Gå til innhold

Dekket utgifter til rosenterapi?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg vil kombinere psykologtimer med gruppetimer og rosenterapi (fysioterapi med fokus på det psykiske). Jeg får fra tidligere penger fra nav, og lurer på muligheten for å få dekket deler av utgiftene som går til terapien?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tviler egentlig på det.

Men, om den du går til tilbyr begge deler (psykolog med videreutdannelse) så er det ofte mulig å ha litt flytende grenser på hva timene inneholder.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hoho: Naturligvis ikke!

Hva er så naturlig med det? Man får dekket delvis behandling hos fysioterapeut, og det var en behandler på akutten som anbefalte meg det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er så naturlig med det? Man får dekket delvis behandling hos fysioterapeut, og det var en behandler på akutten som anbefalte meg det.

Om du får refusjon avhenger av om rosenterapi er med på lista over de behandlingsmetoder som man kan få refusjon for. Fysioterapeut og kiropraktor kan man få refusjon for hvis man har henvisning, jeg tviler på om rosenterapi står på den lista, du kan jo søke litt på nettet for å finne ut, jeg gidder ikke gjøre det for deg.

Kikk på nav.no og www.norge.no.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tviler på at en får dekket rosenterapi. Rosen er ingen sikker behandling og det finnes heller ingen bevis på at det fungerer. Om du ønsker å bruke rosen så må du nok finne deg i å bruke egne penger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...