Gå til innhold

Hvor mye for brudepynting?

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Popelka ulogget

Jeg har nettopp bestilt frisør/sminking. Jippi! Fikk tps av Jea om På Håret, så da ringte jeg dit. De sa at prisen varierer med hvem som gjør det, men at gjennomsnittsprs per time var 700. Er det vanlig? Hvor mange timer pleier det å ta? Dette var inkludert prøvetime.

Hadde vært artig å høre hvor mye dere andre må ut med.

Hilsen Popelka

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Om jeg ikke husker helt feil betalte vi rundt 2500 for min pynting m/smike og prøvetime, + fiksing av håret og sminke til min forlover, og håret til min mor og min søster.

Da var vi altså tilsammen hos frisøren fra 0800-1230...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Popelka!

Jeg giftet meg i sommer, og jeg betalte 2000 kr for oppsetting av hår. Da var prøvetimen inkludert. På selve bryllupsdagen var jeg ca 2 timer hos frisøren. Sminking kostet 650 kr (inkludert prøvetime), og dette tok ca 50 minutter.

Hilsen Po Pi

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes det var sinnsykt dyrt med 700 kr per time. Selv var det det dyreste tilbudet jeg fikk ved å forhøre meg med mange frisører i byen her. Jeg fant ut at det varierer veeeeeldig. To frisørbutikker som lå rett overfor hverandre hadde 300 kr i prisforskjell, selv om de lå i på samme sted. Min frisør skal ha 350 kr per time. Dette blir 1.200 hvis de setter av 3 timer. Hun jeg skal ha er kjempeflink :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oy synes det var dyrt jeg.

Er det noen som har hatt brudepynting i Lillestrøm, Strømmen, Skedsmo eller Lørenskog området, hva måtte dere betale ? :o

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Popelka ulogget

Ja, jeg synes også det var dyrt. Er ikke for sent å bytte! Noen som vet om noen frisører som tar brudepynting i Bekkestua/Høvik/Haslum/Sandvika/Lysaker-området?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Popelka: Det er veldig mange frisører og hudpleiesalonger på Bekkestua og i Sandvika jeg vet om.. Men om de har brudepynting vet jeg ikke. Det er vel bare å ringe rundt...? Har selv klipt meg på "På håret"-Høvik. Var ikke så fornøyd..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

venninda mi stelte håret sitt på håret høvik og hun var veldig fornøyd...

men smaken er som baken...

Har jo frisør på sandvika storsenter ,cc vest-

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Frisøren jeg skal bruke tar 450 kroner per time, men så er jo ikke dette byen da, men på bondelandet! :-) Kanskje litt billigere der, men jeg tror de er veldig flinke hos de jeg skal bruke...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har fått pris på 450kr pr. time og hun regnet 3 timer på meg! Jeg skal også få hjelp av ei som er make-up artist og frisør lærling, hun skal sminke meg og forloveren min +lillesøsteren min skal også fixes på håret!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

minniepus:jeg håper att du gir henne ett eller annet for att hun fikser deg på håret...

Jeg er frisør selv,får det også gratis,men jeg skal da gi henne noen kroner fordet!!+ en vin..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja' date=' jeg synes også det var dyrt. Er ikke for sent å bytte! Noen som vet om noen frisører som tar brudepynting i Bekkestua/Høvik/Haslum/Sandvika/Lysaker-området?[/quote']

Jeg har vært kjempefornøyd ved oppsetting av hår til bryllup (ikke mitt eget) og selskap hos daglig leder (husker ikke hva hun heter) på Adam & Eva på Sandvika storsenter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min frisør tar 750,- pr. time for brudepynting, og hun regner med at vi kom til å bruke ca 2 timer.

En prøvetime på kr 300,- kommer i tillegg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...