Gå til innhold

Buss til Rud vgs..

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hei!

Jeg begynner på Rud Videregående Skole nå den 18. Jeg har ikke vært på den skolen før eller på rud i det hele tatt.

Så det jeg lurer på er; Hvis jeg tar 42 eller 142bussen(?) mot Kolsås, hva heter stoppet jeg skal gå av ved da? (som er nærmest skolen)

Jeg tenker da på bussene som går om/via Avløs.

Jeg er så "redd" for å ikke rekke skolen også er jeg redd for å fly meg vill. (Jeg klarer fint å rote meg helt bort på sandvika storsenter, så jeg er en rotekopp uten stedsans til tider.)

:sjenert:

-Hilsen ei som gruer seg til å dra på skolen..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du går av på hauger:-) Du kan ta 142 bussen (mener 42 bussen slutter nå som t-banen går til bekkestua.

Skolen ligger ikke langt i fra bussholdeplasen, kryss veien (regner med at du kommer fra bekkestua retningen) og følg gangveien/veien nedover (ikke langs med veien). Den første skolen du får på venstre hånd er hauger, går du litt videre (omtrent ved isbanen/hallen) har du rud på venstre hånd (mener jeg...) Bør vel ta deg ca 5 min tipper jeg, om du går normalt..

Skrevet

Tusen takk begge to! :klemmer:

Da finner jeg nok frem når jeg går av bussen :) Gjør jeg ikke det så har jeg gps på mobilen som kan hjelpe meg fra bussholdeplassen til skolen. :fnise:

Jeg tenker at jeg tar meg en tur dit i morgen for å ha "ruta" litt i minnet så jeg slipper å surre den 18. Haha. :sjenert:

Skrevet

er nok mange som skal samme vei den 18, bare å følge strømmen (så lenge den ikke tar til venstre umiddelbart etter at du har krysset veien:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...