HerrOptimist Skrevet 14. august 2011 #1 Skrevet 14. august 2011 Under mitt profilbilde, og under "friends", ser jeg ti bilder av de samme vennene mine veldig ofte. De byttes ikke så mye ut, det er ofte de samme 20-30 personene som dukker opp. Representerer dette noe? Det kan vel neppe være helt tilfeldig?
Gjest Badabing Skrevet 16. august 2011 #2 Skrevet 16. august 2011 Under mitt profilbilde, og under "friends", ser jeg ti bilder av de samme vennene mine veldig ofte. De byttes ikke så mye ut, det er ofte de samme 20-30 personene som dukker opp. Representerer dette noe? Det kan vel neppe være helt tilfeldig? Dette har jeg også lurt på, så jeg bumper tråden din.
skuggfaks Skrevet 18. august 2011 #3 Skrevet 18. august 2011 Slenger meg på denne. Jeg lurer på hvorfor en fyr jeg jobba sammen med for fire år siden og aldri snakker med alltid er på profilen min.
Gjest fireflies Skrevet 18. august 2011 #4 Skrevet 18. august 2011 (endret) Jeg har også lurt på det samme. Kom frem til at dette sikkert er de personene som ser mest på din profil eller omvendt. Absolutt mulig jeg tar feil da Endret 18. august 2011 av fireflies
AnonymBruker Skrevet 18. august 2011 #5 Skrevet 18. august 2011 Dette er det maaaange tråder om fra før!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå