Gå til innhold

Spist for mye!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei! Jeg har spist FIRe bananer med masse kanel + ristet sesamfrø, og noen biter ananas. Hvor lenge må jeg jogge for å forbrenne det?! :(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du sliter, skaff deg hjelp, ditt spiseforstyrrede kvinnfolk.

Skrevet

Du sliter, skaff deg hjelp, ditt spiseforstyrrede kvinnfolk.

Skrevet

Noen andre som har svar?! :(

Skrevet

Spis en pin-up

Skrevet

Du trenger hjelp, det er det eneste svaret du trenger og får. Du sliter med spiseforstyrelser og trenger h-j-e-l-p.

Skrevet

Tror ikke du har spist for mye! Gå deg en tur fordi du har lyst og tenk positive tanker!

Den maten du har spist er ikke feit, og tror ikke du bør tenke så altfor på å forbrenne det bort! Ananas og banan har jo en del vitaminer + at kanel skal være bra for forebrenningen har jeg hørt! :)

Skrevet

Hei! Jeg har spist FIRe bananer med masse kanel + ristet sesamfrø, og noen biter ananas. Hvor lenge må jeg jogge for å forbrenne det?! :(

Du kommer aldri til å få et normalt forhold til kosthold og trening når du bekymrer deg for et inntak på FIRe bananer med masse kanel + ristet sesamfrø.

Skrevet

Dette er det jeg har fått i meg idag:

- Knekkebrød med sjokadepålegg, kesam med 4-kornsblanding, en halv skive med sjokadepålegg, og et og et halvt stykke kake.

- Stor sandwich med kylling + pommes frites

- 4 grillspyd, potetsalat, og 10 marshmallows

- 1 pakke godtegomp og en pakke mynthon (kommer til å drite meg ihjel :sjenert: )

- En liten Daim

- 1 liter cola zero

- 1 pakke sørlandschips.

Nå er jeg uggen.. Men what the heck, det er lørdag!

Tenk på DÈT du, neste gang du bekymrer deg for FIRe bananer med masse kanel + ristet sesamfrø, og noen biter ananas.

Skrevet

Jeg spiste akkurat en hel pose med potetgull :nigo:

Skrevet

Kjære TS

Jeg stenger denne tråden nå og vil gjerne formidle telefonnummeret til IKS, 22 94 00 10. Her sitter det mennesker med både kompetanse og erfaring, og som kan gi deg gode og nyttige råd på veien.

Vennlig hilsen

SportyShorty, mod

Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...