AnonymBruker Skrevet 14. august 2011 #1 Skrevet 14. august 2011 Naboens datter har rømt hjemmefra og de kan ikke finne henne og er veldig bekymret. Hun er 18 år, har blondt hår, hun er like høy som meg, hun har litt lengre hår enn meg, ganske søt. Er det noen her som har sett henne? Hadde blitt veldig glad om noen kunne hjelpe meg. Og hvis du finner henne så ring meg å gi beskjed eller post det her hvis du ikke har telefon. Nå er det ikke lov å legge ut telefonnummer på KG, men du finner meg i telefonkatelogen. 2
Gjest Consensio Skrevet 14. august 2011 #2 Skrevet 14. august 2011 Dette må vel være det minst gjennomtenkte innlegget jeg har lest på lenge. 8
AnonymBruker Skrevet 14. august 2011 #3 Skrevet 14. august 2011 Dette må vel være det minst gjennomtenkte innlegget jeg har lest på lenge. Det var vel en spøk Vedkommende er jo over 18 år også, så da kan man uansett ikke gjøre så mye!! NEI..... Gå hjem og legg deg TROLL :D
Gjest *Røyskatt* Skrevet 14. august 2011 #4 Skrevet 14. august 2011 Wow... Er vel alt jeg kan si her.. 1
AnonymBruker Skrevet 14. august 2011 #5 Skrevet 14. august 2011 Himmel og hav! Godt at hun rømte, for slike tullete naboer ville jeg også flyktet fra. 3
Kamikatze Skrevet 14. august 2011 #7 Skrevet 14. august 2011 Er hun naturlig blond eller bare klorbleket?
AnonymBruker Skrevet 14. august 2011 #8 Skrevet 14. august 2011 Jeg har funnet henne! Hun er ei smart jente og har allerede rukket å endre både hår- og øyenfarge men høyden og sånn omtrentlig alder ser ut til å stemme. Hun har funnet på en fantasifull historie om at hun er på besøk i byen hos en venninne og at de skal på et arrangement, men jeg ser på henne at hun lyver. Jeg har dratt henne med meg og sperret henne inne i garasjen min, samt satt litt mat inn til henne i påvente av at du kommer og henter henne. Fra butikken der de hadde tilbud på grønnsåpe i forfjor kjører du bare en god stund rett fram og ignorerer alle sideveiene helt til du kommer til svingen du sikkert vet, den med skiltet. Ta til høyre her. Så kjører du enda et godt stykke til du kommer til et hvitt hus, der svinger du. Så kjører du til det treet med de rare greinene min mor pleide klatre i da hun var lita, og her svinger du til venstre. Kjør til du kommer til det røde huset, og her vil jeg sitte på trappa og vente på deg. 3
Gjest *Røyskatt* Skrevet 14. august 2011 #9 Skrevet 14. august 2011 Vel, du er i hvertfall litt orginal.. kan ikke påstå at du er direkte morsom, men..
Kamikatze Skrevet 14. august 2011 #10 Skrevet 14. august 2011 men.. Er det noe men? - Kan ikke se det indirekte heller... Kan du vennligst utdype?
Gjest *Røyskatt* Skrevet 14. august 2011 #11 Skrevet 14. august 2011 Er det noe men? - Kan ikke se det indirekte heller... Kan du vennligst utdype? Nei, det kan jeg vel egentlig ikke
MsLeela Skrevet 14. august 2011 #13 Skrevet 14. august 2011 Jeg har funnet henne! Hun er ei smart jente og har allerede rukket å endre både hår- og øyenfarge men høyden og sånn omtrentlig alder ser ut til å stemme. Hun har funnet på en fantasifull historie om at hun er på besøk i byen hos en venninne og at de skal på et arrangement, men jeg ser på henne at hun lyver. Jeg har dratt henne med meg og sperret henne inne i garasjen min, samt satt litt mat inn til henne i påvente av at du kommer og henter henne. Fra butikken der de hadde tilbud på grønnsåpe i forfjor kjører du bare en god stund rett fram og ignorerer alle sideveiene helt til du kommer til svingen du sikkert vet, den med skiltet. Ta til høyre her. Så kjører du enda et godt stykke til du kommer til et hvitt hus, der svinger du. Så kjører du til det treet med de rare greinene min mor pleide klatre i da hun var lita, og her svinger du til venstre. Kjør til du kommer til det røde huset, og her vil jeg sitte på trappa og vente på deg. Synes det her var nesten litt creapy! Høres ut som en kidnapper som legger igjen spor...
AnonymBruker Skrevet 14. august 2011 #14 Skrevet 14. august 2011 Du TS, kommer du snart!? Hun er krakilsk nå, banker på døra og gauler. Heldigvis er det ingen naboer her som kan reagere på ulydene, men jeg begynner å bli lei av å vente på deg. Hun hyler ukvemsord etter meg og hevder jeg er gal, men jeg ønsker jo bare å hjelpe! Utakk er verdens lønn.
AnonymBruker Skrevet 14. august 2011 #15 Skrevet 14. august 2011 Synes det her var nesten litt creapy! Høres ut som en kidnapper som legger igjen spor... Ja, det er akkurat det hun kaller meg også. "Slipp meg ut, %#"¤ kidnapper!" hyler hun til hun blir hes. Ikkeno' tegn til takknemlighet der nei. Hrmph.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå