AnonymBruker Skrevet 14. august 2011 #1 Skrevet 14. august 2011 Vurderer å flytte til bærum. Hvordan er det å vokse opp der for barn? Noen fine områder du kan anefale? begrunn gjerne;)
Gjest Kv84 Skrevet 14. august 2011 #2 Skrevet 14. august 2011 Vurderer å flytte til bærum. Hvordan er det å vokse opp der for barn? Noen fine områder du kan anefale? begrunn gjerne;) Veldig koselige små områder som Eiksmarka, Østerås, Hosle, Bekkestua og Bærums Verk. Jeg følte meg veldig hjemme der, tenkte aldri på å flytte fordi jeg ikke trivdes. Ellers så er det supert med Sandvika Storsenter!! Mange matbutikker på områdene og det er en nok med mennesker. Kan dra til skogen og til Oslo sentrum. 1
Gjest Badabing Skrevet 15. august 2011 #3 Skrevet 15. august 2011 Veldig koselige små områder som Eiksmarka, Østerås, Hosle, Bekkestua og Bærums Verk. Jeg følte meg veldig hjemme der, tenkte aldri på å flytte fordi jeg ikke trivdes. Ellers så er det supert med Sandvika Storsenter!! Mange matbutikker på områdene og det er en nok med mennesker. Kan dra til skogen og til Oslo sentrum. Signerer denne! En fin plass å vokse opp
AnonymBruker Skrevet 15. august 2011 #4 Skrevet 15. august 2011 Hvordan er det med miljø? Lett å bli kjent med mennesker, bra miljø for barna/ungdommer?
AnonymBruker Skrevet 15. august 2011 #5 Skrevet 15. august 2011 Signerer denne! En fin plass å vokse opp Takk for info.
Gjest snoopy_93 Skrevet 15. august 2011 #7 Skrevet 15. august 2011 (endret) Hvordan er det med miljø? Lett å bli kjent med mennesker, bra miljø for barna/ungdommer? Jeg går egentlig 3året på vgs, men gikk over til deltid 2året fordi ingen ville bli kjent med meg i det hele tatt. (Skal nå gå 2.året på nytt) Flytta hit rundt 20.August i fjord. Min opplevelse av noen av folka er vel egentlig at de ikke er så lett å komme inn på og bli kjent med. (Fikk ikke venner før sånn 2uker før skolen slutta for sommeren)Og jeg prøvde virkelig å snakke med de andre i klassen osv, men jeg fikk intet svar på noe - og når det var snakk om gruppearbeid satt jeg som regel igjen alene uten gruppe. Endret 15. august 2011 av snoopy_93
AnonymBruker Skrevet 15. august 2011 #8 Skrevet 15. august 2011 Jeg går egentlig 3året på vgs, men gikk over til deltid 2året fordi ingen ville bli kjent med meg i det hele tatt. (Skal nå gå 2.året på nytt) Flytta hit rundt 20.August i fjord. Min opplevelse av noen av folka er vel egentlig at de ikke er så lett å komme inn på og bli kjent med. (Fikk ikke venner før sånn 2uker før skolen slutta for sommeren)Og jeg prøvde virkelig å snakke med de andre i klassen osv, men jeg fikk intet svar på noe - og når det var snakk om gruppearbeid satt jeg som regel igjen alene uten gruppe. OiOi hørtes ikke bra ut, kan jeg spørre hvor i bærum?
Gjest snoopy_93 Skrevet 16. august 2011 #9 Skrevet 16. august 2011 OiOi hørtes ikke bra ut, kan jeg spørre hvor i bærum? Det var på Sandvika vgs. Større bitches har ikke jeg sett på lenge. Gikk forbi ei i gangen jeg ikke kjenner og fikk faen meg et sånt skikkelig ondt blikk. Om blikk kunne drepe hadde jeg vært død nå. :S Ellers så bor jeg ved Bekkestua, kjenner ingen her uten om utleier og unga hans.
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2018 #10 Skrevet 5. februar 2018 På 14.8.2011 den 2.07, AnonymBruker skrev: Vurderer å flytte til bærum. Hvordan er det å vokse opp der for barn? Noen fine områder du kan anefale? begrunn gjerne;) Flyttet dere til Bærum den gangen? Kan jg spørre hvor? Og trives du? Takknemlig for svar. Anonymkode: bc253...e4b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå