Gå til innhold

Truseløs under bunaden?!?

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Bevares! Man utsetter da ikke en tradisjonsrik bunad for slike flekker og andre ulumskheter, bare på grunn av at man ikke klarer å begrense sine seksuelle lyster? Isåfall er den nødt til å gjennomgå en grundig behandling på et renseri i ettertid.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Min første tanke er ikke "hvorfor ikke droppe trusa også" men "hvorfor i allverden droppe trusa?!?" Bunaden min er forferdelig varm, men uansett om det hadde vært tropetilstander så tror jeg ikke jeg hadde merket store forskjellen ved å kutte ut undertøyet. Det er mulig noen menn synes det er opphissende å vite at dama er truseløs i sin heldekkende bunad blandt barn, iskrem, flagg og fløyter, men personlig kan jeg komme på hundretalls av andre settinger der det hadde vært mer naturlig å hviske intime avsløringer inn i øret til sin kjære.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det får meg til å tenke på 17.mai for 3 år, siden da min kjære gikk naken under bunaden. Hun visket det til meg, og det tente meg max. Det endte med sex der ja... Utrolig hvor godt man kan skjule sex når man har bunad på... Håper ingen så oss da... :oops:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:sjarmor: Under den trauste stakken pleier jeg å ha sort blonde- underskjørt og stay- ups.

Ved en anledning gikk jeg også truseløs, og det var ganske morsomt å se reaksjonen hans da jeg løftet på stakken mens vi satt i bilen for å komme oss fra det ene arrangementet til det andre...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Hillary kan være frekk

Herregud, bunaden min passer ikke engang :veldigsur: Så jeg må finne noe annet å være truuuuseløs under.... :sjarmor:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Usexy bunader

Bunader er utrolig usexy i seg selv. Omtrent som et norskt stakittgjerde.

Derfor spiller det ingen rolle om jenta har truse eller ikke under. Bunaden i seg selv er jo turn-off!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest slavegutt
Bunader er utrolig usexy i seg selv. Omtrent som et norskt stakittgjerde.  

Derfor spiller det ingen rolle om jenta har truse eller ikke under. Bunaden i seg selv er jo turn-off!

:blomst:

Feil! Truseløs under stakken er utrolig pirrende.

Kvinner ruler, med og uten truse!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest minimus

Tromsø i dag: Stor sloggitruse, strømpebukse og ull-longs med beina dratt litt opp under bunaden. Oooooo - she's SEXY! :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...