AnonymBruker Skrevet 14. august 2011 #1 Skrevet 14. august 2011 Hei! Jeg begynner på Rud Videregående Skole nå den 18. Jeg har ikke vært på den skolen før eller på rud i det hele tatt. Så det jeg lurer på er; Hvis jeg tar 42 eller 142bussen(?) mot Kolsås, hva heter stoppet jeg skal gå av ved da? (som er nærmest skolen) Jeg tenker da på bussene som går om/via Avløs. Jeg er så "redd" for å ikke rekke skolen også er jeg redd for å fly meg vill. (Jeg klarer fint å rote meg helt bort på sandvika storsenter, så jeg er en rotekopp uten stedsans til tider.) -Hilsen ei som gruer seg til å dra på skolen..
Tussilago_2 Skrevet 14. august 2011 #2 Skrevet 14. august 2011 Du går av på hauger:-) Du kan ta 142 bussen (mener 42 bussen slutter nå som t-banen går til bekkestua. Skolen ligger ikke langt i fra bussholdeplasen, kryss veien (regner med at du kommer fra bekkestua retningen) og følg gangveien/veien nedover (ikke langs med veien). Den første skolen du får på venstre hånd er hauger, går du litt videre (omtrent ved isbanen/hallen) har du rud på venstre hånd (mener jeg...) Bør vel ta deg ca 5 min tipper jeg, om du går normalt..
AnonymBruker Skrevet 14. august 2011 #3 Skrevet 14. august 2011 Du går av på stoppet Hauger. Se her: Trafikanten | Reiserute Bekkestua - Hauger skolevei 15
AnonymBruker Skrevet 14. august 2011 #4 Skrevet 14. august 2011 Tusen takk begge to! Da finner jeg nok frem når jeg går av bussen Gjør jeg ikke det så har jeg gps på mobilen som kan hjelpe meg fra bussholdeplassen til skolen. Jeg tenker at jeg tar meg en tur dit i morgen for å ha "ruta" litt i minnet så jeg slipper å surre den 18. Haha.
Tussilago_2 Skrevet 14. august 2011 #5 Skrevet 14. august 2011 er nok mange som skal samme vei den 18, bare å følge strømmen (så lenge den ikke tar til venstre umiddelbart etter at du har krysset veien:-)
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå