Gå til innhold

Hvor kjøpe produkter fra Green Gate

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som vet om butikker i Oslo som fører Green Gate-produkter? Jeg prøvde å sjekke nettsidene deres, men siden over forhandlere var ikke tilgjengelig.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har du prøvd sandslottet gave og interiør som ligger på torshov?

Skrevet

De har noen kopper og bokser på den lille kaffe/te-butikken i Bogstadveien.

Skrevet

Denne skal jeg følge med på :)

• 2 måneder senere...
Skrevet

Tar opp denne tråden igjen.

Jeg er på leting etter tre asjetter i Wendy white fra Green gate. Her hvor jeg bor har ingen av butikkene disse og kan heller ikke skaffe de til meg.

Har søkt en del på nettet, men finner ingen forhandlerliste jeg heller. Er avhengig av å finne en nettbutikk å kjøpe fra.

Det nytter jo ikke å sitte å lete etter gave og interiørbutikker i Norge, for så å ringe rundt til alle for å spørre.

Er det noen som vet om, kjenner til eller selv har Wendy white som vet om hvor jeg kan få kjøpt disse.

Skrevet

Tar opp denne tråden igjen.

Jeg er på leting etter tre asjetter i Wendy white fra Green gate. Her hvor jeg bor har ingen av butikkene disse og kan heller ikke skaffe de til meg.

Har søkt en del på nettet, men finner ingen forhandlerliste jeg heller. Er avhengig av å finne en nettbutikk å kjøpe fra.

Det nytter jo ikke å sitte å lete etter gave og interiørbutikker i Norge, for så å ringe rundt til alle for å spørre.

Er det noen som vet om, kjenner til eller selv har Wendy white som vet om hvor jeg kan få kjøpt disse.

http://mollegaarden.dk/maerker/greengate/tallerkener.html

De har dem foreløpig ikke på lager, men går jo an å sende en mail og høre når de får dem inn igjen.

• 8 år senere...
Skrevet

Bumper denne og lurer på om noen vet om butikker i dag som selger green gate...?

Skrevet

Bergen sentrum, Gaularfjellet, Åsane storsenter 😊

Skrevet

Traktøren på Sandvika storsenter.

Anonymkode: 11f43...c57

Skrevet
On 12/10/2019 at 12:12 PM, AnonymBruker said:

Traktøren på Sandvika storsenter.

Anonymkode: 11f43...c57

Vet du om de har stort utvalg? Vet du om de har noen blomstrete typer?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...