AnonymBruker Skrevet 13. august 2011 #1 Skrevet 13. august 2011 Har funnet noen sko på Topshop jeg så gjerne skulle hatt, men ser at de ikke sender til Norge. Har hørt noe om det, men jeg har nå kjøpt ting der før. Er det ingen mulighet for å kunne få kjøpt noe derfra`?
AnonymBruker Skrevet 15. august 2011 #2 Skrevet 15. august 2011 Har funnet noen sko på Topshop jeg så gjerne skulle hatt, men ser at de ikke sender til Norge. Har hørt noe om det, men jeg har nå kjøpt ting der før. Er det ingen mulighet for å kunne få kjøpt noe derfra`? Nei. Det er på grunn av han rare prinsipprytteren som ikke ville la topshop drive butikk i Norge. Det gjelder også nettbutikken nå...
Gjest Anon Skrevet 15. august 2011 #3 Skrevet 15. august 2011 Nei. Det er på grunn av han rare prinsipprytteren som ikke ville la topshop drive butikk i Norge. Det gjelder også nettbutikken nå... Jeg har SÅ lyst å kaste tomater på han
AnonymBruker Skrevet 16. august 2011 #4 Skrevet 16. august 2011 Dersom du bor nærme svenskegrensa så kan du få sendt pakken dit på et postkontor og hente det der.
pandabear Skrevet 16. august 2011 #5 Skrevet 16. august 2011 Hva? Seriøst? Får man ikke kjøpt i nettbutikken lenger heller pga han taperen i Bergen(eller hvor det nå var)?!
pinar Skrevet 16. august 2011 #6 Skrevet 16. august 2011 Jeg har SÅ lyst å kaste tomater på han Do it! :D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå