AnonymBruker Skrevet 13. august 2011 #1 Skrevet 13. august 2011 Jeg synes dette er vanskelig å prate med bekjente om så jeg prøver meg på å få innspill her: Jeg har det siste året jobbet i en avdeling som jeg trivdes godt i og gledet meg til å gå på jobb hver dag. Men, jeg begynte å kjenne på at jeg trengte litt forandring (av en aller annen grunn) og ønsket meg til en annen avdeling. Dette ønsket ble innvilget og det ble ansatt andre i min stilling. Jeg flyttet over i en annen avdeling, men ikke i den stillingen jeg egentlig ønsket. Nå angrer jeg og ønsker meg tilbake til den avdelingen jeg var i først. MEN, der er det ikke ledig plass. Jeg kjenner at jeg har mistet lysten til å gå på jobb, og vet ikke hva jeg skal gjøre. Det er min egen skyld at jeg nå sitter med dette dilemmaet, men jeg vet fortsatt ikke hva jeg skal gjøre. Jeg trives så godt på arbeidsplassen, men ikke på den avdelingen jeg er så jeg vil ikke tenke på å slutte helt enda. Er det noen kloke hoder som har gode råd til en som har dummet seg ut på jobben? Har du opplevd noe lignende selv, og hva gjorde du?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå