Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg skal stripe håret hos frisøren snart. Jeg har normal tykkelse på håret, og det er i skulderlengde. Er 1200 dyrt for å stripe det? Eller må man alltid regne med å betale dette?

Videoannonse
Annonse
Gjest Swipper
Skrevet

Jeg betalte det sist jeg var å stripet håret, men så var det første gang jeg var hos "ordentlig" frisør da. Pleier å klippe meg hos venninna til mamma. Så om det er normalt eller ikke har jeg ikke så mye anelse om.

Skrevet

Jeg syns det var billig! Vanskelig å finne noe som er så billig her i Oslo i alle fall!

• Liker 1
Skrevet

oi, en jeg kjenner betalte over 2000. Tror det er ganske vanlig å betale det du oppgir.

Skrevet

jeg betalte i dag 1040,- betalte 40 kr for shampo og balsam :P Jeg synes dette var veldig billig.

Skrevet

Jøss, der jeg kommer fra koster det godt under tusenlappen å stripe håret (på ordentlige frisørsalonger, ikke innvandrergreier altså).

Fra 490,- hvis man har halvlangt/kort hår, og fra 600,- hvis man har langt. Jeg pleier ikke å stripe, men farging koster rundt 700,- på mitt hår. Tror jammen jeg skal passe på å bestille meg frisørtimer som klaffer med hjemturene mine (flyttet til Oslo nå i sommer)...

Skrevet

Her betalte jeg 500 for kun striping sist.

Skrevet

Jeg bor på bygda. Her koster det 550 kr for striping + klipp, langt hår hos frisør...

Helt sinnsyke priser det er innover i Oslo området da. Lønner seg jo for dere å reise ut av byen for å gå til frisøren.

Gjest Badabing
Skrevet

Jeg betaler 1200 for striping og klipp.

Skrevet

Der jeg klipte meg i Oslo kostet det rundt 1600,- for klipp og striper, der jeg klipper meg utenfor Oslo koster det rundt 700 for klipp og striping.

Skrevet

Synes 1200,- hørtes normalt ut for striping!

Skrevet

for hettestriping her i byen koster det 600kr, og foliestriping koster 800kr (halvlangt hår)... Så jeg syns det der var veldig dyrt.

Skrevet

Jeg pleier å stripe hos lærling i Oslo (Auster), betaler 600 kr for foliestriper med 1-2 fargenyanser. Blir kjempebra resultat, dog man kan ikke ha hastverk ;)

Skrevet

Tror nok det er vanlig pris i byer, selv om jeg aldri har stripet det her selv.

Jeg stripet håret mitt i USA en gang, betalte kr 700,- for klipping og striping på en stor, fancy salong. Kunne aldri betalt opp til 2000,- her. :/ Heftige priser mange steder.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...