ludo Skrevet 16. august 2011 Forfatter #41 Skrevet 16. august 2011 Var på Roskilde i 06. Det ble en veldig spontan tur, så jeg hadde knapt fått med meg hva slags band som skulle spille der xD Men fant nå etterhvert ut at Sigur Ros spilte der, ett av yndlingsbandene mine! De jeg var med skulle se Opeth (jeg ville gjerne se de jeg og, men Sigur Ros foran de ass) så jeg stakk på konserten helt alene. Hadde allerede vært på Roskilde noen dager, og siden det var dyrt med vann der, og vi ikke hadde noe særlig anna drikke enn øl var jeg ganske dehydrert, og sleit med å holde meg stående under konserten. Men det var verdt det uansett!! Helt fantastisk show på scenen, og på en av sangene kom et helt korps ut på scenen i knæsjrøde uniformer og spilte! Folk sto rundt meg og holdt rundt hverandre og sånn for det var så nydelig :D Så delte de ut vann ved scenen etter konserten var ferdig haha! Oh Sigur Ros er fantastiske! Vært på to konserter med de
Arlandria Skrevet 17. august 2011 #42 Skrevet 17. august 2011 åh, misunnelig på Sigur Ros!! Jeg vandret rundt på Hove i år (og litt i fjor), og fikk med meg mye bra. Men det beste var faktisk den lille konserten til Jamie Woon. Elsk! For en stemning!
Lipstick Skrevet 18. august 2011 #43 Skrevet 18. august 2011 Den beste konserten jeg har vært på er faktisk Green Day på Ullevaall i 2010. Grunnen til det var at jeg og en venninne vant tidlig inngang gjennom Idiot Club, så vi fikk stå helt fremme og fikk dermed fri sikt til scenen og alt som foregikk der. Det skadet heller ikke at Green Day er fantastiske live, og at jeg virkelig elsker låtene deres. Foo Fighters på Koengen i 2008 var også ganske bra!
NancyB. Skrevet 19. august 2011 #44 Skrevet 19. august 2011 (endret) Oi, vanskeleg! Må vel innrømme at Green Day på Quarten 2005 vart stort for ein 14 år gammal fan. Venta frammerst gjennom alle 4 banda eg aldri hadde hørt om før (som eg da syns sugde, fått sansen for alle no). Grein under Give Me Novacaine, hugsar eg. Var magisk. Klagar heller ikkje på Foo Fighters under Norwegian Wood i 2008. Nok eit favorittband, grein vel litt då og. Såg dei igjen på Telenor Arena no i juni, men det er noko heilt spesielt med første gongen ein ser eit band. Gogol Bordello på Slottsfjell i 2008! Hadde aldri hørt om bandet før, men herregud, dei fenga så sinnsjukt! Trur så og sei alle som nokon gong har sett Gogol live har blitt frelst, for ein energi! Kan verkeleg ikkje vente med å sjå dei igjen på laurdag!! Ellers er Kings of Leon, Volbeat og Looptroop Rockers minneverdige konsertar frå i sommar. Endret 19. august 2011 av NancyB.
Gjest otrivin Skrevet 19. august 2011 #45 Skrevet 19. august 2011 Første konserten (?). Rolling stones (absolutt favoritt på den tiden) på Koengen! Ellevill 6. klassing, høy på brus og sukker i ny muddgenser! Det var tider..
waldorf statler Skrevet 19. august 2011 #46 Skrevet 19. august 2011 random rekkefølge: prodigy gogol bordello flogging molly
DrTorres Skrevet 20. august 2011 #47 Skrevet 20. august 2011 Ed Kowalczyk på John Dee i fjor. Uten tvil min største konsertopplevelse. For en mann sier jeg bare ♥
Lady Lovelylocks Skrevet 20. august 2011 #48 Skrevet 20. august 2011 (endret) Ed Kowalczyk på John Dee i fjor. Uten tvil min største konsertopplevelse. For en mann sier jeg bare ♥ Samme her. Skulle ønske jeg var i Bodø idag, han var på Parkenfestivalen... Live på Rockefeller i 2007 (?) var også fantastisk. Endret 20. august 2011 av ThePink
frk.Sjovn Skrevet 21. august 2011 #49 Skrevet 21. august 2011 Nightwish i 2004 var min første konsert opplevelse og det var magisk! Så jeg vil for alltid huske det som en fantastisk opplevelse. A-ha imponerte stooort i fjor på farvel konserten sin, Kamelot hadde en øresusende konsert i 2007 som sitter dypt.Og Hurts tidligere i år, fy for en opplevelse! Men jeg venter enda på å få se Clutch live, mitt absolutt favoritt band^-^
AnonymBruker Skrevet 21. august 2011 #50 Skrevet 21. august 2011 Samme her. Skulle ønske jeg var i Bodø idag, han var på Parkenfestivalen... Live på Rockefeller i 2007 (?) var også fantastisk. Jeg var på Parken Men Ida Maria var faktisk en mye større konsertopplevelse enn Ed. Studioinnspillingene hennes sier lite om for en fantastisk rå og samtidig var stemme hun har, og ingenting om karismaen hun har live. Dama er helt utrolig, og alene verdt prisen for et helgepass på Parken.
sebra Skrevet 21. august 2011 #51 Skrevet 21. august 2011 Jeg var på hoffmaestro på operataket igår, jeg hadde hørt at de var fantastiske på scenen på forhånd, så hadde jo forventninger. Men FY F assa, de rocka så inni granskauen. Klarer ikke beskrive hvor sinnsykt bra de var. Stemningen var helt fantastisk. Gleder meg til neste konsert med de =)
Rainbow Skrevet 21. august 2011 #52 Skrevet 21. august 2011 :skratte: i knoooow!!! jeg var på den samme konserten! men jeg har slutta å fortelle den episoden der, for det er sørenmeg ingen som tror på meg! de tror jeg bare overdriver noe veldig btw, så var det i 2002 Denne konserten og foo fighters i oslo spektrum i 2002 må nok være i øvre del av min favorittliste Oh, så kult at du var der også! Det var fantastisk å oppleve, og jeg skjønner jo på en måte at ingen tror det, men det var jo overalt i nyhetene etterpå! VI vet i alle fall at vi ikke overdriver! (Og dessuten fikk de det jo til å regne på Glastonbury også, om enn etter at sangen var ferdig. Det var jo sånn de ble kjent flere år tidligere). Fine, superkule Travis! Har hatt andre opplevelser med dem, som minikonsert på Mono rett etter Spektrum, intimkonsert hos NRK og Flowers in The window unplugged i Spektrum..Men Quarten var definitivt den beste. Hjeper jo at de er kjempekoselige og hyggelige også! :-)
hddgblr Skrevet 22. august 2011 #53 Skrevet 22. august 2011 Leonard Cohen og Beth Hart.. Sistnevnte er i Norge med jevne mellomrom og er bare helt fantastisk live. MÅ oppleves!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå