AnonymBruker Skrevet 13. august 2011 #21 Del Skrevet 13. august 2011 Mange av vennene mine møtte noen da de var eldre enn 25 ... Jeg er nettopp ferdig med en 6 års lang og hard utdannelse, og er 30. Har ikke hatt tid til kjæreste, og det er så mye annet jeg heller ville gjøre enn å sitte i armkroken til en kjæreste. Savner det jo, men jeg tenker at den tid kommer når den kommer. I 20-årene har jeg reist mye, vært mye sosial, gjort hva jeg vil, jobbet så mye jeg vil utenom studiene, bare tenkt på meg selv. Og selvsagt, studiene har tatt mye tid. Skulle jeg hatt en kjæreste i studietiden, måtte jeg hatt en kjæreste som var like opptatt som meg Denne sommeren har jeg jobbet og reist og bare kost meg, og jeg har søkt på relevant jobb for utdannelsen min. Jeg føler jeg har gjort det jeg ville og opplevd det jeg ville i 20-årene, og føler jeg vil ha mer tid til å ha en kjæreste nå. Har også flere venner som er i samme situasjon som meg. Men det er også mange som etablerer seg tidlig i 20-årene, fordi de har møtt noen og har mulighet til det, og vil det. Det er ingenting galt med å være singel eller etablert, uansett alder. Det er rett for hver enkelt person der og da 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mars1 Skrevet 13. august 2011 #22 Del Skrevet 13. august 2011 De som har kjæreste er folk med kjempemasse venner og interessante liv. Kjærestene deres er perfekte og de kan ikke se for seg noen annen partner resten av livet. The One. De som er singel og er over 25 er tapere uten venner med en elendig jobb. Sannsynligvis er de lubne av all den billige vinen de drikker mens de prøver å trøste seg med kvinneguiden. Ser du disse symptomene ringer du alle vennene dine (som har kjæreste) og ber de være med på en konfrontasjon. Meningen her er å konfrontere den single med det meningsløse livet det er uten en kjæreste. Dette kan ta form som et overraskelsesselskap, hvor pasienten ikke har aning om at dere gjemmer dere i leiligheten hans/hennes. Hilsen ei som aldri har vært singel og elsker det 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cata Skrevet 13. august 2011 #23 Del Skrevet 13. august 2011 Tror ikke det er så veldig mye galt med meg, annet enn litt uflaks. Alle kjekke menn på min alder synes enten å være opptatt eller så treffer jeg dem rett og slett ikke. Sånt blir man singel av. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mars1 Skrevet 13. august 2011 #24 Del Skrevet 13. august 2011 (endret) Tror ikke det er så veldig mye galt med meg, annet enn litt uflaks. Alle kjekke menn på min alder synes enten å være opptatt eller så treffer jeg dem rett og slett ikke. Sånt blir man singel av. Kan hende du bør senke krava litt... bedre det enn å aldri få seg no' Endret 13. august 2011 av Mars1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. august 2011 #25 Del Skrevet 13. august 2011 Kan hende du bør senke krava litt... bedre det enn å aldri få seg no' Singel er ikke synonymt med å få seg no' ... har selv vært singel lenge, har mange venner, har bra utdannelse, er pen og tar godt vare på meg selv, men likevel fortrekker jeg å ha sex med meg selv fremfor å ha sex med en tilfeldig. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. august 2011 #26 Del Skrevet 13. august 2011 Og hvorfor bare ta det første og beste? Jeg gidder ikke å være i et dårlig forhold,slik at jeg ikke skal kanskje ende opp alene.......... ser etter mr right,ikke mr right now! 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mars1 Skrevet 13. august 2011 #27 Del Skrevet 13. august 2011 Singel er ikke synonymt med å få seg no' ... har selv vært singel lenge, har mange venner, har bra utdannelse, er pen og tar godt vare på meg selv, men likevel fortrekker jeg å ha sex med meg selv fremfor å ha sex med en tilfeldig. Å få seg no betyr ikke automatisk sex din sexfreak. Og uansett er sex en bra mulighet for å møte nye folk og bygge forhold, hvis du ikke visste dette får du automatisk flere muligheter. Og hvorfor bare ta det første og beste? Jeg gidder ikke å være i et dårlig forhold,slik at jeg ikke skal kanskje ende opp alene.......... ser etter mr right,ikke mr right now! Når du har vært (ufrivillig) singel så lenge som du har vært bør du se deg rundt og skjønne at du må senke krava dine. De kjekke karene får seg med hvem de vil og vil ikke stoppe for din skyld. Selv om du senker krava noe kan du fortsatt få bra folk selv om de ikke er like kjekke i førsteinntrykket som de du har gått for før. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mars1 Skrevet 13. august 2011 #28 Del Skrevet 13. august 2011 Og mr right finnes ikke, forresten. Gal pikedrøm produsert av hollywood. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. august 2011 #29 Del Skrevet 13. august 2011 Når du har vært (ufrivillig) singel så lenge som du har vært bør du se deg rundt og skjønne at du må senke krava dine. De kjekke karene får seg med hvem de vil og vil ikke stoppe for din skyld. Selv om du senker krava noe kan du fortsatt få bra folk selv om de ikke er like kjekke i førsteinntrykket som de du har gått for før. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nebel86 Skrevet 14. august 2011 #30 Del Skrevet 14. august 2011 (endret) De som har kjæreste er folk med kjempemasse venner og interessante liv. Kjærestene deres er perfekte og de kan ikke se for seg noen annen partner resten av livet. The One. De som er singel og er over 25 er tapere uten venner med en elendig jobb. Sannsynligvis er de lubne av all den billige vinen de drikker mens de prøver å trøste seg med kvinneguiden. Ser du disse symptomene ringer du alle vennene dine (som har kjæreste) og ber de være med på en konfrontasjon. Meningen her er å konfrontere den single med det meningsløse livet det er uten en kjæreste. Dette kan ta form som et overraskelsesselskap, hvor pasienten ikke har aning om at dere gjemmer dere i leiligheten hans/hennes. Hilsen ei som aldri har vært singel og elsker det Har heller inntrykk av at det er omvendt innemellom. Folk som aldri har vært singel ser jeg på som lite mystiske, desperate, som ikke greier å være alene og må ha bekreftelse hele tiden. Jeg har alltid vært singel, har hatt mange sjanser, men hvorfor bli sammen med noen bare for å være sammen med noen? Jeg har mange venner, en jobb jeg trives med, er slank, og får mye oppmerksomhet. Det er mange som er selvstendige og trives alene, man er ikke automatisk en taper selv om man er singel og trives med det. Noen stiller krav her i livet skjønner du Endret 14. august 2011 av Nebel86 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. august 2011 #31 Del Skrevet 14. august 2011 Rart at nesten bare single har svart her da - kanskje et tegn på at single bare ikke vil innse de harde, kalde fakta. Dere vet jo ikke hva vennene deres mener er galt med dere... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Steinar40 Skrevet 14. august 2011 #32 Del Skrevet 14. august 2011 Har heller inntrykk av at det er omvendt innemellom. Folk som aldri har vært singel ser jeg på som lite mystiske, desperate, som ikke greier å være alene og må ha bekreftelse hele tiden. Jeg har alltid vært singel, har hatt mange sjanser, men hvorfor bli sammen med noen bare for å være sammen med noen? Jeg har mange venner, en jobb jeg trives med, er slank, og får mye oppmerksomhet. Det er mange som er selvstendige og trives alene, man er ikke automatisk en taper selv om man er singel og trives med det. Noen stiller krav her i livet skjønner du Bare du innser at mulighetene og sjansene du kommer til å få vil bli færre og dårligere ettersom årene går. Dette kan det være greit å ha i bakhodet så du ikke ender opp med å måtte ta det du får. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cata Skrevet 14. august 2011 #33 Del Skrevet 14. august 2011 Og mr right finnes ikke, forresten. Gal pikedrøm produsert av hollywood. Det er jeg faktisk enig i. Men man trenger jo ikke bevisst satse på Mr. Wrong likevel. Det er en del av dem der ute også. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
addict Skrevet 14. august 2011 #34 Del Skrevet 14. august 2011 Det var ingenting galt med kjæresten min ihvertfall, selv om han var hele 27(!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!) før vi ble sammen og han da hadde vært singel i 5 år. Han har fast, godt betalt jobb, bil, eide egen leilighet, er kjekk, høflig, har gode venner, herlig familie.. Det eneste var at han først brukte lang tid på å komme over exn, før han lærte seg å trives alene. Så ble han forelsket i meg og totalt uinteressert i andre. Det var han i 3 år Han var ikke intr i å fiske damer på byen, han synes han var for gammel til slikt og hadde sitt å holde på med. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Steinar40 Skrevet 14. august 2011 #35 Del Skrevet 14. august 2011 Det er jeg faktisk enig i. Men man trenger jo ikke bevisst satse på Mr. Wrong likevel. Det er en del av dem der ute også. Og hvordan skiller du på den rette og resten? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ludo Skrevet 14. august 2011 #36 Del Skrevet 14. august 2011 Jeg skjønner ikke hvorfor dette er en problemstilling engang. Hva bryr det deg at folk over 25 er singel? Virker ikke som at forholdet ditt er så fantastisk når du må rakke ned på andre... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cata Skrevet 14. august 2011 #37 Del Skrevet 14. august 2011 (endret) Og hvordan skiller du på den rette og resten? Trenger ikke skille. Jeg har jo nettopp sagt meg enig med Mars1 i at jeg tror "den rette" er en Hollywood greie . Men de som er klare Mr. Wrong'er får man jo etterhvert sortert ut på karaktertrekk som man vet man ikke gidder leve med i lengden. Bortsett fra det så kom jeg faktisk akkurat på den ene single som jeg kjenner som det faktisk er noe "litt galt" med så nå kan jeg bidra til å oppklare mysteriet i trådens tittel. Vedkommende er en hyggelig fyr som er passert 40 med bra margin, men....han er usedvanlig hjemmekjær og bor fremdeles i samme hus som sin mor (om enn i annen leilighet da). Liker ikke å gå ut på byen og omgås helst sine søsken og kompiser han har hatt "hele livet". Det er er jo ikke noe galt i noen av delene, isolert sett, men kombinasjonen av alt dette fører jo til at han treffer få damer (ikke så mange som kommer og ringer på døra helt av seg selv) og sannsynligvis ville mulige damer finne det litt vel klaustrofobisk med så tette familiebånd som det der er snakk om. Uansett hvor hyggelige de er så ønsker man vanligvis ikke å ha svigemor/svigerinner/svogere med på alt man gjør. Endret 14. august 2011 av Cata Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cuntzilla Skrevet 14. august 2011 #38 Del Skrevet 14. august 2011 (endret) Rart at nesten bare single har svart her da - kanskje et tegn på at single bare ikke vil innse de harde, kalde fakta. Dere vet jo ikke hva vennene deres mener er galt med dere... Er det mulig å bli mer usikker? Kanskje det er du som bør gå litt inn i deg selv og se på de kalde, harde fakta. Å føle at man "må" gå inn i et forhold før fylte 25 - hvis ikke kan det være noen i bygda rynker på nesen av det - viser jo en usedvanlig mangel på styrke i vilje og sinn. Å poste et innlegg hvor du forsøker å befeste ditt valg viser bare hvor mye bekreftelse du trenger på det, og å rakke ned på det valget du aldri turte å ta selv (men innerst inne skulle ønske du hadde gjort) er jo projeksjon for dummies. Har et levende bilde av mannen din som sitter og klør seg på ballene og raper imens du sitter på gulvet med beina inntil kroppen og vugger og hvisker til deg selv "det er bedre enn å være singel, det er bedre enn å være singel, det er bedre enn å være singel.." Endret 14. august 2011 av Cuntzilla 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mynona Skrevet 14. august 2011 #39 Del Skrevet 14. august 2011 De som har kjæreste er folk med kjempemasse venner og interessante liv. Kjærestene deres er perfekte og de kan ikke se for seg noen annen partner resten av livet. The One. De som er singel og er over 25 er tapere uten venner med en elendig jobb. Sannsynligvis er de lubne av all den billige vinen de drikker mens de prøver å trøste seg med kvinneguiden. Ser du disse symptomene ringer du alle vennene dine (som har kjæreste) og ber de være med på en konfrontasjon. Meningen her er å konfrontere den single med det meningsløse livet det er uten en kjæreste. Dette kan ta form som et overraskelsesselskap, hvor pasienten ikke har aning om at dere gjemmer dere i leiligheten hans/hennes. Hilsen ei som aldri har vært singel og elsker det Hvilken verden lever du i? Jeg håper det manglet et ironiflagg på slutten av dette innlegget! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Steinar40 Skrevet 14. august 2011 #40 Del Skrevet 14. august 2011 Trenger ikke skille. Jeg har jo nettopp sagt meg enig med Mars1 i at jeg tror "den rette" er en Hollywood greie . Men de som er klare Mr. Wrong'er får man jo etterhvert sortert ut på karaktertrekk som man vet man ikke gidder leve med i lengden. Ja, men der tar du/dere feil. Den rette er ikke oppfunnet av Hollywood. Det finnes en "den rette" for alle. Om man noen gang treffer på, eller innser hvem det er; er en helt annen sak. Fordi at det Hollywood og media generelt sett har gjort, det er å gjøre det veldig vanskelig for folk å bli fornøyde. Det å kunne vite hva som er "bra nok" er nå veldig vanskelig for mange. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå