ludo Skrevet 14. august 2011 #1 Skrevet 14. august 2011 som tittelen sier.. hvilke band har vært helt fantastisk live?
AnonymBruker Skrevet 14. august 2011 #2 Skrevet 14. august 2011 Iron Maiden, Heaven and Hell, Rammstein, Metallica, Eluveite 1
Gjest "gjest" Skrevet 14. august 2011 #3 Skrevet 14. august 2011 Immortal i Trondheim i 07. Abbath var i storform.
Niennas Skrevet 14. august 2011 #4 Skrevet 14. august 2011 Vanskelig å velge. Jeg var på en Thomas Dybdahl-konsert, der noe av det første han sa var "Dette er en konsertsal med stoler. Det er litt for upersonlig for oss. Hvis noen vil, så er det masse plass her foran på scenen!". Jeg og mannen min satt oss 2 meter fra Thomas Dybdahl, og under konserten så satt han helt ved siden av oss og så på bandet sitt spille! Vil også påstå at Jarle Bernhoft er et kult konsertminne (har vært på 2 konserter med ham). På Gamle Ormelet (Tjøme, Vestfold) var det skikkelig intimkonsert, der han bygget opp låtene sine selv, i typiske Jarle Bernhoft stil. KoRn hadde også en fantastisk konsert på Norwegian Wood for noen år siden, der stemningen var helt utrolig. Fyren ved siden av meg hadde en helt sinnsyk luftgitarsolo, og ingen synes dette virket rart, så herlig var stemningen
ludo Skrevet 14. august 2011 Forfatter #5 Skrevet 14. august 2011 mine er: Radiohead! Bon Iver / Calexico Band of Horses Fleet Foxes Bjørk 1
-littleme- Skrevet 14. august 2011 #6 Skrevet 14. august 2011 Jeg har ikke vært på mange konserter men må si jeg var imponert over måten Taylor Swift snakket med publikumet sitt på og det faktum at hun tok seg litt tid til oss. Jeg elsker henne og musikken hennes og må si at det er mitt beste konsertminne, det var en dream come true. Jeg var faktisk så oppspilt og lykkelig da jeg sto i den salen og fikk se henne at jeg felte en tåre eller to.
Rainbow Skrevet 14. august 2011 #7 Skrevet 14. august 2011 (endret) Tom McRae har alltid helt utrolig magiske konserter. Han gjør noe unikt hver gang, som å synge a capella midt inni publikumsgjengen, få oss til å kore på populære sanger på en helt spesiell måte eller bare si morsomme ting. Musikken hans og hvor fantastiske konsertene er, betyr enormt mye for meg. Men den absolutt beste konsertopplevelsen var på Quart-festivalen i 2001 eller 2002 (husker ikke nøyaktig.) Yndlingsbandet mitt TRAVIS. Sto på første rad, og konserten nærma seg slutten. Så skulle de synge "Why Does It Always Rain On Me?". I det Fran spilte de første tonene, begynte det å dryppe fra himmelen. Så kom sangen i gang, og regnet fosset ned over publikum. Det regna noe helt enormt. Tett, kraftig sommerregn. Vi hoppa opp og ned mens vi sang med, og vi ble bløtere og bløtere av alt vannet. Det var helt vilt. Så var sangen slutt, og idet de siste tonene lød utover området...slutta det å regne. Et par drypp, bare. I neste og siste sang, "Happy", regna det ikke. Det er det sykeste, mest magiske og mest surrealistiske jeg har vært med på på en konsert noensinne. The band that made it rain. Fran stirra utover det hoppende, dryppende våte publikummet og sa "it's surreal". Oh yeah. Endret 14. august 2011 av Rainbow81 3
AnonymBruker Skrevet 14. august 2011 #8 Skrevet 14. august 2011 Kaizers Orchestra. Vi stod i to timer i drittvær, det regnet seriøst sidelengs, og ventet på at de skulle komme på scenen. Når konserten startet høljet det fortsatt ned, og Janove satte et bord midt i publikum, før han gikk ut og stod sammen med oss i regnet og sang Tusen dråper regn. Det var en fantastisk konsert.
Hazey Jane Skrevet 14. august 2011 #9 Skrevet 14. august 2011 mine er: Radiohead! Bon Iver / Calexico Band of Horses Fleet Foxes Bjørk Du høres ut som en meget oppegående kvinne, Ludo! Band of Horses (Rockefeller) Cake (!) (Paris) Dead Weather (Øya 2010) The Streets (Rockefeller) Gleder meg veldig til Bon Iver og Fleet Foxes nå i høst! 1
ludo Skrevet 14. august 2011 Forfatter #10 Skrevet 14. august 2011 Du høres ut som en meget oppegående kvinne, Ludo! Band of Horses (Rockefeller) Cake (!) (Paris) Dead Weather (Øya 2010) The Streets (Rockefeller) Gleder meg veldig til Bon Iver og Fleet Foxes nå i høst! takke takk!! Skal på Fleet Foxes til høstn jeg med Men hvor spiller Bon Iver?
Hazey Jane Skrevet 14. august 2011 #11 Skrevet 14. august 2011 (endret) takke takk!! Skal på Fleet Foxes til høstn jeg med Men hvor spiller Bon Iver? Lurer på om det er på Rockefeller jeg, eller John Dee --- Det er Sentrum Scene: http://www.billettservice.no/event/BON-IVER-billetter/OSS0311 Endret 14. august 2011 av Hazey Jane
ludo Skrevet 14. august 2011 Forfatter #12 Skrevet 14. august 2011 Lurer på om det er på Rockefeller jeg, eller John Dee --- Det er Sentrum Scene: http://www.billettservice.no/event/BON-IVER-billetter/OSS0311 sukk.. den var utsolgt:(
Østlandet Skrevet 14. august 2011 #14 Skrevet 14. august 2011 (endret) Bruce Springsteen & E-Street band.... Drammenshallen, Mai 1981. Trodde jeg hadde opplevd den utimate konserten for resten av mitt liv. Jeg glemmer det aldri. Har vært på haugevis med konserter, i massevis av land. helt siden den første med Uriah Heep i 1972 var det vel. Små lokaler og store stadionkonserter. Er altså "gammel" rockeinteressert mann. (Jeg går ikke på fotballkamper, men har altså vært på stadioner massevis av ganger) Men, altså.... Spingsteen 81, er konserten jeg husker til jeg går under torva. Endret 14. august 2011 av Østlandet
Minttu Skrevet 14. august 2011 #15 Skrevet 14. august 2011 Jeg har vært på en god del konserter og noen festivaler, men bandmessig må jeg si at Amorphis og Bullet For My Valentine konsertene har vært best Men, Dimmu Borgir sin konsert i Spektrum var helt utrolig, fantastisk! Med kringkastingsorkesteret og kor på scena.. Sto nesten helt fremst, og jeg hadde gåsehud omtrent gjennom hele konserten, hvert fall da jeg har sett klipp på youtube og dokumentaren/deler av showet som gikk på nrk Men den dagen jeg endelig får se HIM, tror jeg det blir den beste
Gjest Bond Skrevet 14. august 2011 #17 Skrevet 14. august 2011 Kraftwerk Minimum-Maximum Tour (ren perfeksjon i både lyd og bilde) Novelle Vague (rå og ekte) Underworld (rawk!!) + en del livesets og dj-sets som har vært helt vanvittige men de teller nok ikke på samme måten
Gjest Villrips Skrevet 14. august 2011 #18 Skrevet 14. august 2011 Jeg har vært på en god del konserter og noen festivaler, men bandmessig må jeg si at Amorphis og Bullet For My Valentine konsertene har vært best Men, Dimmu Borgir sin konsert i Spektrum var helt utrolig, fantastisk! Med kringkastingsorkesteret og kor på scena.. Sto nesten helt fremst, og jeg hadde gåsehud omtrent gjennom hele konserten, hvert fall da jeg har sett klipp på youtube og dokumentaren/deler av showet som gikk på nrk Men den dagen jeg endelig får se HIM, tror jeg det blir den beste Hm, jeg tror jeg liker deg Jeg så Amorphis i sommer og får fortsatt frysninger av å tenke på det. Evile er også et realt fyrverkeri på scenen.
Gjest loren Skrevet 15. august 2011 #19 Skrevet 15. august 2011 Iron Maiden i Oslo Spektrum 2003, Bon Jovi på Ullevaal i år og Lars Winnerbäck på operataket i 2010. Ja, jeg har ganske vid musikksmak ;P 1
sequin Skrevet 15. august 2011 #20 Skrevet 15. august 2011 da jeg fikk t-skjorta til Janove Ottesen på konsert i Larvik
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå