Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har bleika håret mitt 2-3 ganger og det er ganske slitt nå..

Tok en glansvask med askeblondt for å få bort noe av det orange når jeg bleika det for 2 uker siden og nå begynner det å komme tilbake.

Bruker lilleshampoo i tilleg.

Lurer på om håret mitt vil tåle en farging eller skal jeg ta glansvask igjen? Sliter glansvask noe i det hele tatt?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bruker redken extreme shampoo og balsam + joico k-pak sin hårkur.

Gjest "gjest"
Skrevet

Vel, men noe gjør du galt hvis du har en messingtone i håret. Få kuret det med proteinkur (Biosilk har en god en) og en shampoo for grått hår i tillegg (den er lilla ell blå av farge og skal sitte i en stund).

Skrevet

Kansje du skal lese det første inlegget ordentlig..

Skrev at jeg bruker lillashampo.

Proteinkurer til håret tar jeg, bruker noen forskjellige.

Har også biosilk sin.

• Liker 2
Skrevet (endret)

Hvor ofte vasker du håret, og hvilke produkter bruker du?

Jeg har veldig!! slitt hår etter farging og også har be ikke vært hos frisør på årevis (frisørskrekk)

Det som har reddet meg, er å vaske håret (med shampoo) max 2 ganger i uka, gjerne bare en dag i uka. MÅ det vaskes oftere, bruker jeg bare balsam. Balsamen jeg bruker for å vaske håret er av de store fra dagligvarebutikken med han skjeggete frisør-duden på flaska. Husker ikke hva det heter i farta. Cluet er å bruke milde produkter uten SLS. Ellers bruker jeg repair-serien med shampoo og balsam fra pureology, samt hårserum og styling fra samme merke. Og argan oil, det er guds gave til slitt hår!

Så klemmer kg alltid håret tørt, eller "dytter" det tørt med hånduken. Greier aldri vått hår, og bruker ikke hårføner e.l med mindre jeg må.ø (har dårlig gud f.eks)

Endret av Lurifaksen
  • Liker 1
Gjest "gjest"
Skrevet

Kansje du skal lese det første inlegget ordentlig..

Skrev at jeg bruker lillashampo.

Proteinkurer til håret tar jeg, bruker noen forskjellige.

Har også biosilk sin.

Vel, men det virker ikke som at det du gjør er godt nok.

Skrevet

Jeg er ikke noe frisør, men det som fungerer på håret mitt er en glansvask fra tango. 8/81 silver grey tror jeg den heter

Skrevet

Vel, men det virker ikke som at det du gjør er godt nok.

Lurer ikke på hvordan jeg får bort det orange i håret, men hva jeg bør velge av glannskvask og vanlig hårfarge. Om det er så store forskjellen på slitasje og om håret mitt vil tåle det.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...