Imax Skrevet 24. november 2003 #1 Del Skrevet 24. november 2003 Og det er for så vidt greit, men etter runder med intervjuer og tester så er det jo litt trist da. Men det verste var at jeg fikk tilfeldigvis vite det via noen andre på jobben. Så de som søkte etter en person har enda ikke ringt meg, og jeg får vite det ad omveier. Håpløst uprofesjonelt, eller? Noen som har opplevd det samme? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grooo Skrevet 24. november 2003 #2 Del Skrevet 24. november 2003 Jepps, eller i alle fall nesten... Har søkt noen jobber nå i høst, kjenner andre som også har søkt de samme jobbene. Flere ganger har vi fått høre via andre at jobben er besatt og hvem som har fått den, før vi i det hele tatt har fått noe som helst brev fra arbeidsgiveren. Synes de kunne koste på seg å sende ett brev eller i det minste en mail om at nå er intervjuene i gang, du kom desverre ikke med i denne omgang... Lykke til videre Imax, det dukker nok opp en jobb til deg snart og! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 24. november 2003 #3 Del Skrevet 24. november 2003 så synd at det er den måten en skal få vite det på ja!! lykke til med videre jobbsøking, det dukker nok opp en gøyal jobb til deg snart:)) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå