siine Skrevet 13. august 2011 #1 Skrevet 13. august 2011 Hei. Nå har jeg tenkt å bestille meg noen hudpleieprodukter, og "fikse" huden min. Greia er bare at etter jeg var hos hudpleieren fikk jeg anbefalt noen produkter. Etter det har jeg surfet mye på nettet, og funnet små "feil" (som bla og ikke anbefale meg toner etter facial cleanser) hudpleieren min har gjort. Har vært mye på bloggen til HC og skjekket produktene, og nå vurderer og bestille 4 md produkter ( dagkrem,maske,skrubb og serum) + et decleor produkt. Har bytta ut to av produktene hudpleieren min sa. Det ene er serumet hun anbefalte meg clearing complex, noe som bare er et SOS serum. Det andre er rensen (facial cleanser) som HC ikke anbefaler. Derfor lurer jeg på, nå som jeg "trosser" litt regler, risikerer jeg da og få helt elendig hud, som blir ødelagt, eller vil det hjelpe ? Fikk jo i utganspunktet ikke serum for hele huden da.
siine Skrevet 13. august 2011 Forfatter #2 Skrevet 13. august 2011 forresten dere som bruker MD osv. Fikk dere hudpleieanalyse først ?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå