Gå til innhold

Tennene mine blir ikke hvite

Anbefalte innlegg

Gjest LonelyAngel
Skrevet

Alle venninne mine har KRITT hvite tenner slik som hollywood stjernene, selv om de røyker og snuser i ny og ne. De bruker whitening strips og det gjør jeg også, men jeg får ikke så hvite som dem :/ Etter jeg har brukt strips en dag i 30 min så iser jeg litt i tennene!

Hva skyldes dette? At de ikke blir så hvite? Og hva kan jeg gjøre?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Alle venninne mine har KRITT hvite tenner slik som hollywood stjernene, selv om de røyker og snuser i ny og ne. De bruker whitening strips og det gjør jeg også, men jeg får ikke så hvite som dem :/ Etter jeg har brukt strips en dag i 30 min så iser jeg litt i tennene!

Hva skyldes dette? At de ikke blir så hvite? Og hva kan jeg gjøre?

Hvilke whitestrips bruker du? Crest Classic?

Skrevet

Crest 3D advanced vivid

Ok. Jeg brukte classic og fikk ikke så bra resultat, men den du bruker er jo sterkere..hm. Jeg har lurer på det samme deg. Kanskje noen tenner tar blekingen lettere til seg, og at det er forskjell på hvor hvite ulike tenner kan bli. Kanskje noen tenner rett og slett ikke kan bli kritthvite? Håper noen med peiling svarer deg :)

Skrevet

det er ikke unormalt at det iser i tennene de første dagene når man bleker tennene. Har du fullført en hel kur?-eller har du gitt deg pga ising?

Skrevet

Husk at bleking over lengre tid er skadelig. De tennene skal vi ha resten av livet.

Gjest uAnonymBruker
Skrevet

Hvis emaljen din er tynn så er tennene permanent misfarget og kan ikke blekes, for under emaljen er tannbeinene og de er ikke hvite og det vil skinne igjennom.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...