AnonymBruker Skrevet 14. august 2011 #1 Skrevet 14. august 2011 hei! har begynt å bruke et produkt fra obagi mot urenheter annen hver kveld. jeg blir alltid ganske tørr når jeg våkner dagen etter, litt sånn flassaktig, og litt ekstra blank. og det tyder jo på at jeg ikke har nok fuktighet? Bruker md formulations moisture defenfense antioxidant hydrating gel, etterfulgt av moisture defense antioxidant comfort creme etter at jeg har påført dette obagi produktet. De andre kveldene bruker jeg glycare lotion fra md etterfulgt av moisture defense gel'en, og da blir jeg ikke tørr.. Noen tips?
Favole Skrevet 14. august 2011 #2 Skrevet 14. august 2011 Jeg sverger til Decleor aroma purete matt finish skin fluid . Det kan jo virke som om produktet fra Obagi ikke er en match for deg, jeg ville ihvertfall forsøkt å kutte det ut for å se om det hjelper.
Lykkelitenen Skrevet 14. august 2011 #3 Skrevet 14. august 2011 Obagiproduktene gjør dette med alle i begynnelse, så det er ikke produktene som ikke passer, det er en naturlig reaksjon på denne serien Men TS bør IKKE bruke aroma purete når hun flasser, den kremen er for de med veldig fet hud som ikke trenger mye fuktigher, noe ts trenger. Decleor har en krem som heter hydra floral, den har jeg brukt selv tidligere og synnes denne er god. For meg ble denne litt for mye og gjorde meg blank på sommerhalvåret, men til vinter var denne god. Nå sverger jeg til Sensilis Glacies essence, en gelkrem til kombinert/fet hud som mangler fuktighet, denne er min soleklare favoritt. Den gir masse fuktighet men gjør meg absolutt ikke fet. Drøy i bruk er den også og har en nydelig konsistens. Jeg brukte denne vinteren i fjor (Blir veldig fuktfattig om vinteren) og merket ikke noe til den tørre følelsen jeg får vinterstid
AnonymBruker Skrevet 14. august 2011 #4 Skrevet 14. august 2011 Jeg sverger til Decleor aroma purete matt finish skin fluid . Det kan jo virke som om produktet fra Obagi ikke er en match for deg, jeg ville ihvertfall forsøkt å kutte det ut for å se om det hjelper. jeg bruker aroma purete som dagkrem, den gir ikke så mye fukt.. Men trenger mer fukt på kvelden for da bruker jeg sterkere produkter:)
AnonymBruker Skrevet 14. august 2011 #5 Skrevet 14. august 2011 Obagiproduktene gjør dette med alle i begynnelse, så det er ikke produktene som ikke passer, det er en naturlig reaksjon på denne serien Men TS bør IKKE bruke aroma purete når hun flasser, den kremen er for de med veldig fet hud som ikke trenger mye fuktigher, noe ts trenger. Decleor har en krem som heter hydra floral, den har jeg brukt selv tidligere og synnes denne er god. For meg ble denne litt for mye og gjorde meg blank på sommerhalvåret, men til vinter var denne god. Nå sverger jeg til Sensilis Glacies essence, en gelkrem til kombinert/fet hud som mangler fuktighet, denne er min soleklare favoritt. Den gir masse fuktighet men gjør meg absolutt ikke fet. Drøy i bruk er den også og har en nydelig konsistens. Jeg brukte denne vinteren i fjor (Blir veldig fuktfattig om vinteren) og merket ikke noe til den tørre følelsen jeg får vinterstid hydra floral har jeg hørt om og lyst til å prøve. ER det ikke den som finnes i krem og emolusion? den som het emolusion var ikke fullt så fet, så lurte litt på denne siden jeg har så fet hud egentlig...
AnonymBruker Skrevet 14. august 2011 #6 Skrevet 14. august 2011 Anbefaller dermalogica active moist. Decleor hydra floral krem/emolution passet ikke for meg iallefall
Lykkelitenen Skrevet 14. august 2011 #7 Skrevet 14. august 2011 Jeg har brukt begge, krem om vinter og emulsion på sommertid, men nå syns jeg både dermalogica activemoist og sensilis glacier essence passet seg bedre til min feite hud.
AnonymBruker Skrevet 14. august 2011 #8 Skrevet 14. august 2011 Okei, dere som sier decleor kremene ikke passer men derimot at active moist passet bedre, hvorfor? Fikk dere kviser av decleor, var den for fet eller hva? Som sagt så trenger jeg en krem som gir masse fuktighet pga ett produkt som tørker ut huden..
Lykkelitenen Skrevet 14. august 2011 #9 Skrevet 14. august 2011 Den er god, jeg brukte den lenge (begge versjonene), men fant produkter som rett og slett passet meg bedre. Den ble for tung og "fet" på huden min, uten å gi nok fukt. Jeg ble blank, men følte fortsatt at huden min trengte mer. Når jeg gikk over til Dermalogica og sesilis fikk huden min nok fukt, men uten å bli blank. Jeg kunne kutte ned på fuktmasker, selv på vinteren. Active moist bruker jeg nå og denne liker jeg godt, men til vinteren blir det sensilis igjen da jeg syns den gir mer fukt til meg.
AnonymBruker Skrevet 14. august 2011 #10 Skrevet 14. august 2011 hydra floral kremen gjorde meg blankere, og emolutionen var rett og slett ikke fuktgivende nokk. Active moist fungerer helt perfekt på meg den er ganske tyntflytende, men gir virkelig godt med fukt uten å være fet.
AnonymBruker Skrevet 15. august 2011 #12 Skrevet 15. august 2011 Den er god, jeg brukte den lenge (begge versjonene), men fant produkter som rett og slett passet meg bedre. Den ble for tung og "fet" på huden min, uten å gi nok fukt. Jeg ble blank, men følte fortsatt at huden min trengte mer. Når jeg gikk over til Dermalogica og sesilis fikk huden min nok fukt, men uten å bli blank. Jeg kunne kutte ned på fuktmasker, selv på vinteren. Active moist bruker jeg nå og denne liker jeg godt, men til vinteren blir det sensilis igjen da jeg syns den gir mer fukt til meg. okei, denne sesilis, er dette et dermalogica produkt eller hur? finner den ikke på nettet:P
hurdugurdu Skrevet 15. august 2011 #13 Skrevet 15. august 2011 Jeg anbefaler Neroli essential night balm fra Decleor som nattkrem. Denne er helt superfantastisk, selv om den har en litt funky konsistens.
tante fiolett Skrevet 16. august 2011 #14 Skrevet 16. august 2011 Sensilis er et spansk hudpleiemerke. Så vidt jeg vet er det kun Vita i Norge som selger den (?) Mener de har 30 % rabatt på serien nå om dagen
Lykkelitenen Skrevet 16. august 2011 #15 Skrevet 16. august 2011 Kun vita ja Var på tilbud forrige uke, men de kommer nok på tilbud igjen, glacier serien er regelmessig på tilbud.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå