AnonymBruker Skrevet 13. august 2011 #1 Del Skrevet 13. august 2011 Eksen min vil gjerne ha i posen og sekken, han vil ha seg, jeg har fremdeles følelser. Var han som gjorde det slutt, jeg kom meg et stykke videre også gikk jeg rett på limpinnen igjen etter et kortvarig forhold til en annen i vår. Nå har jeg sagt til ham at enten er det bare meg, ellers får han ikke noe hos meg. Jeg vil ikke være en nødreserveløsning og en puledukke som blir forkastet med en gang noe bedre dukker opp.... Han sier det er vanskelig å holde seg unna og vil beholde meg som venn for jeg er så underholdende og lett å snakke med og jeg er så flott og sexy og smart, men han er ikke forelsket er det eneste jeg har fått ut av ham. Han snakker overhodet ikke om følelser ellers, og unnviker alle spørsmål som krever litt tankevirksomhet som feks å avgi et saklig svar på et direkte ja/nei spørsmål. Da blir det stille fra ham en uke. Igår traff jeg en fyr for tredje gang. Første gang var før jul mens jeg var nydumpet og særdeles lite mottagelig, andre og tredje gang hjemme hos ham og denne gangen lot jeg ham få slippe til. Og det psyke er at jeg VERKER etter å fortelle det til eksen. Han kommer ALDRI til å finne noen bedre enn meg. OK, andre innehar nok kvaliteter som jeg ikke har, men de har nok også en del veldig diskvalifiserende egenskaper samtidig. Jeg har lyst til å GNI det i trynet på ham, at jeg har draget på en fyr med større redskap, ordnet økonomi, ingen bortskjemte unger fra tidligere forhold osv. (om jeg vil ha denne fyren er en annen sak, han er jo veldig OK og sånn, men jeg trenger nok mer tid, om han da ikke er ferdig med meg nå siden han fikk komme til...) 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Flanør Skrevet 13. august 2011 #2 Del Skrevet 13. august 2011 Han kan ikke gi deg det du vil ha. Så enkelt er det. Hvorfor da være så hevngjerrig? For det er jo det du er. Du skal selvsagt ikke si dette til eksen din, men la ham og forholdet med ham fare. Mennesker glir inn og ut av livet ditt, slik det gjør for oss andre. Det er helt naturlig, og du kan ikke tviholde på noe som glir bort av seg selv. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. august 2011 #3 Del Skrevet 13. august 2011 Kan han vel, han vil bare ikke eller noe sånt? Han var fort på banen igjen når jeg gikk inn i et forhold med en annen, og stod trippende og ventet da det gikk fløyten. Så jeg innbiller meg vel i mitt enfold at jeg er mer interessant for ham når jeg avvisende og greier meg uten ham? Men Flanør har jo selvfølgelig rett. Jeg greier bare ikke akseptere det...Hvorfor hevngjerrig? Fordi han såret meg så innihampen at jeg fikk seriøse psykiske problemer, og jeg sliter fremdeles med en selvfølelse langt under null. Allikevel har jeg "draget" men det er særdeles lite som faktisk interesserer meg, både når det kommer til menn og andre ting. Og kjente veldig godt at skadefryd er ekte fryd når han fikk dårlige nyheter etter bruddet og senere greide å pådra seg et kvinnfolk som oppførte seg mer som en gærning mot ham enn meg (jeg har unnlatt bedrive stalking, trygling etc, gjør heller det stikk motsatte-er dønn ærlig med unnskyldningen "Har ingenting å tape" dersom jeg mener noe om noe han forteller meg) Og ja, jeg har nettopp lest "Hekta på et håp om kjærlighet" av Sissel Gran og Nora Skau. Jeg klarer ikke helt å kjenne meg igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Steinar40 Skrevet 13. august 2011 #4 Del Skrevet 13. august 2011 Herregud, jeg håper du ikke har passert 25 år ennå! For et surr! Kommer ikke på noe bedre råd enn at du bør være litt for deg selv en stund og kutte ut (alle) disse mannfolka du surrer deg borti. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. august 2011 #5 Del Skrevet 13. august 2011 Steinar, jeg er 40! Hilsen TS Alle disse mannfolka? Etter eksen har det vært to, tre om man teller med eksen også. Og det er et år siden det ble slutt mellom oss. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
daemonia Skrevet 13. august 2011 #6 Del Skrevet 13. august 2011 Hva i alle dager skal det være godt for å fortelle det til eksen? Tydeligvis så er du langt fra ferdig med ham selv siden du fremstår som så bitter på alt ved ham. Eller kanskje du har litt vel høy selvtillit og trenger bekreftelse på at du oppfatter deg selv rett fra ham? Hvem vet, det er i grunn irrelevant... Drit i å gni det inn og la deg selv synke ned på barnehagenivå, da vil han neppe se på deg som verken smart eller særlig underholdende mer. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Steinar40 Skrevet 13. august 2011 #7 Del Skrevet 13. august 2011 Steinar, jeg er 40! Hilsen TS Alle disse mannfolka? Etter eksen har det vært to, tre om man teller med eksen også. Og det er et år siden det ble slutt mellom oss. Tre betegnes som alle. Og når du er i den alderen så bør du virkelig begynne å tenke deg om. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjesten Skrevet 13. august 2011 #8 Del Skrevet 13. august 2011 (endret) Jeg synes bare du skal bryte tvert med exen. Han høres ikke ut som noe å spare på, han er helt åpenbart ikke interessert i et kjæresteforhold med deg, og du blir helt surrete i toppen av ham. Slett ham fra facebook, slett han fra mobilen, for all del ikke fortell ham om dine nylige sexpartnere, og ikke svar hvis han tar kontakt. Etter alt dette vil du komme deg videre med livet ditt. Vanskelig først kanskje, men det vil være verdt det. Endret 13. august 2011 av Gjesten 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. august 2011 #9 Del Skrevet 13. august 2011 Høy selvtillit nei? Den er på minusen skriver jeg jo. Og nei, jeg er ikke ferdig med ham, hadde jeg vært det hadde jeg ikke skrevet det opprinnelige innlegget? Jeg greier ikke forholde meg til at han på død og liv vil være venner. Jeg er vant til at er det slutt, så er det slutt og jeg har aldri hatt noe kontakt med tidligere ekser annet enn praktiske ting i forbindelse med flytting etc. Nå blir det to uker på stranden uten mobil og internett, satser på at det gjør susen. Ringer han, gidder jeg ikke svare og betale 7.99 øre pr minutt for å høre på ham småprate om svada. Dette er jo verre enn å slutte å røyke...Men jeg skal greie å styre lysten om å fortelle ham det, det var godt å få det ut her, da ble lysten straks mye mindre 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Setareh Skrevet 13. august 2011 #10 Del Skrevet 13. august 2011 Bare gi f*** i han da, herregud! hva skal skje om du GNIR det i trynet hans???? tror du han bryr seg noe om det?? han er ikke intressert i deg, hold deg heller til han nye fyren, og ikke tenk på eksen, ellers blir du gal til slutt.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
daemonia Skrevet 13. august 2011 #11 Del Skrevet 13. august 2011 Jeg greier ikke forholde meg til at han på død og liv vil være venner. Jeg er vant til at er det slutt, så er det slutt og jeg har aldri hatt noe kontakt med tidligere ekser annet enn praktiske ting i forbindelse med flytting etc. Hva han vil og forventer burde ikke ha noe som helst å si for deg. Du burde si nei uansett og drite i å gi respons på alle hans forsøk. Slik du har fremstilt det så har du virket littegrann desperat etter oppmerksomhet og anerkjennelse i og med at du skulle "gni det inn", men tanken bak var visstnok en annen. Uansett så vil det ikke være godt for noe annet enn å dumme deg ut. Bare gi f*** i han da, herregud! hva skal skje om du GNIR det i trynet hans???? tror du han bryr seg noe om det?? han er ikke intressert i deg, hold deg heller til han nye fyren, og ikke tenk på eksen, ellers blir du gal til slutt.. Helt enig! Ikke bruk tid på ham, og prøv heller å finne noe sammen med han andre når du føler deg klar og ferdig "rehabilitert" ! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mars1 Skrevet 13. august 2011 #12 Del Skrevet 13. august 2011 Eksen min vil gjerne ha i posen og sekken, han vil ha seg, jeg har fremdeles følelser. Var han som gjorde det slutt, jeg kom meg et stykke videre også gikk jeg rett på limpinnen igjen etter et kortvarig forhold til en annen i vår. Nå har jeg sagt til ham at enten er det bare meg, ellers får han ikke noe hos meg. Jeg vil ikke være en nødreserveløsning og en puledukke som blir forkastet med en gang noe bedre dukker opp.... Han sier det er vanskelig å holde seg unna og vil beholde meg som venn for jeg er så underholdende og lett å snakke med og jeg er så flott og sexy og smart, men han er ikke forelsket er det eneste jeg har fått ut av ham. Han snakker overhodet ikke om følelser ellers, og unnviker alle spørsmål som krever litt tankevirksomhet som feks å avgi et saklig svar på et direkte ja/nei spørsmål. Da blir det stille fra ham en uke. Igår traff jeg en fyr for tredje gang. Første gang var før jul mens jeg var nydumpet og særdeles lite mottagelig, andre og tredje gang hjemme hos ham og denne gangen lot jeg ham få slippe til. Og det psyke er at jeg VERKER etter å fortelle det til eksen. Han kommer ALDRI til å finne noen bedre enn meg. OK, andre innehar nok kvaliteter som jeg ikke har, men de har nok også en del veldig diskvalifiserende egenskaper samtidig. Jeg har lyst til å GNI det i trynet på ham, at jeg har draget på en fyr med større redskap, ordnet økonomi, ingen bortskjemte unger fra tidligere forhold osv. (om jeg vil ha denne fyren er en annen sak, han er jo veldig OK og sånn, men jeg trenger nok mer tid, om han da ikke er ferdig med meg nå siden han fikk komme til...) Er du HELT gal, kvinne? Først: Eksen din kommer aldri til å finne noen bedre enn deg? Hva slags utsagn er dette? Høy på deg sjøl eller? Det at du har så innmari lyst å gni det inn i trynet på han er jo bare et bevis på at han har taket på deg, du er fortsatt forelska i han på en eller anna måte. Særiøst, get over him og ta det du får. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rayanne Skrevet 14. august 2011 #13 Del Skrevet 14. august 2011 Du må gjerne si det til han, men vit at det er det samme som å si "jeg er fortsatt fullstendig hekta på deg, og har ikke kommet over deg i det hele tatt". Har en del kompiser som har blitt kontaktet av sånne "jeg er så over deg" damer, og det er jo sånt man forteller som en morsom historie på fest og flirer godt av. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neket Skrevet 15. august 2011 #14 Del Skrevet 15. august 2011 Hadde dette vært på samlivsforumet hadde TS fått klapp på skulderen og utsagnet "finn deg heller en som fortjener deg" og ikke "du er full av deg selv" Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Genesis Skrevet 15. august 2011 #15 Del Skrevet 15. august 2011 Han kommer garantert til å finne bedre enn deg! Du viser ved innlegget ditt en rekke totalt uattraktive egenskaper og barnehagetankegang. Voks opp! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. august 2011 #16 Del Skrevet 15. august 2011 Er du helt frisk i hodet ditt eller? Tror nok det skal svært lite til for å finne noen som er bedre enn deg.. jeg hadde foretrukket hva som helst foran en sånn person som deg.. til og med en multihandikappet ape er mer intelligent. Og hvorfor tror du eksen din kommer til å bry seg om du ligger med en annen? Er det meningen han skal bli sjalu, liksom? HAN dumpet DEG, og jeg skjønner godt at han ikke orket mer av deg! Så det er jo bare å gni det inn.. at du liksom har "draget" på en med stort redskap og ordnet økonomi (er det mulig?!?!?) ..da vil han helt sikkert ha deg tilbake! Haha. Get a life.. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå