Gå til innhold

I kveld skal jeg pule for første gang.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg befinner meg for tiden i utlandet. Og i kveld har jeg bestemt meg for å bli drita å miste jomfrudommen. Noen tips?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ikke bli drita?

ts. Men for faen. jeg er lei av å være jomfru. Og å være ansvarlig og sånn dritt.

Skrevet

Høres ut som en dårlig plan, men hvis du absolutt må; husk kondom.

Skrevet

Bruk kondom!

ts. Det skal jeg så absolutt.

Skrevet

Jeg har allerede drukket endel med venner, så sorry, hvis det er skrivefeil.

Skrevet

men gjør det i edru tilstand.

Vil du får du det vel til uten å drikke.

Og bruk kondom.

Skrevet

Er du gutt eller jente ts? Og hvor gammel er du?

Skrevet

Er du gutt eller jente ts? Og hvor gammel er du?

Jente 21.

Skrevet

Noen tips?

ts.

Skrevet

ts. Men for faen. jeg er lei av å være jomfru. Og å være ansvarlig og sånn dritt.

Tror du det er bedre om du er drita?

Gjør det edru, eller ihvertfall ikke fullstendig drita så du ikke engang ser hva du ender opp med før dagen etter.

Skrevet

Hvis dette er en idé du har fått nå i kveld etter at du begynte å drikke og du faktisk gjennomfører det kan jeg nesten garantere at du kommer til å angre.

Tips: vent til i morgen når du er edru og tenk deg om da.

Skrevet

Kjære TS. Å bestemme deg for å bli drita og miste jomfrudommen, bare for å ha gjort det, er nok noe du kommer til å angre på. Vent heller til du møter den rette.

Skrevet

Hvis dette er en idé du har fått nå i kveld etter at du begynte å drikke og du faktisk gjennomfører det kan jeg nesten garantere at du kommer til å angre.

Tips: vent til i morgen når du er edru og tenk deg om da.

Men i kveld vet jeg at jeg treffer en fyr som vil ha sex med meg. I morgen, så treffer jeg ikke på noen, bortsett fra min merkelig nabo som bor under meg.

Altså, jeg er 21, det faen meg på tide.

Skrevet

Men i kveld vet jeg at jeg treffer en fyr som vil ha sex med meg. I morgen, så treffer jeg ikke på noen, bortsett fra min merkelig nabo som bor under meg.

Altså, jeg er 21, det faen meg på tide.

Du er i utlandet med venner, men møter ikke noen andre i morgen enn din merkelige nabo? Klarer ikke å ta deg helt seriøst for å være ærlig.

Skrevet

Jeg kan si det sånn at grunnen til at jeg har ventet til 21 er at jeg har hatt litt vanskelig erfaringer med menn som har skremt meg. Men jeg er så lei av å være redd og skremt for menn. Det er på tide å bare bli ferdig.Jeg tør ikke en gang innrømme til vennene mine at jeg fortsatt er jomfru som 21 åring.

Jeg har snart bachelor grad i et avansert fag. Har bodd i utlandet og lært meg språk ved siden av engelsk flytende. er smart, godt likt. populær. Du ville aldri trodd at jeg ikke har hatt sex. Jeg er den typen.

Det er virkelig på tide i kveld.

Skrevet

Dumt skrevet,ikke voksen nok til og ha sex i alle fall.

Men uansett,var dere selv edru førse gaangen?

Brukte dere kondom?

Merkelig at mann sitter og drikker med venner og planlegger sex og sitter på KG samtidig.....vel vel :popcorn:

Skrevet

Du er i utlandet med venner, men møter ikke noen andre i morgen enn din merkelige nabo? Klarer ikke å ta deg helt seriøst for å være ærlig.

Jeg er hos en vennine som har en far som har feriehus i Spania. Jeg vet at naboen under sendte meg blikk i går(i dag). Men i morgen er det stille rundt her. En ganske liten by ca 15 00o innbyggere. Og i morgen så skal alle vennene + meg på stranda og da virker det merkelig å forsvinne med noen.

Skrevet

Merkelig at mann sitter og drikker med venner og planlegger sex og sitter på KG samtidig.....vel vel :popcorn:

Du vet, jenter kan gjøre flere ting på en gang. Jeg regner med hun kommer til å holde oss løpende oppdatert her på KG, selv når akten er i gang.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...