AnonymBruker Skrevet 14. august 2011 #1 Skrevet 14. august 2011 Hei! Er anonym nå, for dette er bare så vondt for meg. Er helt vanlig; studerer, jobber, har noen venner, familie, hobbyer, nærmer meg 30 år - og er bare så ulykkelig. Jeg savner så det å ha en kjæreste/ samboer at jeg føler meg helt ødelagt inni meg. Ikke noe av det jeg holder på med gir meg noe glede, for jeg føler at livet ikke er verdt noe uten noen å dele det med. Jeg føler jeg har så mye kjærlighet å gi, som bare dør inni meg - det er en helt forferdelig følelse. Har hatt det sånn i over 1 år nå, og det blir ikke bedre. Nå har det gått så langt at jeg nesten ikke orker å være sammen med venner/ familie lenger, for de er alle sammen etablerte, og jeg holder ikke ut å være i nærheten av dem - fordi jeg så gjerne vil oppleve det de har. Har snakket med fastlegen min, men han mener dette er ganske normalt for kvinner i min alder, og at det bare "er sånn". Men jeg vet ikke hvordan jeg skal orke uke ut og uke inn med å føle meg sånn.
AnonymBruker Skrevet 14. august 2011 #2 Skrevet 14. august 2011 Uff.. hørtes ikke bra ut. Vet ikke hva jeg skal si for å hjelpe deg. Men hva med å fokusere på andre ting? Se hva du har fått til og hvem du er. Man må finne seg selv for å finne noen å dele livet med. Kanskje du kan finne en ny hobby? eller gjøre noe du aldri har gjort før. Ellers så kan du melde deg inn i div nettsteder for dating,som sukker eller match? Lykke til!
Steinar40 Skrevet 14. august 2011 #3 Skrevet 14. august 2011 Fastlegen din har (heldigvis!) helt rett. Så da er det bare for deg å begynne å lete på en konstruktiv måte etter den rette. Helst før du blir så desperat at du velger feil fyr.
AnonymBruker Skrevet 14. august 2011 #4 Skrevet 14. august 2011 Fastlegen din har (heldigvis!) helt rett. Er det normalt å ikke kunne være sammen med venner/ familie fordi de er sammen med noen? Hæ? Når ble det normalt?
Steinar40 Skrevet 14. august 2011 #5 Skrevet 14. august 2011 Er det normalt å ikke kunne være sammen med venner/ familie fordi de er sammen med noen? Hæ? Når ble det normalt? Folk som lever i par - spesielt med mindreårige barn - og folk som er single, har ofte helt ulike livsstiler. Det er ingenting unormalt i dette. Dermed blir det også relativt uinteressant for single å bruke mye tid i sammen med par, og vice versa.
Steinar40 Skrevet 14. august 2011 #6 Skrevet 14. august 2011 Er det normalt å ikke kunne være sammen med venner/ familie fordi de er sammen med noen? Hæ? Når ble det normalt? Men det jeg tenkte mest på som normalt, er at når folk kommer i 30-års alderen så blir ofte behovet for parforhold (og familie) ganske prekært.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå