Gjest Kv84 Skrevet 13. august 2011 #1 Skrevet 13. august 2011 Er det en grei jobb, eller mye kjipt? Mye ekkelt å vaske?
Dragonfly84 Skrevet 13. august 2011 #2 Skrevet 13. august 2011 Tror det er en veldig hard jobb. Leste en artikkel om ei som måtte vaske 24 rom på 8 timer, altså 20 minutter per rom hvis hun ikke tok pauser... Men det er jo ikke sikkert det er sånn alle steder. Innbiller meg at det er bedre å vaske skoler og sånt. Noen venner av meg vaska barnehager og sa at det var en helt grei jobb, bortsett fra bleieryddinga.
Gjest Kv84 Skrevet 13. august 2011 #3 Skrevet 13. august 2011 Tror det er en veldig hard jobb. Leste en artikkel om ei som måtte vaske 24 rom på 8 timer, altså 20 minutter per rom hvis hun ikke tok pauser... Men det er jo ikke sikkert det er sånn alle steder. Innbiller meg at det er bedre å vaske skoler og sånt. Noen venner av meg vaska barnehager og sa at det var en helt grei jobb, bortsett fra bleieryddinga. Takk for tips med barnehagevasking. Da er det bare å se på jobbannonser da
AnonymBruker Skrevet 13. august 2011 #4 Skrevet 13. august 2011 Er det en grei jobb, eller mye kjipt? Mye ekkelt å vaske? Lest at det er mye ekkelt man kan kommeover i en slik jobb.
Raviella Skrevet 13. august 2011 #5 Skrevet 13. august 2011 jeg har vært stuepike i nesten 4 år nå. Det er en fysisk hard jobb, og du har som oftest tidspress hengende over deg. De ekle tingene som dere snakker om er minimale, men det spørs jo litt hva man synes er ekkelt egenlig. Jeg hadde itt problemer med å vaske toaletter i starten, men man blir fort vant til det meste har jeg funnet ut. En gang i mellom har noen tisset i senga, man kan finne kondomer og tegn på at folk har kanskje kost seg litt for mye (uten å utdype det) men stort sett oppfører folk seg pent. tror det kommer mye ann på hva slags hotell man jobber på. Et dyrt pent hotell= pene ordentlige gjester, billig dårlig hotell= fyllefester, prostitusjon..osv Syns det er en helt ok jobb, og den eneste grunnen til at jeg gerne vil ha en annen jobb er at den en meget tung fysisk.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå