AnonymBruker Skrevet 13. august 2011 #1 Skrevet 13. august 2011 Siste uken har pc vært vrang og prestert med "svarer ikke" beskjed hver gang jeg er på internett. Fryser i et halvt minutt, og så er den igang igjen Noen som vet hva jeg kan gjøre?
Gjesten Skrevet 13. august 2011 #2 Skrevet 13. august 2011 Jeg har hatt samme problem i det siste, bare at min ofte ikke vil svare igjen uten å restarte, så jeg slenger meg på her!
AnonymBruker Skrevet 13. august 2011 #3 Skrevet 13. august 2011 TS her. Ja, det er superfrustrerende. Og du som må restarte..... Jeg kan legge til at hos meg skjer dette "svarer ikke" alt fra hvert 5 min til en gang i timen.....
DBM Skrevet 14. august 2011 #5 Skrevet 14. august 2011 Dataen din kan ha minneproblemer. Har du testet ut Chrome eller Opera?
AnonymBruker Skrevet 14. august 2011 #6 Skrevet 14. august 2011 Dataen din kan ha minneproblemer. Har du testet ut Chrome eller Opera? Oversette? 1
DBM Skrevet 14. august 2011 #7 Skrevet 14. august 2011 Oversette? Se på minne som arbeidskapasitet. Med lite minne kan man ikke gjøre mange oppgaver samtidig og man kan ikke gjøre krevende oppgaver. Nettsurfing er lite krevende, men er det ting som gjør at dataen din har problemer med minnet så vil selv surfing bli for mye. Jeg ville først prøvd ut Chrome og/eller Opera, bare for å se om det er IE/Firefox som er problemet. Er dataen din gammel? Er det bare nettlesere som ikke svarer, eller er det flere programmer?
Gjesten Skrevet 14. august 2011 #8 Skrevet 14. august 2011 (endret) Hos meg har andre programmer stoppet også. Har gjennomført diskopprydding og skannet maskinen med malwarebytes, er det noe mer jeg kan gjøre? Edit: Maskinen er noen år gammel forresten. Endret 14. august 2011 av Gjesten
AnonymBruker Skrevet 14. august 2011 #9 Skrevet 14. august 2011 Og hos meg er det bare nettleseren, pc er bare 3 mnd gammel..... TS
AnonymBruker Skrevet 14. august 2011 #10 Skrevet 14. august 2011 Jeg ville droppet Internet Explorer og brukt en av de alternative nettleserne i stedet. Firefox, Chrome, Opera, Safari, e.l. Har selv mye bedre erfaring med disse.
DBM Skrevet 14. august 2011 #11 Skrevet 14. august 2011 Og hos meg er det bare nettleseren, pc er bare 3 mnd gammel..... TS Hvis det bare er nettleseren, hvilke nettlesere har du prøvd ut? Du må i hvert fall prøve ut Firefox, Chrome og Opera. 3 mnd er ingenting, men hvis man har en PC som er noen år gammel så ville jeg vurdert å kjøpe ny, om det gjelder flere programmer.
AnonymBruker Skrevet 14. august 2011 #12 Skrevet 14. august 2011 Hvis det bare er nettleseren, hvilke nettlesere har du prøvd ut? Du må i hvert fall prøve ut Firefox, Chrome og Opera. 3 mnd er ingenting, men hvis man har en PC som er noen år gammel så ville jeg vurdert å kjøpe ny, om det gjelder flere programmer. Jeg bruker bare Firefox. Bortsett fra da jeg har prøvd med internett explorer. Nå har jeg prøvd chrome og opera også, men samme problemet................ TS
FantasDick Skrevet 16. august 2011 #14 Skrevet 16. august 2011 Får du annen info når det krasjer annet enn "svarer ikke"? Kanskje det kan være flash; fjern adobe og installer på nytt?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå