-littleme- Skrevet 14. august 2011 #1 Skrevet 14. august 2011 (endret) Hei! Jeg kjøpte Kiehl's Ultra Facial Moisturizer SPF 15 for en liten stund siden, og etter at jeg begynte å bruke den har jeg merket at jeg har fått litt urenheter. Er det andre som også har fått urenheter av denne? Grunnen til at jeg spør er at jeg har vært på ferie de siste tre ukene og da har det gått mest i dårlige sminkeservietter, lite søvn osv. Jeg gikk tom for fuktighetskremen min under ferien og kjøpte da denne kremen fordi jeg har hørt mye bra om merket og det ikke var listet opp mineralolje i ingrediensene. Så jeg lurer rett og slett på om andre har hatt samme opplevelse som meg eller om det er dårlig hudpleie under ferien som er årsaken? PS: Jeg har kuttet ut bruken i en liten periode og begynt med skikkerlig hudpleie igjen og nå er urenhetene så godt som borte, så tenkte å starte igjen hvis ingen andre har fått urenheter av den... Endret 14. august 2011 av -littleme-
mari4ever Skrevet 15. august 2011 #2 Skrevet 15. august 2011 Hei! Jeg kjøpte Kiehl's Ultra Facial Moisturizer SPF 15 for en liten stund siden, og etter at jeg begynte å bruke den har jeg merket at jeg har fått litt urenheter. Er det andre som også har fått urenheter av denne? Grunnen til at jeg spør er at jeg har vært på ferie de siste tre ukene og da har det gått mest i dårlige sminkeservietter, lite søvn osv. Jeg gikk tom for fuktighetskremen min under ferien og kjøpte da denne kremen fordi jeg har hørt mye bra om merket og det ikke var listet opp mineralolje i ingrediensene. Så jeg lurer rett og slett på om andre har hatt samme opplevelse som meg eller om det er dårlig hudpleie under ferien som er årsaken? PS: Jeg har kuttet ut bruken i en liten periode og begynt med skikkerlig hudpleie igjen og nå er urenhetene så godt som borte, så tenkte å starte igjen hvis ingen andre har fått urenheter av den... Jeg vil tro det er sminke serviettene sin feil, ikke kremen. denne kremen skal være trygg^^ men vanskelig å si siden folk reagerer forskjellig
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå