Petronella1 Skrevet 13. august 2011 #1 Skrevet 13. august 2011 Jeg sliter med både lesere og kommentarer. Hva skal jeg gjøre. Jeg er ikke interessert i å høre nedalatende, spydige eller sarkastiske svar. Jeg vil bare ha råd i en høflig tone om hva jeg kan gjøre. Egentlig vil jeg at bare dere damer over 30 skal svare, men om dere yngre har noe å komme med, er dere velkommen til å svare dere også. Det må da være et marked for oss også. Vi som har passert både vår første og andre ungdom mener jeg. Dataverdenen er for alle mener jeg. Jeg har lett litt rundt etter blogger for oss litt eldre, men det var det neimen ikke mange av. Og da tenker jeg på norske blogger.
AnonymBruker Skrevet 13. august 2011 #2 Skrevet 13. august 2011 Du kunne med fordel lagt ved en lenke til bloggen din 2
Petronella1 Skrevet 13. august 2011 Forfatter #3 Skrevet 13. august 2011 Å kjære vene. Tenk at jeg kunne glemme det :-) Her er den ihverfall. Min blogg
AnonymBruker Skrevet 13. august 2011 #4 Skrevet 13. august 2011 Kunne trengt klarere bilder, men ellers veldig bra. 1
AnonymBruker Skrevet 13. august 2011 #5 Skrevet 13. august 2011 Åh, så flott den har blitt! Jeg husker bloggen din fra tidligere, den var bra da også, men nå er den superduper. Jeg liker veldig godt at skriften er enkel, svart på hvitt, lite feil, flott avstand mellom linjer og bokstaver. Klar, informativ tekst. Det eneste er at bildene kunne vært litt tydeligere, litt klarere, men nå har du virkelig fått en blogg jeg ville sette meg ned og lese i allefall. Jeg er bare 23, men det er greit å snappe opp tips allerede nå om hvordan jeg skal forberede meg på tiden når tallene bytter plass og 3 er foran
AnonymBruker Skrevet 13. august 2011 #6 Skrevet 13. august 2011 Førsteinntrykkene mine var: - Oversiktlig og ryddig - Enkel, med tanke på det visuelle (noe som for min del ikke er noe negativt) - Bildene er litt uklare, men utgangspunktet er godt og potensialet er tilstede - Bloggen er innholdsrik, og innholdet virker lovende. Bra forhold mellom tekst og bilder, det blir ikke for mye/lite av verken det ene eller det andre Jeg er kanskje ikke helt i målgruppen din, da jeg er ganske ung. Men jeg er interessert i hud, hår og kosmetikk, og er også webdesigner, så jeg tenkte jeg like greit kunne si min mening. Synes bloggen din ser veldig bra ut, og jeg tror jeg blir nødt til å anbefale den til moren min!
Anjah Skrevet 13. august 2011 #7 Skrevet 13. august 2011 Noen av linkene dine er dessverre døde. Ellers ryddig og flott side! Linkene i navigsjonsmenyen øverst er et eksempel.
Pauline Skrevet 14. august 2011 #8 Skrevet 14. august 2011 Den er blitt kjempefin. Mye nyttig der! Lykke til videre!
AnonymBruker Skrevet 14. august 2011 #9 Skrevet 14. august 2011 Mye, mye bedre enn forrige gang! Bare ett tips; lag swatches på undersiden av armen og ikke på håndbaken, da slipper du at blodårer og sånt tar oppmerksomhet og fargene kommer klarere frem siden man er blekere på underarmen.
Miki Skrevet 14. august 2011 #10 Skrevet 14. august 2011 Vil ha klarere og større bilder, for siden din er virkelig bra synes jeg (:
Miah Skrevet 14. august 2011 #12 Skrevet 14. august 2011 1. Klarere bilder 2. Større bilder 3. Fiks headeren din. Det er noe galt med den helt til høyre, og ellers ser den litt shabby ut. Ellers ganske fin. Jeg ville ha kun to collumns, og ikke tre som du har. Det hadde sett litt mer ryddigere og renere ut.
Jade Skrevet 14. august 2011 #13 Skrevet 14. august 2011 (endret) Hei! Dette blir bedre og bedre! Var mye bedre med litt friske farger enn de blå-lilla du har hatt tidligere. I tillegg så er tegnsettingen mye bedre! Og bra skriftstørrelse. Noen av bildene er noe mørke og noen har feil hvitbalanse (gulaktig). Har du bildebehandlingsprogram hvor du kan justere litt? Pass også på å få swatchene og produktene i fokus når du tar bilde. Kanskje du må trå til med makro-funksjonen på kameraet. Og sjekk også at du har riktig hvitbalanse-innstilling i kameraet ditt. Noen ganger så velger kameraet feil selv om du har den på auto, og du må gjerne prøve deg frem litt. Det er uansett noe som kan redigeres til en viss grad i etterkant om du har bildebehandlingsprogram. Når du skroller nedover siden, så blir det litt voldsomt med så mye hvitt på hver side av teksten. Der ser du jo ikke at det opprinnelig var tre kolonner med reklame, innhold og meny. I headeren, så ha litt luft til venstre for teksten. Altså flytt teksten litt mer til høyre. En annen ting er at jeg trodde at teksten (hudpleie - sminke - negler - tester -omtaler - swatches - tips til nettbutikker m m) var en meny, så jeg prøvde å trykke på den. Jeg ville også valgt en annen farge på den teksten. F.eks. rosa. Hvis du flytter teksten litt, så kommer det jo uansett på den hvite bakgrunnen. Endrer du nettadresse for hver gang du har skrevet om bloggen din her? Hvis du vil ha faste besøkende er det gjerne greitt å holde seg til én adresse Lykke til videre! EDIT: pass på kvaliteten på bildene du legger ut. Ser at bildene av Tronborg-produktene er ganske komprimerte/reduserte. Endret 14. august 2011 av Jade
Petronella1 Skrevet 15. august 2011 Forfatter #14 Skrevet 15. august 2011 Tusen takk til dere alle for tilbakemeldinger:-) Jeg jobber veldig med å få bloggen bedre og finere.
FantasDick Skrevet 15. august 2011 #15 Skrevet 15. august 2011 Synes det ser rent og pent ut, fine farger og ryddig oppsett. Teksten i headeren trenger mer luft og teksten under headeren er intetsigende. Bildene må bli klarere!
Knitcat Skrevet 15. august 2011 #16 Skrevet 15. august 2011 Jeg reagerte umiddelbart på 2 ting: "dansk" skrives med liten d, og jeg som er i målgruppen din vil altså ikke kalles for jente! Ellers virker bloggen oversiktelig og har behagelige farger
Petronella1 Skrevet 16. august 2011 Forfatter #17 Skrevet 16. august 2011 Jeg reagerte umiddelbart på 2 ting: "dansk" skrives med liten d, og jeg som er i målgruppen din vil altså ikke kalles for jente! Ellers virker bloggen oversiktelig og har behagelige farger Ok. Takk for svar. Jeg jobber med saken så godt jeg kan. Fant du virkelig bare den ene skrivefeilen? I såfall er jeg glad :-)
Petronella1 Skrevet 16. august 2011 Forfatter #18 Skrevet 16. august 2011 Synes det ser rent og pent ut, fine farger og ryddig oppsett. Teksten i headeren trenger mer luft og teksten under headeren er intetsigende. Bildene må bli klarere! Takk for svar. Jeg forstår ikke helt hva du mener med at teksten under er intetsigende. Kan du gi meg et eksempel er du snill.
Knitcat Skrevet 16. august 2011 #19 Skrevet 16. august 2011 (endret) Ok. Takk for svar. Jeg jobber med saken så godt jeg kan. Fant du virkelig bare den ene skrivefeilen? I såfall er jeg glad :-) Jeg så faktisk ikke etter stavefeil, men akkurat de store d-er er veldig synlige Endret 16. august 2011 av Knitcat
FantasDick Skrevet 16. august 2011 #20 Skrevet 16. august 2011 Takk for svar. Jeg forstår ikke helt hva du mener med at teksten under er intetsigende. Kan du gi meg et eksempel er du snill. Den står for tett plassert under headeren, synes teksten er for lang, ikke stor bokstav, ikke noe punktum o.l.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå