skrevet

Jeg har vanskeligheter med å forstå alt det der tøvet som konstant blir spurt om her inne om å være påtrengende osv.

Sannsynligvis er problemet at kvinner tror at menn er som dem selv.

Altså betyr det at kvinner syns at menn som sender mange meldinger etc. er påtrengende.

Skrevet

Jeg pleier å ha som prinsipp å ikke utvelsle etternavn eller telefonnummer... Da skjønner begge at dette ikke er noe annet enn en ONS

Skrevet

Bare for å føye til det forrige innlegget mitt, så har jeg hatt ONS med folk jeg kjenner fra før også, men da blir det straks mer komplisert. Sliter fortsatt med å få en kompis til å forstå at det bare var sex, og ikke noe annet fra min side (han fikk panikk og stakk av midt på natten... :roll: ). Men jeg kommer til å ta kontakt med ham igjen, ja. Om ikke annet så for å forklare meg

Skrevet

Jeg vet jo ikke helt hva dette herre var for noe, om det bare var en ons eller om det var noe mer liksom. Det var han som tok iniativ til å møtes, og sånn. Og vi satt lenge å pratet, og gjorde ingenting annet prate og han maserte meg og vi hadde det skikkelig koselig. Og han var her jo lenge i dag også, lå koste og sånn. Ikke en sånn helt vanlig ONS liksom... Hvertfall er ikke jeg helt vant til at man ligger og koser og kysser dagen derpå, og har mer sex osv... Men kan være det er normalt? Jeg er heller ikke vant med at man kysser på sofaen og sånn dagen derpå og når man skal si hade bra.

Jeg sendte uansett melding, men angrer jo litt siden han ikke svarer. :sjenert: men det er jo sånt som skjer, jeg kan vel ikke forvente noe svar, bare fordi vi kjenner hverandre, sier ikke at jeg vil noe mer med han heller liksom. Bare ja :)

Skrevet (endret)

Bare for å føye til det forrige innlegget mitt, så har jeg hatt ONS med folk jeg kjenner fra før også, men da blir det straks mer komplisert. Sliter fortsatt med å få en kompis til å forstå at det bare var sex, og ikke noe annet fra min side (han fikk panikk og stakk av midt på natten... :roll: ). Men jeg kommer til å ta kontakt med ham igjen, ja. Om ikke annet så for å forklare meg

Ja, det er ikke alle som forstår (eller respekterer) en slik oppførsel. Naturlig nok.

Endret av Steinar40
  • Liker 1
Skrevet

Jeg sendte jo melding her om dagen, og fikk "heldigvis" svar :) Men jeg sliter litt med å tolke om han bare er høflig når han svarer eller om han faktisk mener det han svarer. Vi sendte ett par meldinger fram og tilbake, og til slutt bestemte jeg meg for å spørre om han ville finne på noe en dag til uka,eller noe. Og da fikk jeg til svar "ja det hadde vært kjekt :) Vi kan jo snakkes når det nærmer seg om det blir før eller etter noe han skulle" Men no er det jo gått to dager ut i uka, og har ikke hørt noe fra han, ikke at to dager er mye men, lurer da på om han bare svarte for å være hyggelig? Og vil at det bare skal gli vekk av seg selv, at han håper jeg ikke tar kontakt igjen... eller hva tenker dere?

Og ja vet jeg er veeeeeeldig usikker, men jeg er ikke vant til dating og sånn som sagt så :P trenger tydeligvis mye veiledning :P

Skrevet

Jeg sendte jo melding her om dagen, og fikk "heldigvis" svar :) Men jeg sliter litt med å tolke om han bare er høflig når han svarer eller om han faktisk mener det han svarer. Vi sendte ett par meldinger fram og tilbake, og til slutt bestemte jeg meg for å spørre om han ville finne på noe en dag til uka,eller noe. Og da fikk jeg til svar "ja det hadde vært kjekt :) Vi kan jo snakkes når det nærmer seg om det blir før eller etter noe han skulle" Men no er det jo gått to dager ut i uka, og har ikke hørt noe fra han, ikke at to dager er mye men, lurer da på om han bare svarte for å være hyggelig? Og vil at det bare skal gli vekk av seg selv, at han håper jeg ikke tar kontakt igjen... eller hva tenker dere?

Og ja vet jeg er veeeeeeldig usikker, men jeg er ikke vant til dating og sånn som sagt så :P trenger tydeligvis mye veiledning :P

Ballen ligger vel da på hans banehalvdel og du kan bare vente og se om han viser noen interesse eller ikke. Slitsomt men sånn blir det noen ganger.

Gjest Katten.
Skrevet

Send for all del SMS først. Det funker på 90% av menn ;)

Skrevet

kanskje like greit å vente nå på hva han gjør...det er som steinar40 sier,at hvis du sender mer melding nå,kan det fort bli "mas"...men håper han bare har vært opptatt med no da,så skal du se det ordner seg:) lykke til:)

Skrevet

Som mann har jeg ingen problemer med at kvinner sender meldinger eller tar kontakt etter ONS eller hva det måtte være. De kan gjerne sende meg 100 meldinger dagen og det skremmer ikke meg vekk på noen som helst måte. Jeg hadde ikke reagert negativt før en blodig dokke hadde vært teipa på døra min.

Send SMS du. Om han tar det så negativt fordi det er "påtrengende" så er det han som sliter og ikke du.

Signerer ikke denne! 100 meldinger om dagen hadde fått meg til å lure på om dama i det hele tatt hadde noe vettugt å drive med på egenhånd. Man vil da ha en jevnbyrdig partner, ikke en parasitt uten et eget liv. Synes du virker temmelig desperat mann!

Men jeg er helt med på at jenta gjerne kan sende melding først!

Skrevet

Send for all del SMS først. Det funker på 90% av menn ;)

Jeg sendte melding, og fikk svar :) Men bare vet ikke om han bare var høflig når han sa han ville finne på noe, eller om han faktisk ville det :) Har ikke fra han siden søndag, ikke mange dagene altså, men lurer på om det blir helt fjernt av meg å sende melding til helgen å spørre om noe helt ordninært som "heihei hatt en fin uke? plans for helga?" eller noe.... men siden jeg på en måte la ballen i hans hånd så vet jeg ikke om det blir for påtrengende?! :/

Skrevet

Jeg sendte melding, og fikk svar :) Men bare vet ikke om han bare var høflig når han sa han ville finne på noe, eller om han faktisk ville det :) Har ikke fra han siden søndag, ikke mange dagene altså, men lurer på om det blir helt fjernt av meg å sende melding til helgen å spørre om noe helt ordninært som "heihei hatt en fin uke? plans for helga?" eller noe.... men siden jeg på en måte la ballen i hans hånd så vet jeg ikke om det blir for påtrengende?! :/

La han vise interesse. Skjer ikke det, finn på noe bedre.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...