Gjest Squill Skrevet 14. august 2011 #1 Skrevet 14. august 2011 Noen som vet om butikker i Oslo som fører Green Gate-produkter? Jeg prøvde å sjekke nettsidene deres, men siden over forhandlere var ikke tilgjengelig.
Isabella82 Skrevet 16. august 2011 #2 Skrevet 16. august 2011 Har du prøvd sandslottet gave og interiør som ligger på torshov?
helenaa Skrevet 18. august 2011 #3 Skrevet 18. august 2011 De har noen kopper og bokser på den lille kaffe/te-butikken i Bogstadveien.
Belima Skrevet 25. oktober 2011 #5 Skrevet 25. oktober 2011 Tar opp denne tråden igjen. Jeg er på leting etter tre asjetter i Wendy white fra Green gate. Her hvor jeg bor har ingen av butikkene disse og kan heller ikke skaffe de til meg. Har søkt en del på nettet, men finner ingen forhandlerliste jeg heller. Er avhengig av å finne en nettbutikk å kjøpe fra. Det nytter jo ikke å sitte å lete etter gave og interiørbutikker i Norge, for så å ringe rundt til alle for å spørre. Er det noen som vet om, kjenner til eller selv har Wendy white som vet om hvor jeg kan få kjøpt disse.
Yvonne86 Skrevet 25. oktober 2011 #6 Skrevet 25. oktober 2011 Tar opp denne tråden igjen. Jeg er på leting etter tre asjetter i Wendy white fra Green gate. Her hvor jeg bor har ingen av butikkene disse og kan heller ikke skaffe de til meg. Har søkt en del på nettet, men finner ingen forhandlerliste jeg heller. Er avhengig av å finne en nettbutikk å kjøpe fra. Det nytter jo ikke å sitte å lete etter gave og interiørbutikker i Norge, for så å ringe rundt til alle for å spørre. Er det noen som vet om, kjenner til eller selv har Wendy white som vet om hvor jeg kan få kjøpt disse. http://mollegaarden.dk/maerker/greengate/tallerkener.html De har dem foreløpig ikke på lager, men går jo an å sende en mail og høre når de får dem inn igjen.
Pikeliten Skrevet 10. desember 2019 #7 Skrevet 10. desember 2019 Bumper denne og lurer på om noen vet om butikker i dag som selger green gate...?
Sokkar Skrevet 10. desember 2019 #8 Skrevet 10. desember 2019 Bergen sentrum, Gaularfjellet, Åsane storsenter 😊
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2019 #9 Skrevet 10. desember 2019 Traktøren på Sandvika storsenter. Anonymkode: 11f43...c57
Pikeliten Skrevet 11. desember 2019 #10 Skrevet 11. desember 2019 On 12/10/2019 at 12:12 PM, AnonymBruker said: Traktøren på Sandvika storsenter. Anonymkode: 11f43...c57 Vet du om de har stort utvalg? Vet du om de har noen blomstrete typer?
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2019 #11 Skrevet 11. desember 2019 Vil anbefale denne nettsiden. Mye rimeligere enn butikk og et enormt utvalg. https://www.finenordic.no/green-gate?gclid=CjwKCAiAxMLvBRBNEiwAKhr-nCd4OmSdo8B5gd30u-a0_wuW6NsBh2NRYMyX4N5BRSjKwye8SnzNkhoCnn8QAvD_BwE Anonymkode: c5e5d...31a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå