Gå til innhold

Sexy undertøy - strømper

Fremhevede innlegg

Skrevet

Noen som bruker "sexy undertøy" som vanlig undertøy? Jeg elsker pent undertøy og bruker aldri bomullstruser el.l. Følelsen av skikkelig pent og sexy undertøy (alltid i sett) er for meg en viktig del av den gode selvfølelsen. I min nye jobb må jeg dessuten bruke drakter/skjørt/kjoler og bruker da kun strømper med hofteholder, til nød stayups.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har brukt både stayups og strømper med -holder på jobb og fest osv, og liker det veldig godt. Synes det er bedre enn å bruke strømpebukse i mange tilfeller fordi det ikke strammer sånn rundt magen som strømpebuksene ofte gjør (i tillegg til å være ubehagelig gir jo det en valk som ikke trenger å være der, ofte).

Men selve trusa og BHen velger jeg mer etter behagelighet og hvordan det synes utenpå. Med BH-str 65H har jeg heller ikke allverdens utvalg, og må derfor bruke de som er gode helt til de nesten faller fra hverandre. Komfort og funksjon går foran alt, og dermed må jeg ofte også kjøpe BHer som er i en idiotisk farge eller mønster. Da kjøper jeg ikke den stygge trusa bare for at det skal matche, for å si det sånn.

Men jeg føler meg da fin og sexy uansett, så undertøyet får bare være som det er:)

Skrevet

Jeg hat det sån jeg og!!! Jeg har rett og slett ikke noe bomulls truser, og har ikke tekt til å kjøpe det heller. Jeg føler meg rett og slett mye bedre om jeg ser bra ut under, som det jeg gjør over ;)

Skrevet

Dersom eg kjøper undertøy på agent provocateur el victoria secret, er dette nesten alltid både av bra kvalitet og "sexy". Dersom det er strømpeholder med i setta, kjøper eg den og den blir som regel brukt. Forsøker å unngå strømpebukser, men må innrømme at eg ofte er så bedageleg at eg tek stay-ups på om morningen - det tek litt meir tid å feste strømper pent.

Likar følelsen av å vera velkledd, og då gjeld det frå innerst til ytterst.

• Liker 1
Gjest Survival
Skrevet

Det er fakta at man føler seg mer vel og kvinnelig i sexy undertøy - også til hverdags.

• Liker 1
Skrevet

Prøver å bruke sånn mellom-sexy undertøy. Ikke noe jeg gjerne vil vise fram, men ikke noe jeg er flau over å vise fram heller :)

Men dere som bruker strømpeholdere... hvor kjøper dere dem? og har de bedre fester enn de håpløse plast-festene som de har på alle kjedebutikker? og hvor kjøper dere evt. strømpene?

Skrevet

Ei dame som pynter seg til jobb, hverdags og til fest er ei prima pike ;-) Ikke rart at mange forhold går dunken når begge i et hushold kler seg i de minst sjarmerende klær med det samme de kommer innenfor hjemmets fire vegger. Romantikken forsvinner jo helt ;-)

-Domino

• Liker 2
Skrevet

Jeg kjøper utelukkende ordentlig undertøy fra kvalitetsbutikker, og det har alltid et klassisk og sexy snitt. DIsse settene har også som regel en løsning for strømper. Det er vel ingen som kan påstå at tynne strømpebukser er særlige sexy på. Med mindre antrekket helt unntaksvis må ha strømpebukser, bruker jeg pene strømper i holder eller til nød stay-ups med pen kant.

Skrevet

Alltid hyggelig og spennende å lese innlegg fra dere som bruker strømper og strømpeholder og som liker det! Er det fordi dere selv føler dere sexy ellere fordi dere vet at dette tenner oss gutta? Hva med skjørtekanten? Lar dere noen ganger denne skli opp slik at strømpekanten eller strømpestroppen synes? Dette er jo utrolig sexy da!

Gjest birry93
Skrevet

Hender stadig at jeg bruker sexy undertøy til hverdags, men som oftest når jeg skal besøke min kjære, da. :lur:

Skrevet

Noen som bruker "sexy undertøy" som vanlig undertøy? Jeg elsker pent undertøy og bruker aldri bomullstruser el.l. Følelsen av skikkelig pent og sexy undertøy (alltid i sett) er for meg en viktig del av den gode selvfølelsen. I min nye jobb må jeg dessuten bruke drakter/skjørt/kjoler og bruker da kun strømper med hofteholder, til nød stayups.

Jeg bruker nesten bare stay-ups. Misliker strømpebuksefølelsen rundt livet....

Liker også følelsen av at undertøyet er pent og ordentlig, og elsker undertøysshopping!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...