Gjest Gjest Skrevet 13. august 2011 #1 Skrevet 13. august 2011 har 3 barn med min x. han hadde 1 barn fra tidligere som han ikke hadde kontakt med etter barnet fyllte 2 år og det ble slutt mellom dem. årsaken til bruddet var vistnok utroskap. han ble nektet å se sitt barn da hun mente jeg var uegnet og hans foreldre var enig i det.dette ble mye vondt i vårt forhold av og han brøt kontakten med sine egne foreldre,siden hun var mye der. hans foreldre overnattet bl a hos hans x da dei var i barne dåp til våre barn! våre barn møtte aldri hans foreldre etter den siste dåpen. . så gikk d som det måtte gå etter over 10 år brøt vi og hadde forsatt en god tone pga ungene. så ender det opp med at han får kontakt med sin x og sitt barn fra tidligere! han er nå velkommen hjem til sine foreldre,og reiste dit med mine barn og hennes barn(hun har flere) i ferien. barna er da hos fremed familie og x og x svigermor styrer .barnas far er fraverende.jeg blir naturlig nok sjokkert og vil ikke at denne damen skal ha noe med mine barn og gjere da jeg ikke var god nok for hennes og han lar seg styre av henne. vil gjerne han har barna men uten henne! føler meg lurt og den gode tonen er borte self. spørsmålet er hvordan hadde du reagert!?
katt1 Skrevet 13. august 2011 #2 Skrevet 13. august 2011 Ops....ja litt komplisert ja. Tror ikke det er noe du kan gjøre jeg,har ungene det bra så er det det viktigste. 2
AnonymBruker Skrevet 14. august 2011 #5 Skrevet 14. august 2011 Hva har du med hvem eksen din er sammen med? For øvrig må det da være supert at han "gjenbruker" noen han har vært sammen med og har barn med fra før.
Gjest Gjest Skrevet 14. august 2011 #6 Skrevet 14. august 2011 Er vel litt toddelt mitt svar. Ser du føler deg lurt av din x. Ser også at det er fint x har kontakt med sitt første barn som du ikke er mor til Ser det er vanskelig at din x er fraværende når han er hos der hans første barn bor,da spes.hennes mor og hun "styrer" men far er fraværende. Men tenker du nekte han ta med ders felles barn til det andre barnet og den familien? Det kan du vel vanskelig nekte han da han skal ta avgjøresler når det er samvær. Dette så sant de ikke skader barna. Det kan du vel vanskleig bevise? Hilsen en mann.
Gjest Gjest Skrevet 14. august 2011 #7 Skrevet 14. august 2011 Hva har du med hvem eksen din er sammen med? For øvrig må det da være supert at han "gjenbruker" noen han har vært sammen med og har barn med fra før. javell? så du synest det er normal oppførsel å komme sammen med en x som har skapt ståk i 10 år i hans egen familie.han tilgir alt for å få vere der og forventer på en måte at jeg også skal syns det er greit at han har vert sammen med meg og holdt meg og mine barn for narr ved å reagere negativt på hennes oppførsel gjennom åra? hører forøvrig med til historien at hennes kjerester har vert veldig velkommen hod hans foreldre.bare ikke vi.
litle_my Skrevet 14. august 2011 #8 Skrevet 14. august 2011 Jeg hadde reagert med å tenke at de to sikkert fortjente hverandre, og gått videre med mitt eget liv ...
Gjest Gjest Skrevet 14. august 2011 #9 Skrevet 14. august 2011 Jeg hadde reagert med å tenke at de to sikkert fortjente hverandre, og gått videre med mitt eget liv ... fortjene hverander kan dem bare.manipulert forhold av hans foreldre. videre i livet er jeg kommet men ser store utfordringer med og forholde meg til dem gjemmom våre felles 3 barn.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå