Gå til innhold

Dårlig microbølgeovn


ZINA

Anbefalte innlegg

Jeg har kjøpt denne microen fra eltema.no:Beha-mb 380, 20 mai.

Etter montering av nytt kjøkken i juli, begynte jeg å bruke den, men etter bare 2 gangers bruk vil den ikke funke mer. Fikk beskjed fra Eltema om å kontakte kundedservice ( VKF).

De sendte en elektriker som så på den, og bestilte en del som han mente at den var ødelagt. Har ventet i mange uker pga felles ferie. Da han byttet ut den delen døde microen.

Til slutt fikk jeg tilsendt en ny micro( samme modell). Men problemet er at jeg er uheldig denne gangen også. Den varmer opp når den vil, og stopper å funke når den ikke vil.

Tallerkenen går, lyset på men ingenting skjer( hverken maten blir varm eller pizza blir stekt)

Jeg er så lei, skuffet at jeg vil ikke ha denne microen i huset mitt lenger. Lurer derfor på hva mine rettigheter er i dette tilfelle?

Kan jeg be om å få refundert mine penger for å satse på noe helt annet?

Jeg angrer at jeg handlet på nettet, for det er mye styr når ting ikke går som det skal.

Trenger all tips og råd jeg kan få av dere.

Endret av ZINA
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Til den prisen der synes jeg faktisk at du skal kontakte hele eltema, eller hva butikken heter, og forklare historien med microen og at du rett og slett ikke vil ha noe som ikke fungerer. Når den ikke fungerte av at de skiftet del, og den nye også er en feilvare, er det tydelig at du skal ha pengene tilbake. Produktet fungerer jo overhodet ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg må bare si noe, og ikke ta dette ille opp, men en mikro er IKKE en vanlig stekeovn. Jeg har selv mikro, men den brukes aldri til noe annet enn litt oppvarming av allerede ferdigstekt mat, popcorn og tining, selvom den har mange andre fancy funksjoner.

Bruk en skikkelig ovn hvis du skal lage mat, steke pizza osv, ikke bruk mikro.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for svar. Jeg har snakket med Eltema. Jeg fikk to valg: kjøpe en annen micro hos dem eller få pengene tilbake.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...