Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Teint Idole skal være en longlast-foundation, og derfor bedre egnet for fetere/blandet hud enn det Teint Miracle er, som jeg vil tro er bedre for normal/tørr hud.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har knusktørr hud. Bare fete områder på morgenen. Blandingshud som hun kalte det på parfymeriet. Men stort sett er den tørr som bare det!:P

Skrevet

Bruker selv Pure Pressed Base, men har alltid lurt på hvordan den flytende fondationen fra Jane Iredale er. Men den er altså god? Vet du om fargene er såpass like i den flytende som i pudderformen?

Ja den er veldig god! Legger seg ikke i fine linjer eller viser tørre flekker (som ALLE andre har gjort). Jeg har ikke behov for dekkende, bare jevne ut litt. Syntes ikke i det hele tatt på nært hold heller, noe jeg er veldig opptatt av at en fundation IKKE skal gjøre. Jeg bruke ikke mye sminke og føler meg fort over-sminket og utilpass med mye sminke på men denne fundationen er helt perfekt.

Aner ikke hvordan fargene men virker ikke som du må treffe 110% på farge for den tilpasser seg etter huden din.. Hvem farge nruker du i pudder?

Skrevet

Jane Iredale Liquid Minerals! Koster litt over 600 i norge men kjøp på ebay fra Makeup_4_you2.

Hun sender fort,billig skriver ned verdien. Har kjøpt all J.I sminken min fra henne (og det er mye!)

Usikker på hva hun tar for den men send henne en melding og spør da hun ikke har flytende på siden (hun er på ferie nå så butikken er stengt)

ebay.co.uk eller? Fant ikke selgeren :)

Skrevet

Ja den er veldig god! Legger seg ikke i fine linjer eller viser tørre flekker (som ALLE andre har gjort). Jeg har ikke behov for dekkende, bare jevne ut litt. Syntes ikke i det hele tatt på nært hold heller, noe jeg er veldig opptatt av at en fundation IKKE skal gjøre. Jeg bruke ikke mye sminke og føler meg fort over-sminket og utilpass med mye sminke på men denne fundationen er helt perfekt.

Aner ikke hvordan fargene men virker ikke som du må treffe 110% på farge for den tilpasser seg etter huden din.. Hvem farge nruker du i pudder?

Jeg har aldri brukt noe særlig flytende fundation før, kun brukt ulike mineral pudder. Har reagert på noen, så da har jeg liksom landa på Jane Iredale, jeg liker det merket veldig godt! Så da kanskje jeg skal teste den flytende fundationen derfra da:) Jeg Bruker Suntan i Purepressed Base.

Skrevet

Har fortsatt ikke fått kommet meg ut og testet. Fikk jo så mange forslag så blir vanskelig å velge :P

Skrevet

ebay.co.uk eller? Fant ikke selgeren :)

Nei dessverre så har hun stengt butikken sin for en tid fremover grunnet personlige problemer skrev hun til meg.. Dumt for jeg skulle helst hatt en hel haug nå.

Men "Help You Get In Shape" er en annen selger som har en del- har ikke handlet fra henne før men kommer nok til å prøve henne.

Skrevet

Jeg likte Jane Iredale flytende så dårlig at jeg faktisk kastet den, enda flasken knapt var brukt. :sjenert: Så ulik kan altså smaken være.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...