Gå til innhold

Har du oralsex?

70 stemmer

1. 1. Er oralsex en del av ditt sexliv?

• Jeg gir
      7
    • Jeg mottar
      1
    • Jeg både gir og mottar
      59
    • Nei takk, oralsex er ikke for meg/oss
      3

Fremhevede innlegg

Skrevet

Inspirert av en annen tråd tenkte jeg at det ville vært moro med en undersøkelse på hvor vanlig det er med oralsex.

Personlig tror jeg at oralsex er svært vanlig og at de aller fleste praktiserer dette fra tid til annen. For meg ville det vært utenkelig å være i et forhold som ikke inneholdt oral tilfredsstillelse.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg trodde også at det var svært vanlig, og at de aller fleste i forhold har det.

Skrevet

Veldig glad i det! Særlig å gi! :-)

Penis-oralsex høres imidlertid veeeeldig ekkelt ut, men det er bare min mening! :-p

Gjest "gjest"
Skrevet

Oralsex er digg, la oss skåle for alle kuksugende kvinner og menn med lange spisse tunger.

Skrevet (endret)

Elsker å gi, synes det er helt greit å motta. Men jeg foretrekker faktisk at han ikke holder på helt til jeg kommer. :fnise:

Jeg kunne ikke vært i et forhold med en som så på oralsex som ekkelt.

Edit: Jeg får veldig mye sterkere vaginalorgasmer enn klitorisorgasmer, er derfor jeg foretrekker dem.

Endret av Cathrine88
Gjest bazibaz
Skrevet

Jeg gir heller enn å motta, men oralsex må til. :jepp:

Skrevet

Oralsex er vel helt naturlig i de fleste forhold?

Når det gjelder ONS/sex med noen for første gang så tenker jeg at hvis jeg ikke liker mannen godt nok til å gi oralsex så er det utenkelig å ha sex in the first place. Har nok større sperrer mtp å motta oralsex med en ONS eller noen jeg har sex med for første gang. Det er på en måte enda mer intimt enn å ligge sammen eller gi oralsex, syns jeg.

• Liker 1
Skrevet

Begge deler, og oralsex er en naturlig del av sexlivet vårt. Jeg gir mye mer enn jeg mottar, men det er fordi jeg elsker å høre at mannen min nyter det og blir utrolig tent av det selv. Jeg blir faktisk mer tent av å gi enn å motta :jepp:

Skrevet

Oralsex er digg, la oss skåle for alle kuksugende kvinner og menn med lange spisse tunger.

Og kvinner med ivrige tunger og kuksugende menn :Hehe:

Jeg både gir og mottar! :)

• Liker 2
Gjest jente26
Skrevet

Jeg liker kun å motta. Jeg er hetero, men kuksuging er virkelig ikke noe for meg. Takler det bare ikke. :)

*gjemmer meg for kg-mafiaen*

• Liker 2
Skrevet

Ja, takk! Både til å gi og motta

Skrevet

Jeg elsker å gi rimjobs, synes ikke "vanlig" er like stas. Forstå det den som vil. Gir selvfølgelig uansett da, er jo ikke som jeg misliker det, bare liker det litt mindre :) Elsker å få (bombe).

Skrevet

Jeg både gir og mottar - elsker begge deler, men kunne også klart meg uten.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...