AnonymBruker Skrevet 13. august 2011 #1 Skrevet 13. august 2011 ja, jeg har begynt å finne inspirasjon til brullup, uten å være forlovet, er det spesielt? jeg er ikke klar til å gifte meg, men vil gifte meg med kjæresten min når jeg enda er ung. jeg har laget en brullupsmappe på dataen og lagrer fine kjoler, bord, brullupsbilder osv. Og til dere menn, hadde dere blitt redde vis dere fant ut at damen deres hadde en masse brullupsbilder på dataen?
Kosemose Skrevet 13. august 2011 #2 Skrevet 13. august 2011 Jeg begyner å forstå at det å gifte seg er en ting/fenomen som betyr noe helt annet utover det å bli mann og kone. Fokus er på selve bryllupsdagen, og spesielt på brudens utseende, en rekke små men viktige detaljer (innholdet i dokurven, formen på konfettien som skal kastet "spontant" over brudeparet når de går ut på trappen, fargetemaet og monogram, osv), en uendelig rekke tryksaker, med mer. Man kan derfor fylle hele fritiden sin med sitt eget bryllup som en ganske så omseggripende hobby gjennom flere år. Nå høres jeg sikkert veldig negativ ut, men det er jeg ikke. Jeg bare registrerer fenomenet og tenker at det virker som om dette er noe som gir mening til mange å holde på med, men at det samtidig har lite med det faktiske innholdet i det å gifte seg med den man elsker å gjøre. Jeg tenker at kjærestene distanserer seg litt fra alt dette og på en måte tenker at det ikke har så mye med dem å gjøre. Kose deg med brudehobbyen din du 4
Gjest Doh Skrevet 13. august 2011 #3 Skrevet 13. august 2011 Gjorde litt av det samme, men jeg visste jo at vi kom til å gifte oss innen to år. Jeg sa aldri noe til samboeren min og jeg kommer heller ikke til å fortelle det. Litt flau egentlig
AnonymBruker Skrevet 13. august 2011 #4 Skrevet 13. august 2011 ja, jeg har begynt å finne inspirasjon til brullup, uten å være forlovet, er det spesielt? jeg er ikke klar til å gifte meg, men vil gifte meg med kjæresten min når jeg enda er ung. jeg har laget en brullupsmappe på dataen og lagrer fine kjoler, bord, brullupsbilder osv. Og til dere menn, hadde dere blitt redde vis dere fant ut at damen deres hadde en masse brullupsbilder på dataen? Ja, det er litt spesiellt, syns jeg. Iallefall om du innrømmer at du ikke er klar for å gifte deg enda. Alle har hobbyer, men "faren" med en slik hobby er at du blir så fokusert på selve bryllupet av du helt glemmer at du faktisk binder deg til en annen person for livet. Forhold, utdannelse, venner og familie først. SÅ bryllupsplaner. Syns jeg...
Bluelight Skrevet 13. september 2011 #5 Skrevet 13. september 2011 Jeg driver på med det samme egentlig^^ Men kjæresten har lenge hatt lyst til å fri, men jeg var ikke klar før nå. Så nå går jeg å venter da^^
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå