Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei! Jeg skal begynne på Stovner nå i august og jeg lurer på om noen har gått der / går der? Hvordan er miljøet der? Jeg er ikke så kjent på den siden av Oslo.. Har ikke hørt så mye positivt for å si det sånn..

Videoannonse
Annonse
Gjest fireflies
Skrevet

Jeg kjenner mange som har gått på Stovner og som har vært fornøyd med det. Det er vel like mange forskjellige folk på Stovner som det er på alle andre skoler. Hvilke negative ting har du hørt om skolen? Du har vel sikkert kommet inn på en linje som du selv har ønsket å gå, ergo vil du komme i klasse med mennesker som har samme interesser som deg. Da er det gjerne lettere å komme overens også. Nettopp derfor trives de aller fleste bedre på VGS enn barne- og ungdomskolen. :jepp:

Skrevet

Er det den siden av Oslo du har hørt dårlige ting om eller skolen ?

Skrevet

Har hørt dårlige ting om skolen og plassen :/ At det er mange utleninger der, og de lager dårlig miljø, mye mobbing osv. Jeg har slitt med mobbing før, og vil virkelig ikke det igjen :/

Skrevet

bump.

Skrevet

Så et sted med mange utlendinger forbinder du med dårlig? På tide og slutte å generalisere. Jeg har mange venner som både bor og har gått på stovner. Det er en bra skole sier. Jeg vet ikke om mobbing er et stort problem der. Men av erfaringer er det å gå VGs noe helt annet enn barne og ungdomsskole.

Ikke forbind utlendinger med dårlig miljøer og dårlige steder. Er dessverre sånne holdninger som gjorde at vi fikk tragedien i sommer. Hvis bare folk hadde vært litt mer åpne og tatt seg tid til å bli kjent før man dømmer.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...